2014. augusztus 23., szombat

Rimmel 60 Seconds by Rita Ora | 823 Blindfold Me Blue

rimmel rita ora 823 blindfold me blue 01

A Breakfast in Bed és a White Hot Love után nagyon kíváncsi voltam, hogyan teljesít ez a lakk, mert bár előbbieknek imádom a színét, a minőségük nem a legjobb, főleg az állagukkal van gond; reméltem, hogy a sötétebb árnyalatnak köszönhetően ez jobban teljesít majd.

rimmel rita ora 823 blindfold me blue 02

Szerencsére így is lett. A körmeimen egy rétegben láthatjátok, de normál hosszúságú körmökön valószínűleg kell belőle a 2 réteg. Egyáltalán nem csíkoz, és a “lakkozás közben sűrűsödik” probléma sem lépett fel, mint a másik kettőnél.

rimmel rita ora 823 blindfold me blue 03

Száradási idővel nem volt gond, közepesen fényes eredményt ad (a képeken fedőlakk nélkül láthatjátok). A tartósságáról ugyanazt tudom mondani, mint a többi Rita Ora lakknál, 2-3 napig bírja szép állapotban, erre rá lehet segíteni fedőlakkal.

rimmel rita ora 823 blindfold me blue 04

A színe élőben egy picit más, teltebb, élénkebb, és hiányzik belőle a képeken látható lilás, nefelejcs-kékes beütés.

Az iparfumeriánál 8 színben kapható a kollekció, 590 Ft/db áron, itt találjátok őket a webshopban; egyébként a kis színminta ez esetben tökéletesen visszaadja a lakk igazi árnyalatát.

Összességében ez egy szép, megbízható minőségű lakk, leginkább nail art-okhoz fogom használni, mert önmagában kicsit “üresnek” találom.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

5 megjegyzés:

  1. Egy réteg? Nagyon jó. Nekem csak egy piros van a Rimmeltől, az is egy réteges, de katasztrófa tartóssága. Annyira nem is vonzanak a Rimmel lakkok, pedig gyönyörű színeik vannak, csak hát nem bírnak engem, hamar kopnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de mint láthatod, sajnos tényleg mini körmeim vannak most :( Korábban nekem sem voltak olyan jó tapasztalataim a Rimmel lakkokkal, de ezt a Rita Ora kollekciót szerintem nagyon eltalálták :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a színe és az, hogy egy rétegben ennyire jól fed, elég nagy pozitívum egy lakknál :) Esetleg valami különlegesebb fedőlakkal is fel lehet dobni :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper, hogy ilyen jól fed, és tök szép a színe :)

    VálaszTörlés
  4. Szép színe van, bár én nem szoktam nagyon mintákkal és díszítéssel pepecselni, de más lakkal kombinálva nekem is jobban tetszene :)

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés