2014. július 10., csütörtök

Week 25: Inspired by Fashion | 31 WNC

week25_1

A 25. héten a divat által ihletett manikűr a feladat. Nem igazán vagyok otthon divat-témában, sosem követtem szándékosan – persze a hatása alól én sem tudom magam kivonni, de sosem voltam az a lány, aki azt lesi, mi lesz a trend a következő évszakban.

Most mégis valami hasonlót tettem, ugyanis a “2014 summer fashion” keresőszavakkal próbáltam olyan képet találni, ami inspirálhatna. Sikerült is, ezek közül a ruhák közül a középső mintája tetszett meg nagyon, de sajnos nem tudtam elég igényesen megvalósítani.

Ezek után valahogy eszembe jutott az idei év színe, a radiant orchid, és az is, hogy van egy hasonló színű lakkom.

week25_2

Ez pedig az Astor Perfect Stay Gel Shine 403 Make a Splash (bejegyzés róla itt), ehhez választottam a szintén ebbe a márkába és vonalba tartozó 604 Just Fabolous-t (bejegyzés itt). Mivel viszonylag régen nyomdáztam, ezért ehhez a technikához nyúltam, és a Pet’la Plate Wishes II. lemez egyik mintájával díszítettem a körmeim. A lakkozást a szokásos Golden Rose Gel Look Top Coat-tal zártam.

week25_3

Élőben egy kicsit jobban mutatott ez a manikűr, a fedőlakk miatt nem sok látszik a mintából, hihetetlen, milyen fényes.

Nektek hogy tetszik?

6 megjegyzés: