2014. augusztus 24., vasárnap

Week 29: Inspired by the Supernatural | 31 WNC

week29_1

Mivel rég készítettem kifejezetten jópofa-vicces stílusú lakkozást, most ebbe az irányba indultam.

week29_2

Az alapötlet a “cuki szellemek” volt, amit sötétben világító (pontosabban fluoreszkáló) lakkal szerettem volna megbolondítani. Ebayről rendeltem ezt a lakkot párszáz forintért még régebben, és tényleg világít, de sajnos nem tudtam lefényképezni így.

week29_3

Első körben a fekete színű Golden Rose Rich Color Nr. 35-tel festettem ki a körmeimet, majd megvártam, amíg nagyjából megszárad. Ezután egy nejlonzacsi darab segítségével vittem fel a szürke essence colour&go 35 movie star-t; nagyon szeretem a hatást, amit ezzel a technikával el lehet érni, és gondoltam, feldobom egy kicsit a hátteret.

A háttér száradása után következtek a szellemek: egy nagyobb fejű pontozót, egy vékony ecsetet és a fehér színű Golden Rose Rich Color Nr. 76-t használtam. Majd átmentem a szellemeken a világítós lakkal, ezután pedig megfestettem a szemeket egy apró fejű pontozóval. A lakkozást szokás szerint a Golden Rose Gel Look Top Coat-tal fejeztem be; még nem tartok az üveg felénél, de kezd kényelmetlenül sűrű lenni.

week29_4

Nekem nagyon tetszik az eredmény, bár a szellemek körvonalai lehettek volna pontosabbak.

8 megjegyzés:

  1. Na, máris megválaszolódott a kérdés, amit instán tettem fel. :D Bitang aranyosak lettek a szellemek, főleg amelyiknek picit nagyobb szeme.

    VálaszTörlés
  2. Szellem? Jópofa lett. Ne idegesíts, nekem is van ilyen fedőlakkom, de akkor lassan elővehetem hozzá a hígítót...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is most készülök lakkhígítót venni, de ha már ott járok, veszek másik fedőt is, a CG Fast Forward-ot néztem ki.

      Törlés