2014. augusztus 27., szerda

Something simple | smink

01

Nagyon-nagyon régen volt már smink a blogon, ennek pedig az az oka, hogy az ebben a bejegyzésben látható volt a maximum, amit a nyár folyamán viseltem. Egyrészt egyre kevésbé érzem azt, hogy minden alkalommal sminkelnem kéne, amikor kiteszem a lábam otthonról, másrészt pedig már egy ideje rájöttem, hogy nekem az áll a legjobban, ha csak éppen észrevehető, hogy van rajtam valami.


02

A használt termékek közül egyedül a Rimmel Wonder’full szempillaspirál újdonság; tetszik, de nem nyűgözött le, kíváncsi vagyok, hosszútávon hogyan alakul róla a véleményem.

Szemhéjpúderrel és az Avon tusecsetével szeretek leginkább tusvonalat húzni, ezt a legkönnyebb kezelnem, és így nem kenem össze a pilláimat sem, viszont sajnos így nem lesz szénfekete az eredmény. Már máskor is felmerült bennem, hogy a Sleek Storm palettában található fekete nem olyan pigmentált, mint mondjuk a Bad Girl palettában lévő, ezért összehasonlítottam őket. A Bad Girl feketéje feltűnően erősebb, mint a Storm-é (vagy a Sunset-é), ezt jó tudni, igyekszem észben tartani.

A számra csak ajakápoló került, minimum a képekhez feltehettem volna egy nem túl feltűnő szájfényt vagy rúzst.

03

Használt termékek:
Bourjois CC krém 32 Light Beige
Bourjois CC szemkrém 22 Light Beige
Paese Bamboo púder
Bourjois pirosító 74 Rose Ambré
Paese szemhéjalapozó
Sleek Storm paletta 1/1, 1/2, 2/6
Rimmel Wonder’full szempillaspirál
Avon kétvégű szemöldökceruza Dark Brown

7 megjegyzés:

  1. Csinos. Egy szájfény tényleg feldobta volna. Szerintem ennyi smink elég, én van, hogy egyáltalán nem festegetem magam, ha nem megyek dolgozni.

    VálaszTörlés
  2. Így nyáron nem is kell sok smink. Nagyon jól áll neked ez a természetes smink. Remélem azért majd ősszel előkapod az erős rúzsokat, mert azok is nagyon jól állnak! ;)

    VálaszTörlés
  3. Én sem gondolom, hogy minden nap sminkelnünk kellene :)
    Simán kimegyek az utcára fényvédőben, smink nélkül, elvégre az is én vagyok :D

    VálaszTörlés
  4. Nyáron bele tudok halni, ha sminkelnem kell, esküvőre is inkább feltűnő műszempillám volt egy pici alapozóval, de mindenkit megtévesztett. Annyira imádom az arcberendezésed, egyszerűen nem kell rá több smink!

    VálaszTörlés
  5. Mostanában én is a kevesebb néha több elvét vallom, egyre gyakrabban pedig egyáltalán nem is sminkelek. Nagyon jó lett, és olyan szépek a szempilláid! :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira szép mediterrán vonásaid vannak,ez a barna smink és haj telitalálat ;) Hasonló az én hajam eredeti színe is,csak én feldobattam egy kis copacabana melírral a white hairben :*

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen, lányok, igazán kedvesek vagytok :))

    VálaszTörlés