2014. augusztus 14., csütörtök

Rimmel sajtótájékoztató | Nyerj Rimmel ajándékcsomagot! | LEZÁRVA

017

Július végén került megrendezésre a Rimmel legutóbbi sajtótájékoztatója, amelyen sok bloggerrel egyetemben én is részt vettem – ez volt az első sajtóeseményem egyébként :) Nagyon jól éreztem magam, színvonalas rendezvény volt, panaszra nem lehetett okunk – na jó, engem kicsit zavart, hogy nem volt elég fény, így elég béna képeket tudtam csak csinálni (vakuzni nem szeretek).

036

Megérkezés után egyből innivalóval kínáltak, és hagytak időt, hogy kigyönyörködjük magunkat a kilátásban, illetve a kihelyezett sminktermékekben :) – ezeket szabadon próbálgathattuk, és ami megtetszett, haza is hozhattuk. Engem a fenti képen látható Wonder’full szempillaspirál érdekelt a leginkább, az argánolaj miatt, bár nem tudom, hogy az INCI 16. helyén szerepelve mennyi hatása lehet egyáltalán.

032

Ezután egy kellemes hosszúságú előadás következett a márka képviselőitől, ami után ismét lehetőségünk nyílt ismerkedni a hatalmas mennyiségű sminkcuccal, és persze egymással is. Volt smink- és lakkozósarok is a vállalkozó kedvűeknek, és a hasunkra is gondoltak: ínycsiklandozó finomságok vártak minket az erkélyen;  a padlizsánkrémes kenyérke mennyei volt.

055

061

Számomra külön öröm volt, hogy végre élőben is láthattam Viktóriát, a hölgyet, aki a kapcsolatot tartja velünk emailen keresztül. Távozáskor mindannyian kaptunk egy tasaknyi sminkterméket, egy szál virágot, és a kihelyezett rimmeles párnák közül is választhattunk egyet :)

Az egész eseményre pedig azt tette fel a koronát, hogy végre találkoztam Klauval; a sajtótájékoztató után egyébként meglátogattuk egy régi, közös vágyunk tárgyát, a Cat Cafét, ahol finom innivalók (részemről jeges csoki) mellett cicázhattunk :)

074

Mivel a kapott termékek között van jó pár, ami vagy megvan már nekem, vagy a színe miatt nem tudnám használni, szempillaspirálból pedig három is került hozzám, ki szeretnék köztetek sorsolni egy ajándékcsomagot :)

091

A csomag tartalma:
Match Perfection alapozó 100 Ivory árnyalatban
Stay Matte púder 003 Peach Glow árnyalatban
Scandaleyes Rockin’ Curves szempillaspirál 003 Extreme Black árnyalatban
Lasting Finish by Kate rúzs 05 árnyalatban
Moisture Renew rúzs 125 To Nude or not to Nude? árnyalatban
60 Seconds by Rita Ora körömlakk 703 White Hot Love és 323 Don’t be Shy árnyalatokban

A játék menete:
Az alábbi Rafflecopter dobozka segítségével tudtok jelentkezni a játékra. Kötelező feltétel, hogy lájkold a Rimmel London Magyarország Facebook oldalát, és a Facebook-GFC-Bloglovin’ szentháromság közül legalább egyik helyen kövesd a Smink és a többi blogot. A játék augusztus 24-én, azaz jövő hét vasárnap délig tart, másnap sorsolok.

a Rafflecopter giveaway

Sok szerencsét!

29 megjegyzés:

  1. Fantasztikus élmény lehet részt venni egy ilyenen, meg persze jó lehet találkozni más bloggerekkel is :) Nagyon szuper csomagot állítottál össze - imádom a Rimmel termékeit, úgyhogy nem hagyhattam ki a jelentkezést :) Köszi a lehetőséget! ^^

    VálaszTörlés
  2. Mindig irigylem azokat, akik eljutnak ilyen eseményekre! :) Örülök, hogy Te is részt vehettél és nagyon jó élmény is lehetett!

    Örülök a nyereményjátéknak, köszi a lehetőséget! (nem jár + érte, de megosztottam a blogom oldalsávjában a játékot!

    Ha gondolod nézz be hozzám, nálam is van egy kis nyereményjáték! :)

    Gabcsi

    VálaszTörlés
  3. Szuper élmény lehet részt venni egy ilyen eseményen. :)
    A játék szuper, nagy vágyam egy Kate Moss kollekciós rúzs, hátha. :)

    VálaszTörlés
  4. Egyre több helyen olvasok erről a Rimmel sajtótájékoztatóról és nagyon irigykedem, biztos jó lehetett. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper nyeremények, és gratulálok hogy sikerült eljutnod a sajtótájékoztatóra :)

    VálaszTörlés
  6. Már az annyira jól hangzik,hogy "sajtóesemény" és mellette ezek a képek(szerintem nincsen probléma a képek minőségével) egyszerűen még olvasni is élmény volt! :) Külön köszönet a játékért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, persze azért igyekeztem a jobbakat kiválasztani a bejegyzéshez :)

      Törlés
  7. Meg tudnád nézni, feliratkoztam-e a nyereményjátékra ? Nem igazán értek hozzá xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rimmel FB-oldalát lájkoltad, de a másik feltételt nem teljesítetted :)

      Törlés
    2. Huh, melyiket ? A blog FB oldalát is lájkoltam :) (bloglovin-on nem találtalak)

      Törlés
    3. Akkor oké, ennyi elég a jelentkezéshez :) Valószínűleg azért nem láttam, mert - mint lentebb is írtam - csak 3 óránként enged friss adatokhoz jutni a Rafflecopter -.-' Holnap lecsekkolom. Egyébként Bloglovin-hoz tettem ki linket oldalsávba, fent van, a fénykép alatt :) De az nem feltétel, csak plusz esély (elég 1 dolgot teljesíteni a FB/GFC/Bloglovin követés közül).

      Törlés
    4. Nem talállak :/ A rafflecopter dobozkában rákattintottál, hogy "I'm a Fan!"?

      Törlés
    5. én úgy emlékszem rákattintottam.

      Törlés
    6. Kitöltöttem újra az adatokat, hátha most láthatóvá válik :)

      Törlés
  8. Nekem is megnéznéd kérlek? És köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak 3 óránként engedi megnézni a friss adatokat, úgyhogy holnapra tudom ígérni a választ :/

      Törlés
    2. Rendben. Az is jó. Köszi :)

      Törlés
  9. Gratulálok, hogy eljutottál a sajtótájékoztatóra..biztos nagy élmény lehetett :)) És köszönöm a lehetőséget :)
    Nagyon örülnék ha megnéznéd a blogomat, bár csak néhány poszt van rajta ( tegnap indítottam)
    http://nature-skin.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Szuper lehetett a rendezvény, a képek alapján nagyon profi volt a rendezés. :)
    Köszönöm a játéklehetőséget. Nálam is van most játék, ha van kedved játszani a következő linken megteheted: http://nicetiesinmylife.blogspot.hu/2014/07/nyari-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  11. Wow, de szuper!!! Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget,igazán kedves gesztus tőled! :))

    VálaszTörlés
  12. Annyira beharangozták azt a szempillaspirált hogy komolyan vágyom rá!:) Jó neked hogy eljutsz ilyen eseményekre! :) Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm a lehetőséget! :) ☀️...
    Like....

    VálaszTörlés