2014. augusztus 31., vasárnap

Nyári TAG

896

Szerettem volna kitölteni egy nyári tag-et is, ha már volt őszi, téli és tavaszi is (hoppá, most nézem, téli nem volt), de nem találtam olyat, ami teljes egészében tetszett volna, így félig kevertem, félig kitaláltam magamnak egy sajátot :) Töltsétek ti ki is nyugodtan, akár hozzászólásban, akár bejegyzésben!

A képeket az idei nyaraláson készítettem, remélem, tetszenek nektek.

1. Medence vagy természetes vizek?
Ó, ez egyértelmű, mindenképpen utóbbi, lehetőleg tenger, áttetsző kék vízzel, sok megfigyelni valóval.

2. Barnulsz vagy égsz?
Nagyon könnyen barnulok, az első tavaszi napsugarak megfognak. Egy ideje azonban egyik sem, mert mindennap fényvédőzök.

3. Sárgadinnye vagy görögdinnye?
Nagyon sokáig kizárólag a görögdinnyét szerettem, a sárgát túl tömörnek és édesnek találtam, idén nyáron viszont készítettem egy sárgadinnye-krémlevest, az isteni volt. Behűtve, pici fahéjjal, mmm…

657

4. Kedvenc fagyi?
Valami savanykás gyümölcsös, vagy étcsokis.

5. Kedvenc nyári ital?
Ásványvíz, esetleg némi citromlével megspékelve, illetve behűtött teák. És a gin tonic.

558

6. Kedvenc nyári ruhadarab?
Kivételesen volt ilyen, még a nyár elején kaptam egy nadrágot a Cserépvárosból, és le sem lehetett robbantani rólam. Képet nem találtam róla, de tudjátok, ezek azok a bővebb fazonú, általában csíkos, színes “hippinadrágok”.

7. Kedvenc körömlakk nyárra?
A nyári kedvenceknél már írtam, és azóta sem nagyon változott a véleményem. Akkor a Rimmel 60 Seconds by Rita Ora Breakfast in Bed, Barry M Gelly Olive, Moyra Sea Salt Pearl Drop volt a 3 befutó, ehhez még hozzátenném az A-England Princess Sabrát, ami pár napja van meg, de máris szerelem.

8. Kedvenc nyári illat?
Imádtam a Balea mangós tusfürdőjének illatát, ezen kívül a mindenféle gyümölcs illatát szeretem ilyenkor, főleg a barackét, dinnyéét.

910

9. Kedvenc nyári szépségápolási termék?
Fényvédő :D Jó, nem kedvenc, hanem “muszáj” kategória; a Paula’s Choice Extra Care Non-Greasy SPF50-es naptejét használtam a nyáron. Sminkszerből pedig a Paese Bamboo púderemet mondanám.

10. Mit szeretsz legjobban a nyárban?
Nagyon szeretek úszni, mármint nem sport értelemben, hanem úszkálós, relaxálós, nézelődős értelemben, szinte érzem, ahogy a víz kioldja belőlem a feszültséget. Persze az sem elhanyagolható, hogy nincs egyetem, és az sem, hogy ilyenkor sokkal több ideig van elég fény a fotózáshoz :)

781

Remélem tetszett nektek ez a tag; ahogy írtam a bejegyzés elején, kíváncsi vagyok a ti válaszaitokra is! 

4 megjegyzés:

  1. Jó kis tag, kár, hogy nem bukkantam rá előbb, mert akkor még kitöltöttem volna, bár végül is ma még belefér :P

    VálaszTörlés
  2. Akkor most gyorsan ki is töltöm,a hangulatomhoz 100%-osan illik is! :)
    U.I: Tettszik a blogod és a stílusod, örülök hogy megtaláltam :)

    VálaszTörlés
  3. És akkor hideg zuhany amikor elkezdem nézni és rájövök, hogy befejezted :(

    VálaszTörlés