2014. július 24., csütörtök

Week 26: Inspired by a Pattern | 31 WNC

week26_1

Ez alkalommal egy minta által inspirált lakkozást kellett készíteni. Egyből az egyik Ikea ágyneműm jutott eszembe, egyrészt nyilván mert tetszik, másrészt pedig ebben éreztem kihívást is.

week26_ikea_renate flora

Az alapszín a Barry M Gelly Coconut, ami – bár a képeken nem annyira látszik – egy csontszínbe hajló törtfehér árnyalat. A mintákhoz színes lakkokat használtam, és a legvékonyabb ecsetemet.

week26_2

sötétkék – China Glaze First Mate (teszt)
narancssárga – China Glaze Papaya Punch (teszt)
sötétrózsaszín – Golden Rose Rich Color Nr. 21
világos rózsaszín – Bourjois 1 Seconde Gel 07 Fuchsia bucolique (teszt) + Rimmel 703 White Hot Love (teszt)
szürke – essence colour&go (régi) 35 movie star + Rimmel 703 White Hot Love
limezöld – essence colour&go (régi) 39 lime up!
sárga – Avon Pro+ Inspire

week26_3

Hirtelen ötlettől vezérelve a Flormar Matifying Top Coat-tal zártam a manikűrt, szerintem ez nagyon jó ötlet volt. Azt hiszem, erről a lakkról még nem esett szó a blogon, úgyhogy most elmondanám, hogy nagyon meg vagyok vele elégedve, gyönyörűen mattít 1 rétegben. Korábban egy essence darabom is volt, az borzalom ehhez képest.

week26_4

Lehetett volna pontosabb a kidolgozás, de tényleg mindent beleadtam, ennél jobbat talán csak még vékonyabb ecsettel és akrilfestékkel tudtam volna készíteni. Nagyon tetszett, sajnáltam, hogy le kell mosnom, de muszáj volt, mert esélytelen volt, hogy a jobb kezemre is elkészítsem :)

9 megjegyzés:

  1. Ez ám a kavalkád, nagyon tetszik!! Nemár hogy csak egy kézen csináltad meg :) Szoktam is gondolkodni, hogy a bloggerinák mindkét kezüket kifestik? Mert ugye egyikkel fotóznak, ki tudja. De még senkinél sem olvastam, hogy tényleg csak egyik kézre készítette el :) Szerintem én megkértem volna valakit, hogy fesse fel a másik kezemre is a mintákat, mert nagyon jó lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hát, ha olyanra festem, amihez kell kézügyesség, akkor csak a bal kezemen csinálom meg :D De van olyan is, hogy nincs időm, vagy nem tetszik eléggé az eredmény.

      Törlés
  2. Hát itt is örvendezni kell ennek a lakkozásnak, tökéletesen megvalósítottad! ;)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép lett, imádom :D

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett, nagyon tetszik! :) Én is mindig sajnálom, hogy a jobb kezemen nem tudok bonyolultabb mintát készíteni. Volt olyan, hogy annyira sajnáltam lemosni, hogy amíg nem volt muszáj elmennem otthonról, addig fent hagytam, így csak a bal kezemen volt lakkozva. :D

    VálaszTörlés
  5. szerintem is nagyon jó lett! :)
    engem nagyon bosszantott, hogy rosszul sikerültek a minták jobb kézzel (amúgy balkezes vagyok), így végül addig gyakoroltam, hogy néha már jobban sikerülnek úgy, mint ballal. de nagyon szeretem mindkét kezemre megcsinálni a mintákat. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, lányok :)

    zizitim: Lehet, hogy nem ártana nekem is megpróbálni ezt a módszert :)

    VálaszTörlés