2014. augusztus 12., kedd

Nyári kedvencek

nyari kedvencek 01

Olyan gyorsan elröppent ez a nyár… Nektek is?

nyari kedvencek 02

Tőlem igazán szokatlan módon, 3 világos színű lakk lopta be magát a szívembe idén nyáron.

A Barry M Gelly Olive-ról még nem írtam, de mindenképpen szeretném megmutatni majd felkenve is; ő az én nude lakkom. Coconut nevű testvérét itt láthattátok a blogon.

Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 873 Breakfast in Bed: Bár a minőségével nem vagyok megelégedve, a színébe beleszerettem, sokszor viseltem magában és díszítve is. Itt írtam róla.

Moyra Sea Salt Pearl Drop: A Moyra Sea Salt kollekció nagy népszerűségnek örvend, a nyár egyik slágere, és nem alaptalanul; érdekes a só-hatás, és igazán szép árnyalatok az alapszínek. Nekem a fehér van meg; egyrészről elegánsnak találom, másrészt pedig van benne egy kis játékosság, szerintem nagyon mutatós. Itt láthattátok nálam egy egyszerű kis nail art szereplőjeként.

nyari kedvencek 03

Paese Bamboo púder: Hónapok óta használom, tesztet is írtam róla, a véleményem azóta sem változott. A csomagolása továbbra sem a legjobb (mint látjátok, a betűk is lekoptak a fedeléről), de ezt leszámítva nem tudok róla semmi rosszat mondani.

nyari kedvencek 04

Balea Mango Mambo tusfürdő: Végre sikerült eldöntenem, hogy a Balea limitált nyári kiadású tusfürdői közül melyik a kedvencem; a mangós nyert. Az illatukon kívül nem vettem észre különbséget köztük, krémes habot képeznek és nem szárítanak.

nyari kedvencek 05

Secret of The Desert esszencia: Említettem a blogon, hogy Egyiptomban voltunk nyaralni, ott vettük ezt a valamit. Elvileg azért jobb, mint a parfümök, mert ez nem tartalmaz alkoholt. Noha kételkedem azokban, amiket róla mondtak (a tisztaságában pl.), de az illata finom, nagyon lassan fogy, és üdítő élmény, hogy nem érezni az alkohol szúrósságát felvitelkor (később elvileg amúgy is elpárolog).

Muszáj megemlítenem egy nem beauty-kedvencet, a Magyar Tolkien Társaság táborát, ami a nyár legeslegjobb élménye volt számomra; és bár eléggé elfáradtam, bármikor visszamennék, egyszerűen csodálatosan éreztem magam.

4 megjegyzés:

  1. Igen, de még nyár van 2 és fél hétig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban, de augusztus közepén már rémisztően közelinek érzem a szeptembert...

      Törlés
  2. Hogy bírtam ki, hogy ne próbáljam ki a Balea idei tusijait? Ja igen, még van a tavalyi csokis-fügésből... :D Szerintem azon kívül más kedvencet nem is avattam ezen a nyáron. Egy kezemen meg tudom számolni, hányszor voltam kisminkelve, meg úgy konkrétan semmi újat nem próbáltam ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak idén tavasszal-nyáron fedeztem fel a Balea tusikat úgy általában, de most már semmi nem tarthat vissza a finomabbnál finomabb illatoktól :D
      Na igen, a smink nálam fényvédő, mattító púder, szempillaspirál, korrektor a szem alá, és esetleg szemöldökceruza volt. Valahogy egyre kevésbé érzem "szükségesnek" a sminkelést, és ehhez jött még a meleg...

      Törlés