2014. július 1., kedd

Week 24: Inspired by a Book | 31 WNC

week24_1

Nagyon régen volt utoljára 31 Week Nail Challenge bejegyzés, az pedig végképp ciki, hogy a 31 hétre programozott kihívást (ami már így is könnyítés a 31 naposhoz képest), majdnem 2 éve húzom; de igyekszem a nyáron gyakrabban jelentkezni vele, és befejezni szeptember 7-ig, ugyanis aznap lesz 2 éve, hogy elkezdtem.

A 24. héten könyv által inspirált manikűrt kellett készíteni, először A tűz és jég dala (ismertebb nevén Trónok harca) jutott eszembe, de azzal a témával külön kihívást szeretnék indítani (szeptember környékén szeretném kezdeni, előtte jelentkezem a részletekkel). Ezután Tolkien művei által ihletett festést szerettem volna, de nem jutott eszembe semmi, ami viszonylag könnyen kivitelezhető és jól mutat; megpróbálkoztam egy Lúthien címerrel, ez a változat tűnt a legegyszerűbbnek. A végeredményt nem találtam bejegyzés-értékűnek, így más után inspiráció után kellett néznem, de azért megmutatom, mert nagyon sokat dolgoztam vele:

week24_4

Végül a Harry Potternél kötöttem ki, ami elég egyértelmű választás lehetett volna első pillanattól kezdve, hiszen nagyon nagy kedvencem ez a sorozat. Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy gyakorlatilag együtt nőttem fel a könyvekkel, igazán a szívemhez nőtt a történet.

week24_2

Az egyik (szerintem a) legfontosabb szimbólumot választottam, a Halál Ereklyéinek jelképét, szerencsére ez egy könnyű és mutatós minta – pontosabban annak tűnik, amíg el nem kezdi az ember festeni. Nagyon sokszor lemostam és újrafestettem, illetve szerintem nem volt még olyan festésem, aminek a vonalait ennyit javítgattam volna.

Nem nagyon szerettem volna elvonni a figyelmet erről a mintáról, de azért teljesen üresen sem akartam hagyni a körmeimet, így a középső ujjamra pár csillagot festettem, amik kis képzelőerővel a mágiát, a varázslást jelképezhetik.

week24_3

Az alapszín a Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 703 White Hot Love, azért választottam ezt a Golden Rose Rich Color Nr. 76 ellenében, mert a Rimmel lakk nem olyan éles, hideg fehér, mint az utóbbi; két rétegben tökéletesen fedett. A mintákat az A-England Fated Prince-szel festettem, a lakkozást pedig a Golden Rose Gel Look Top Coat-tal fejeztem be.

Elég egyszerű, letisztult manikűr lett, nekem kifejezetten tetszett.

8 megjegyzés:

  1. A HP-s mani valami fantasztikus!!! Szuper lett a Halál Ereklyéinek a mintája, a csillagok is remekül passzolnak, imádom :) Én is nagy fanatikus vagyok, együtt nőttem fel Harryvel (pont 11 évesen kezdtem el olvasni az első könyvet, mint ahogy Harry bejutott Roxfortba, szóval tényleg), úgyhogy minden ilyen témájú ihletés telitalálat nálam :) Viszont a Lúthien minta is csodás, látszik rajta, hogy aprólékosan dolgoztál vele, bár tényleg elég nehéznek tűnik. Nekem mindkettő tetszik, de a Hp-s a favorit :P

    VálaszTörlés
  2. Abszolút betalált most ez a mani, ugyanis imádom a HP-t :D.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a minta. .) HP-t én is nagyon szerettem. :)

    VálaszTörlés