2014. július 21., hétfő

Swiss-O-Par Frottee 2.0 száraz sampon | teszt

swiss o-pair frottee 2.0 01

Tavasszal írtam bejegyzést a Schauma Cotton Fresh száraz samponról (teszt itt), mellyel továbbra is meg vagyok elégedve, ám amikor legutoljára újra szerettem volna venni, nem találtam a polcon, így ezt a Swiss-O-Par márkájút hoztam el helyette. Előre is elnézést kérek, hogy folyton a Schauma termékéhez fogom hasonlítani, de máshoz nem tudom, lévén az volt az első száraz samponom.

Már az első használat után sejtettem, hogy nem leszünk jóban, és sajnos a véleményem nemigen változott azóta sem.

Leírás:
“Minden átbulizott éjszaka egyszer véget ér, de ennek látszania kell a frizurádon? Nem! Nem, mert a száraz sampon nem szab határt a frizurádnak. Egyszerűen rázd fel, fújd a hajadra, fésüld ki és már semmi sem áll a következő buli útjába. Kiválóan alkalmas, hogy bármikor rövid idő alatt hajadat party formába hozd. Hajad felfrissül és dúsabb hatást kelt. Alkalmazás: 1. Keféld át alaposan a hajat 2. Fújd tincsről-tincsre egyenletesen és takarékosan kb. 20 cm távolságból a hajra. Hagyd rövid ideig száradni. 3. Dörzsöld át törölközővel és fésüld ki gondosan (a maradványokat fújd ki hajszárítóval). Fontos! Az első és minden egyes fújás előtt rázd fel jól a palackot, így megakadályozhatod a szelep eltömődését.”

swiss o-pair frottee 2.0 02

Csomagolás: Egyszerű, zöld-barna-sárga színvilágú flakon, nem különösebben szép, de nem is ez a lényeg; 200 ml terméket tartalmaz, a kupak jól záródik. Ha emlékezetem nem csal, magasabb, de főleg vastagabb, mint a Schauma száraz sampon flakonja (az csak 150 ml-t tartalmaz), szerintem némileg bumfordi, kis kezűeknek akár kényelmetlen is lehet tartani. 4/5

Használat: Úgy használom, ahogyan a tájékoztató javasolja, kivéve, hogy a kezemmel dörzsölöm bele a hajamba az anyagot. Egyszer sem sikerült nyom nélkül fújnom, még ha minden fújás előtt újrarázom a flakont, akkor is fehér lesz tőle a hajam, szabályosan ősz leszek tőle. Ennek nagy része eltűnik a bedörzsöléskor és kifésüléskor, de legtöbbször marad egyfajta szürke fátyol a hajamon, ami lehet, hogy csak nekem tűnik fel, de engem nagyon zavar. Ráadásul nagyon gyorsan fogy, hiába tartalmaz harmadával több terméket, mint a Schauma, sokkal kevesebb használatra elég. 3/5

swiss o-pair frottee 2.0 03

ELŐTTE

swiss o-pair frottee 2.0 04

UTÁNA - bedolgozás után, kifésülés előtt

swiss o-pair frottee 2.0 05

UTÁNA - kétszeri használat és kifésülés után

Hatás: Az első képen 3 napos a hajam, nálam ez az a pont, amikor már, illetve még érdemes szárazsamponozni. Egyszeri használat után gyakorlatilag nem látszik semmi változás, ahhoz, hogy elfogadható eredményt érjünk el, mindenképpen kétszer kell alkalmazni egymás után. A Schaumát is duplán kellett használnom, hogy valóban szép legyen tőle a hajam, de ezzel a termékkel bármit csinálok, maximum elfogadható lesz az eredmény, még ha a fehér fátyolról nagyvonalúan el is tekintek. Egyszerűen nem elég hatásos. 2/5

Ár-érték arány: 995 Ft-ért vettem a Müllerben, tehát ml-re leosztva valamivel olcsóbb, mint a Schauma, de egyáltalán nem éri meg az árát. Egyrészt az alig létező hatása miatt, másrészt pedig azért, mert ezt a kicsiny hatást is csak rengeteg anyaggal tudja elérni; hiába tartalmaz nagyobb mennyiséget, mint a Schauma, kb. fele annyi alkalomra elég. 2/5

Összességében: Nem ajánlom ezt a terméket; nyomot hagy maga után és a hatása sem kielégítő. 2/5

2 megjegyzés:

  1. Szárazsampon? Majd ha elmegy a víz és az áram. Ha két buli között nincs időm hajat mosni, az elég gáz :) Köszi a tesztet, hasznos volt. Egyébként én is 3 naponta mosok hajat, pedig hosszú, de direkt szeretem megmosni. Szárítani már kevésbé, ezért is jó a nyár :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a szöveg szerintem is nagyon gáz :D /mármint a leírása/ Néha járok úgy, hogy azt hiszem, nem kell még hajat mosni, aztán kiderül, hogy mégis, viszont nincs már rá időm - erre jó nekem a szárazsampon. KM-en olvastam, hogy van, aki naponta használja, hát, néztem egy nagyot. Én szinte sosem szárítom hajszárítóval a hajam (télen azért előfordul), mert féltem a hőhatástól, így is eléggé törékenyek a végei.

      Törlés