2014. augusztus 2., szombat

Week 27: Inspired by Artwork | 31 WNC

week27_1

Ebben a fordulóban művészeti alkotás által inspirált manikűr volt a feladat. Az az igazság, hogy nem túlzottan vagyok otthon a különböző művészetekben, ez eléggé hiányos szelete az életemnek. Nem vagyok teljesen műveletlen, de nincsenek kedvenceim sem alkotók, sem alkotások között. Sokat gondolkoztam, milyen lakkozást készítsek, míg az Elfen Lied című anime kapcsán beugrott Klimt, és ki is választottam egy képét, a Portrait of Adele Bloch-Bauer I-et, szerintem ez tökéletes alany nail art-hoz. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy egy igazi arany lakkom sincs, így ez az ötlet megbukott.

Ezután eszembe jutott, hogy korábban könyvjelzőztem pár Tolkien-témájú képet. Deviantarton találtam őket, és breathing2004 felhasználó művei. Végül Grey Havens-t választottam, versenyben volt még Lament of Evening Star, ami pusztán a külsőségeket tekintve jobban tetszik nekem a sok kékkel, lilával, ezüsttel és fehérrel, de az előbbi tartalma közelebb áll a szívemhez.

week27_grey_havens_by_breathing2004-d5ozceq

Azért ebből is sikerült kék lakkozás kreálnom :)

Zene aláfestésnek >>

A mutatóujjamon az essence multi dimension 65 midnight rocket az alapszín, erre vittem fel a China Glaze First Mate-et egy összegyűrt nejlonzacsi segítségével, így érve el a márványos hatást. A kisujjamon ennek az inverze látható.

week27_2

A gyűrűsujjamon az essence multi dimension 65 mindight rocket az alapszín szintén, erre festettem a kacskaringókat a China Glaze First Mate-tel, majd az erősen hígított essence colour&go 55 let’s get lost-tal és egy vékony ecsettel próbáltam némi márványos hatást elérni itt is, de ennek nagy része eltűnt sajnos a javítgatások folytán, és féltem újrafesteni, nehogy elrontsam a kontúrt, amit a Golden Rose Rich Color Nr. 35-tel festettem meg. Szerettem volna levélkéket is, de tudtam, hogy ez kívül esik a határaimon, így maradtak a csigavonalak.

A középső ujjamat első lépésben kifestettem a Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 873 Breakfast in Bed és a Moyra Nr. 69 keverékével. Eléggé meglepett egyébként, hogy nincs a világosabb hullámok színével megegyező lakkom, lévén kék lakkból birtoklok a legtöbbet, és a kikevert szín sem hasonlít eléggé, túl világos lett. A hullámok kontúrjait először a China Glaze First Mate-tel festettem meg, a sötétre tervezett hullámokat be is színeztem vele. Ezután az essence multi dimension 65 midnight rocket-tel (ezt nem kellett hígítanom, mert elég folyékony állagú lakk, ráadásul halovány egy rétegben) márványosítottam a kacskaringókhoz hasonlóan, majd utolsó előtti lépésben kihúztam a fekete Golden Rose Rich Color Nr. 35-tel a végleges kontúrokat.

Az utolsó lépés a Golden Rose Gel Look Top Coat volt – gondolkoztam matt befejezésen is, de úgy éreztem, fényesen jobban mutatna ez a lakkozás.

week27_3

Szerintem jól sikerült, a mutató- és a kisujjam mintája pedig önmagában is alkothat manikűrt, ráadásul gond nélkül el tudom készíteni a jobb kezemre is, ez a másik két ujjamról nem mondható el :)

Nektek hogy tetszik?


Ez egy időzített bejegyzés, a hozzászólásokra augusztus 10. után tudok válaszolni.

6 megjegyzés:

  1. Az ihletadó kép valami csodálatos, bele is ástam magam a művész munkáiba :) Természetesen a manikűr is gyönyörű lett, ez a színkombó különösen tetszik, olyan megnyugtató :)

    VálaszTörlés
  2. Művészet az elég tág kategória, nem csoda, hogy nehéz volt választani. Szép lett a manikűr, hordanám én is :)

    VálaszTörlés
  3. A kép is csodás, de a mani is az! :) Egyébként én a film végénél pontosan mindig akkor bőgöm el magam, mikor elindul ez a zene :D

    VálaszTörlés