2014. augusztus 20., szerda

Helia-D hidratáló kézkrém ureával és körömvirágolajjal | teszt

helia d hidratalo kézkrem urea koromviragolaj 01

Régóta keresem a számomra megfelelő kézkrémet; sajnos még nem találtam olyat, ami hosszútávon is bevált, és örömmel használtam volna el az egész tubussal, netalán újra is vettem volna.

Flóra ajánlására tettem egy próbát ezzel a Helia-D kézkrémmel – az urea nagyon hívogatóan hangzott, valamint az is, hogy magyar gyártmány, ezáltal állatkísérlet mentes, és környezetvédelmi szempontból is előnyös, ha nem egy távoli országban előállított  termék kerül a kosarunkba.
“Gyorsan felszívódó, regeneráló, tápláló hatású kézápoló krém, mely urea és körömvirág olaj tartalmának köszönhetően hatékonyan ápolja a száraz, igénybevett kéz bőrét. Rendszeres használata puha, ápolt bőrt eredményez.”
Az urea a 4. helyen szerepel az INCI-ben, ami jó, viszont tartalmaz illatanyagot, illetve elég sok “sárgapöttyös” összetevője van.

helia d hidratalo kézkrem urea koromviragolaj 03

Csomagolás: Minőségi érzetű, fekete tubust kapott, arany díszítéssel, 100 ml terméket tartalmaz; a dizájnon látszik, hogy a márka az érettebb, idősebb hölgyeket célozza meg. Pattintós kupakja van, ez jó pont nálam, utálok krémes kézzel (de amúgy is) a visszacsavarással szórakozni. 5/5

Használat: Erőteljes illatú, közepesen sűrű, fehér színű krém. Elég lassan szívódik be, kell neki 5-10 perc, és ezután is hagy egy kissé filmes réteget (bár nem olyan erőset, mint a Balea szintén ureás darabja), ami idővel lekopik ugyan, de engem kifejezetten zavar. 3/5

helia d hidratalo kézkrem urea koromviragolaj 02

Hatás: A leírás rendszeres használat mellett ígér puha, ápolt bőrt, és ezt valóban teljesíti is. Nekem nem is a kezem, inkább a körömágyam szokott kiszáradni, ezen is segít. Krémmániás vélemények alapján az extra száraz bőrt is hidratálja, de én mégsem érzem azt, hogy ez lenne a non plus ultra. 4,5/5

Ár-érték arány: A Helia-D honlapján 590 Ft-ért kapható, drogériákban még nem néztem, de pl. az Auchanban vásárolva ennél picit drágább (én ott vettem). Ez nagyon jó ár lenne egy szuper kézkrémért, de sajnos ez nem az, így 4/5.

Összességében: Bár rendszeres használat mellett valóban hatékony, a probléma az, hogy ritkán tudom magam rávenni a krémezésre, mert zavar a lassú beszívódás és a filmes réteg; és ahhoz sem kell sok, hogy az illata az agyamra menjen. Ráadásul az összetevői sem túl szépek, így 3/5.

2 megjegyzés:

  1. Hát azt hiszem én sem szeretném, ha ennyire lassan szívódna be a krém a bőrömbe. Kár, mert régebben használtam Helia-D arckrémet, amit nagyon szerettem, bár az is nehezebb, zsírosabb krém volt, viszont télre tökéletes. Lehet, hogy ez a kézkrém is inkább olyankor jön jól, amikor a kezünk extrán száraz. Minden esetre én maradok az Avon glicerines kézkrémjeinél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyiket ajánlod az avonosak közül?

      Törlés