2014. augusztus 17., vasárnap

Week 28: Inspired by a Flag | 31 WNC

week28_1

Ezt a fordulót egy kissé szabadon értelmeztem, mert nem egy létező zászlóból inspirálódtam, hanem egy olyanból, ami csak az én képzeletemben létezik.

Már többször említettem a blogon, hogy augusztus elején részt vettem az MTT nyári táborában, ahol a lebenniniek csapatába kerültem. Népünk leírásának idevágó része:
“Kultúránkra legjobban Númenor reneszánsza jellemző. A Valák (főleg Yavanna és Ulmo) tisztelete és szeretete, kacskaringós szőlőindák vagy geometrikus motívumok, sok mese és legenda, vidám mulatozások.
Lebennin népének fő csapatszíne a fehér/törtfehér. Kiegészítő színei a sötétzöld és az arany. Az arany a gazdagságot, a napfényt, a búzakalászokat jelképezi, a zöld a termékeny földet, a gyümölcsfákat, a fehér a bölcsességet és a hagyományokat.”
A csapatidentitáshoz egy címer, zászló is tartozik, aminek kitalálása (legalábbis így tudom) mindig a csapat feladata. Én egy törtfehér hátterű, szőlőleveles, szőlőindás zászlót képzeltem el. Végül fel sem vetettem az ötletem, mert sokkal “címeresebb” megoldást találtunk ki közösen, kicsit más vonalon elindulva, de tudtam, hogy a 31 hetes kihívás zászlós részénél az általam elképzelt zászlóból inspirálódok majd.

week28_2

A gyűrűsujjamra a Barry M Gelly Coconut került, erre festettem fel a szőlőlevelet és az indát az Avon Pro+ Midnight Green-nel, ami egy csodálatos karácsonyzöld, tele mikrocsillámokkal; világosabb és “színesebb”, mint a képeken. A többi ujjamra ugyanez az Avon lakk került alapnak, és az essence colour&go 66 shiny godness-szel mintáztam a spirálvonalakat. Végül a szőlőlevél erezetén és az indán is átfutottam ezzel az ezüstös arany árnyalattal. A lakkozást a Golden Rose Gel Look Top Coat-tal zártam.

Sajnos, mint oly sokszor, ismét az a helyzet, hogy ez a manikűr élőben mutatott igazán jól. A fedőlakk fényességével nem tud mit kezdeni a fényképezőgépem, és a színeket sem tudtam szépen visszaadni.

7 megjegyzés:

  1. nagyon-nagyon jó lett! :) a csapatleírás is szimpatikus, a képeket is végignézegettem valamelyik nap a fórumban.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) És ez még nem is az egész :P Jó kis csapat voltunk <3

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, az a levél bámulatosan szép és kidolgozott lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, de a második tagmondatot azért cáfolnám :)

      Törlés
  3. Nagyon szépen ki van dolgozva! :) Szép lett.

    VálaszTörlés