2014. július 14., hétfő

Rimmel 60 Seconds by Rita Ora | 703 White Hot Love

rimmel rita ora 703 white hot love 01

A Rimmel 60 Seconds by Rita Ora kollekcióból 3 lakkot szereztem be, a 873 Breakfast in Bed árnyalatot itt láthattátok a blogon, ma pedig a fehér színű 703 White Hot Love-ról írok.

rimmel rita ora 703 white hot love 02

Szinte minden tulajdonságában egyezik a világoskék/menta testvérével. 2 rétegben fed, egy picit lassan szárad, fedőlakk nélkül 2-3 napig bírja hiba nélkül, és az üvegben látható fényes részecskék is épp oly kevéssé látszanak felkenve, mint annál.

rimmel rita ora 703 white hot love 03

Idáig nem túl izgalmas, igaz? Ugyanúgy, mint a Breakfast in Bed-nek, neki is a színe az erőssége.

rimmel rita ora 703 white hot love 04

Nem olyan hideg, jeges fehér, mint a Golden Rose Rich Color Nr. 76, de nem is hajlik csontszínbe, mint a Barry M Gelly Coconut. Össze is hasonlítottam az összes tulajdonomban lévő fehér lakkot, az eredményt a lenti képen látjátok, mindegyikből 2 réteget használtam.

rimmel rita ora 703 white hot love 06

Magamon nem igazán tetszik a GR vakító fehérsége (a fenti képen jól mutat szerintem), ezért nem is használtam még, csak kipróbáltam, úgyhogy nagyon örülök, hogy ez a Rimmel lakk egy kicsit másféle fehér. A harry potteres nail art-nál őt választottam alapszínnek, és milyen jól tettem :)

Az iparfumeriánál 8 színben kapható a kollekció 580 Ft/db áron, itt találjátok őket a webshopban. Jelenleg ez az árnyalat nem elérhető, de érdemes figyelni, időnként feltöltik a készletet.

rimmel rita ora 703 white hot love 05

Összegezve tehát a minősége lehetne jobb (bár fehérhez képest szerintem nem olyan rossz teljesítmény ez), de a színe és a kihasználhatósága kedvenccé léptette elő nálam.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

15 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, gyakorolnom kell, hogy ilyen szépen fel tudjam kenni, mint te, mert valahogy nem akar menni ezzel a lakkal, pedig a színét szeretem, mert tényleg szép fehér, azt hiszem, ő a kedvenc fehér lakkom (a felkenési problémák ellenére is ) :D Szóval nem bántam meg, hogy megvettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont bejegyzésírás közben figyeltem fel rá, hogy ezt bizony nem sikerült a legszebben felkennem, a körömágynál nem valami egyenletes a széle :D :/ Egyébként szerintem sem a legjobb az állaga, ezt a mentánál írtam is (ugyanolyan a kettő ebben a tekintetben is).

      Törlés
  2. Hú tényleg nagyon szép! Kívánságlistára teszem. :) Nekem a Lovely fehér lakkja van itthon jelenleg, de nem vagyok vele teljesen elégedett.

    VálaszTörlés
  3. Nekem a 203-as halványrózsaszín lose your lingerie van meg. Gyönyörű színe van, de két réteg kell és még akkor sem tökéletes a fedése, csíkoz az ecset. Pedig így még nem jártam Rimmel lakkal...

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon szép színe van, mostanában pont terveztem beszerezni egy fehér lakkot :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem ezen kívül még a Lose Your Lingerie van meg, de annak pl. sokkal nehezebben kenhető állaga van, lassabban is szárad, és egyenetlenebb az eredmény. Ezt a fehéret sokkal jobban szeretem, könnyebben kezelhető. Pedig annyira akartam, hogy jók legyenek ezek a lakkok, de nekem kicsit csalódás...

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszenek a Rimmel lakkok, főleg a színük, volt is pár, gyakran egy rétegben is fednek, de az utolsó egyharmad részt hígítóval is nehéz kinyerni, nekem hamar beszáradnak. Meg nincs is túl sok az üvegben az árához képest, úgyhogy még egy sem romlott rám :) Ez is gyönyörű, főleg lebarnult bőrön vagy alapnak díszítéshez.

    VálaszTörlés
  7. Hihetetlenül szép fehér. Mindenképp megnézem a boltban!:) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  8. Sophie H.: Az első réteg nekem is kissé csíkos, de a második szépen kiegyenlíti.
    Ági Niceties, Barbi, B Ruhamania: Tényleg érdemes tenni vele egy próbát, én nagyon megszerettem :)
    czildi: Érdekes a különbség, mert ugye mindkettő világos szín :/
    Audrey80: Nekem talán egy Rimmel lakkom van ezen kívül, egy csillámos bordó, de sajnos leültek az aljára a csillámok, és semmi nem segít rajta :(

    VálaszTörlés
  9. Jajjj, talán ez a tökéletes fehér?! Fel kell kutatnom! :) (a GR sosincs készleten, mikor megyek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem tökéletes, de jó kis darab :)

      Törlés
    2. igen, a lassabban szárad felvetés például elgondolkoztatott, de összességében olyan szimpi és szép. :)

      Törlés
  10. Általában az ilyen lakkok, amikben fényes részecskék vannak nem jönnek be, de ez határozottam tetszik! :)

    VálaszTörlés
  11. tetszik ez a fehér lakk-. látok benne fantáziát,nyomdázva meg egyéb mintákkal. tuti megveszem majd,jók ezek a Rita Ora lakkok.
    viszont a két réteg felkenése közt várj kicsit akkor nem lesz gond :)

    VálaszTörlés
  12. Hmm azt hiszem ez lesz az új fehér lakkom! :)

    VálaszTörlés