2014. augusztus 30., szombat

Week 30: Inspired by a Tutorial | 31 WNC

week30_1

Sammy, a The Nailasaurus blog írója kedvenc körmös bloggereim egyike, imádom a nail artjait, így amikor a kihívásban tutorial által ihletett lakkozást kellett készíteni, rögtön tudtam, kihez fordulok majd inspirációért. A “Nimbus” technikát választottam, ami Sammy találmánya, itt találjátok a leírását.

Tekintettel az utolsó nyári napokra, vidám, sárga színvilágban álmodtam meg a manikűrt. Az utolsó lépések egyikét (egy réteg a legvilágosabb színből) kihagytam, mert úgy láttam, a legtöbb helyen így is kellőképpen összemosódtak a színek, ennyi kontrasztot szerettem volna hagyni.

week30_2

Az alapszín a Golden Rose Rich Color Nr. 76 volt, a mintához 3 színt választottam: essence cherry blossom girl 01 fortune cookie (napsárga), Avon Pro Orange Creamsicle (narancs), essence colour&go 46 wake up! (sötétnarancs).

Nagyon tetszik az eredmény, biztosan kipróbálom majd ezt a technikát másik színkombinációval is.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a manikűr, tökéletes lezárása a nyárnak :D :( :D Tetszik ez a technika, lehet, hogy kipróbálom majd én is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon érdekes ez a technika, de azt hiszem a te színválasztásodban azért jobban tetszik, mint az eredetiben :P

    VálaszTörlés
  3. Szuper a technika és nagyon tetszik a végeredmény is! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, lányok :)

    Megaera: Pedig az eredeti LILA :D

    VálaszTörlés
  5. nekem jobban tetszik a tied. az övé már nagyon összemosódott volt...

    VálaszTörlés