2014. augusztus 6., szerda

Júliusi szerzemények

Elég érdekesen indult ez a bejegyzés. A hónap harmadik hetében eszembe jutott, hogy csupa izgalom lesz majd a poszt egy kézkrémmel és egy dezodorral, ugyanis ennyivel gazdagodtam addig. Aztán felgyorsultak az események :)

Megérkezett ebayről egy ecsetkészlet, amire egyáltalán nem számítottam, mert még csak 10 nap telt el a vásárlás óta. Ezután megkaptam barátomtól az A-England Briarwood-ot, majd másnap befutott a hír, hogy piCture pOlish szállítmány érkezik a Naillandbe. Ráadásul aznap pont arrafelé, és pont akkor volt dolgom, amikortól elérhetőek voltak a standnál a lakkok, így minden adott volt, hogy végre magaménak tudhassam az első PP lakkjaimat. Ezzel párhuzamosan a facebookos körömlakkos csoportban felvetődött egy közös KIKO rendelés ötlete is...

juliusi szerzemenyek 01

piCture pOlish: Hope, Cosmos, Bridget: Ez a 3 lakk volt a vágyam, és élőben is meggyőztek. Mindegyik gyönyörű, de a Hope áll legközelebb a szívemhez, a Bridget a legszebb vörös lakk, amit valaha láttam, a Cosmos pedig Cosmos :) 3490 Ft/db

juliusi szerzemenyek 02

Kiko 255 Violet Microglitter, 524 Blue Multicolour, 533 Pearly Golden Green, 497 Pearly Indian Violet: Nem volt KIKO kívánságlistám, de amikor felmerült a közös rendelés lehetősége, tudtam, hogy nem szeretnék kimaradni belőle, így elkezdtem nézelődni swatchok után. Végül emellett a 4 lakk mellett döntöttem, lett volna még 1-2, ami tetszett, de azok nem voltak készleten. Szerencsére egyik lakk sem okozott csalódást, bár a kék multin kívül mindegyiket csak margarétán próbáltam. A Violet Microglitter meleg árnyalatú lila jelly alap kisebb holo glitterekkel (kicsit olyan, mint egy lila Bridget), a Blue Multicolour szürkés acélkék alap türkiz és rózsaszín/lila microglitterekkel. Képek alapján megtetszett a PP-k közül a Jealousy, de élőben nem tűnt annyira különlegesnek, na meg mások voltak a favoritjaim. Nem állítom, hogy a Pearly Golden Green a hasonmása, utóbbi sötétebb zöld, és a glitterek is más jellegűek, de eléggé hasonlítanak ahhoz, hogy elfelejtsem a Jealousy-t. A Pearly Indian Violet egy sötétebb lila, enyhe bordós/rezes fénnyel; erről a színről mindig Megaera jut az eszembe, mintha neki tervezték volna :) 2.50€/db áron rendeltem őket a KIKO oldaláról, forintra átszámolva, szállítással együtt ez 875 Ft/db.

juliusi szerzemenyek 03

A-England Briarwood: Kezdetben (= a Nailland nyitásakor) nem igazán érdekelt ez a lakk, de aztán Klau hatására elkezdtem jobban odafigyelni rá, s végül menthetetlenül beleszerettem, de halasztgattam a megvételét, míg nem barátom meglepett vele :) Eszméletlen szép ez a lakk, és sokkal jobban áll, mint gondoltam volna, ősszel valószínűleg az (egyik) kedvenc lakkom lesz. 2990 Ft

China Glaze Designer Satin: A PP lakkok vásárlásakor a 10 ezer Ft átlépése okán választhattam egyet az akciós CG lakkok közül. Először nagyon nem tudtam, melyik legyen, nem igazán ragadott magával egyik sem. Végül úgy döntöttem, olyan lakkot hozok el, amit “magamtól” nem vennék meg, így kezdtem el nézegetni a pink lakkokat. Persze nem hazudtoltam meg magam, és egy viszonylag sötét árnyalatot hoztam el. Ez egy krém finishű sötét magenta (sötétebb, mint a képen), a jelenlegi kis rövid körmeimen már egy rétegben jól fed. Nem mondom, hogy sokat fogom használni, de jól jön, ha van egy ilyen is a készletemben. 990 Ft-ba kerül egyébként.

Avon Nail Experts Peeling and Brittleness Solver (körömerősítő): Elég régóta pocsék állapotban vannak a körmeim, még rövidre vágva is lemezesednek. A legutóbbi üveg essence körömerősítőm elfogyott, viszont most valami újat szerettem volna kipróbálni, de több termék között vacilláltam. Végül egyiket sem vettem meg, mert Anyánál megtaláltam ezt, és mivel ő nem használja, elkértem tőle. Kb. 2 hete használom, nem mondom, hogy sok változást tapasztaltam, de meglátjuk; krémmánián amúgy eléggé lehúzták. Nem tudom, kapható-e még egyáltalán, mert sem a júliusi, sem az augusztusi katalógusban nem találtam így hirtelen.

juliusi szerzemenyek 04

Isana körömlakklemosó kendők: A bejegyzés közzétételekor már táborozom, ahová több okból kifolyólag (no pun intented) sem szerettem volna cipelni a körömlakklemosót, ezeket a kendőket viszem magammal helyette. 10 kendőt tartalmaz, elvileg egy kendő elég mind a 10 körömre, és 399 Ft-ba kerül. Használatra leosztva jóval drágább, mintha lemosót használnánk, de szerintem ilyen alkalmakkor megéri.

juliusi szerzemenyek 05


Körömdíszítő ecsetek: Ezek az ecsetek fogyóeszközök nálam, a körömágyam tisztítására használom őket, a ferde végű a legjobb erre a célra. Rekordgyorsasággal, 10 nap alatt értek ide, ebayről rendeltem, itt találjátok őket. ~217 Ft


juliusi szerzemenyek 06

Helia-D hidratáló kézkrém ureával és körömvirágolajjal: Elég régóta szeretnék egy igazán jó kézkrémet, és mikor egy bejegyzésben erről írtam, Flóra ezt ajánlotta, nekem pedig egyből szimpatikus lett (nem Flóra, ő már régen az :) ), és meg is vettem. Jobb, mint a Balea ureás kézkréme, de nem az igazi, ez is hagy maga után egy filmes réteget. Kb. 700 Ft

juliusi szerzemenyek 07

Rexona Maximum Protection Sensitive Dry: Már a legvégén tartok az előző ilyen dezodoromnak, amivel ha nem is vagyok 100%-ig megelégedve, még mindig a legjobb deó, amit valaha használtam (itt írtam róla). Anya vette meg nekem, és mivel nem volt a zöldből, lilát hozott, aminek kicsit kevésbé tetszik az illata, de sebaj. Kb. 1400 Ft


Ez egy időzített bejegyzés, a hozzászólásokra augusztus 10. után tudok válaszolni.

6 megjegyzés:

  1. Körömerősítésre próbáld ki az Evelin 8in1 vagy a gyémántos ápolólakkját. Rossmann-ban vehetsz és mindkettő csoda! Az én körmöm is lemezesen tört, de mióta ezt használom, ez a gond már nincs. Csak nő, mint a bolondgomba :)

    VálaszTörlés
  2. A Bridget miatt nagyon irigyellek!

    VálaszTörlés
  3. Hmm, azok a lakkok, késő esti nyálcsorgatás :D
    A körömerősítésre én is az Eveline-t (8in1) ajánlom, mert szépen helyrerakta a körmeimet, a lemezesedés már megszűnt *lekopog*, és az utóbbi 2 hónapban konkrétan egyszer tört be a körmöm, az is azért, mert nekidobtak egy focilabdát, úgyhogy nálam bizonyított :)

    VálaszTörlés
  4. Jó cuccok, várom a teszteket :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek a lakkok :)
    A China Glaze Designer Satin lakk megvan nekem , és én imádom , nagyon szép lakk

    VálaszTörlés