2014. augusztus 9., szombat

Barry M Gelly | Coconut

barry m gelly coconut 01

Vegyesek a tapasztalataim a Barry M lakkjaival, az alapvonalba tartozó Navy és Copper közül az előbbi nagy kedvenc, utóbbi viszont csalódást okozott a minőségével.

Ám mikor megjelentek az első swatchok a Gelly Hi-Shine vonal új, nyári árnyalatairól, kettőbe is beleszerettem: a törtfehér Coconut-ba és a halvány olívaszín Olive-ba. Mivel többségében jókat olvastam róluk, be is szereztem őket, ma pedig szeretném megosztani a tapasztalataimat egyikükről.

barry m gelly coconut 02

Az ecset hagyományos típusú, kissé vékony, de nincs vele gond használat közben. A lakk állaga távol áll az általam kedvelttől, kissé sűrű és “gumis”, emiatt számomra nehezebb szépen dolgozni vele. Egy rétegben nem teljesen egyenletes a fedése, enyhén csíkoz, de a második réteggel megszűnik ez a probléma.

barry m gelly coconut 03

Közepesen gyorsan szárad, a vonal nevéhez illően igen fényesre. A tartósságáról nem tudok nyilatkozni egyelőre, mert mostanában igen gyakran váltogatom a manikűrjeimet, így nem volt még rajtam 2 napnál tovább; ennyit egyébként minden gond nélkül kibírt.

barry m gelly coconut 04

Halvány tojáshéjszíne van, önmagában is nagyon szépen mutat, de nail art alapnak is kiváló, ha nem szeretnénk határozottan fehér “vásznat”, nálam itt láthattátok ebben a formában.

A Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 703 White Hot Love lakk tesztjénél már mutattam ezt az összehasonlító képet, de ide is beszúrom:

barry m gelly coconut 05

Én a Nailland-nél vettem 1790 Ft-ért, úgy érzem, ezt az árat megéri. S bár az állaggal továbbra sem vagyok kibékülve, a Gelly vonal rengeteg pompás színben kapható, így valószínű, hogy még el-elcsábulok párra.


Ez egy időzített bejegyzés, a hozzászólásokra augusztus 10. után tudok válaszolni.

12 megjegyzés:

  1. Határozottan nem szeretem a fehér lakkokat, de ez a törtfehér szín még nekem is begyere :)

    VálaszTörlés
  2. Hmm ez nagyon jó... Tetszik, hogy tényleg nem egy egyszerű fehér, hanem kissé piszkos. Kell :( :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez a szín, a vakító fehérek nem tetszenek, de ez ahhh :D

    VálaszTörlés
  4. Uhhh de jóóó! Csodás törtfehér, kell! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez tojáshéj szín, kell :D

    VálaszTörlés
  6. Kellemes színe van és nagyon jól áll!!

    VálaszTörlés
  7. ez határozottan nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem kifejezetten tetszik ez a szín :)

    VálaszTörlés
  9. Csodaszép színe van , nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés