2014. július 16., szerda

Új köntösben

Mint láthatjátok, némileg megváltozott a blog külseje. Ez a változás már nagyon érett, tavaly nyáron határoztam el, hogy szebb külsőt szeretnék annak a felületnek, ahol szinte második életemet élem.

Hogy miért vártam vele idáig? Eredetileg egy hozzáértő segítségével szerettem volna újítani, ám ez a segítség elmaradozott, s végül rájöttem, hogy akár csak az életben, végső sorban ebben is csak magamra számíthatok. Így tehát nekiálltam.

Sem a grafikai, sem a webbigyói részéhez nem értek a dolognak, így született ez a végtelenül egyszerű, dizájnnak alig nevezhető valami. Fontos volt nekem, hogy jogtiszta képet használjak a fejléchez, és szerencsére ráakadtam erre a szabadon felhasználható tollas motívumra; mindenképpen valami tollasat szerettem volna, és ennek a színvilága is nagyon tetszik.

Lenne még rajta csiszolnivaló, de tényleg nem értek az ilyesmihez, így csak a blogger nyújtotta lehetőségekre és a google nyújtotta segítségre támaszkodhattam, komolyabb dolgokba nyilván nem mertem belepiszkálni. Azért a változás jogát fenntartom, némi finomítás lehet, hogy lesz még.

Ugyanakkor büszke vagyok magamra, mert tetszik az eredmény, így azért van némi jellege, stílusa az oldalnak. Igazából nem is az eredményre vagyok büszke, hanem arra, hogy végre nekiálltam, hogy nem adtam fel, amikor elsőre nem sikerült valami, és hogy egy kicsit feszegettem a határaimat.

Remélem, nektek is tetszik ez a tisztább, mégis kicsit egyedibb külső.

6 megjegyzés:

  1. Szép és még letisztultabb lett, és tényleg nagyon jó a színvilág. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, főleg a fejlécben azok a tollak! :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom a letisztult külsőt, a tollak is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés