2014. július 18., péntek

Manikűrvadász #10

manikurvadasz10 01

10. fordulójához érkezett a Manikűrvadász játék, nagyon örülök neki, hogy nem sikkadt el ez a kezdeményezés, és remélem, hogy még sok-sok alkalommal inspirálódhatunk egymás műveiből :)

Most Ivett, a Kreatív sarok írójának manikűrjei közül választhattam. Amikor megláttam nála ezt a manikűrt, egyből tudtam, hogy ezt szeretném újraalkotni, hiszen régóta gondolkoztam egy dry brush technikás lakkozáson, de még nem jutottam el odáig, hogy el is készítsem. Az eredeti manikűr:

SAM_0500

Egy kicsit sötétebbre vettem a figurát, mert szerettem volna az új Dance Legend multichrome lakkjaimat felhasználni, hozzájuk pedig sötét (fekete) alapszín illik.

Végül Boggs-ra és Wazowski-ra esett a választásom, ők ketten passzoltak össze leginkább a hatból; mivel több színben pompázó lakkokról van szó, ezért úgy gondoltam, hogy elég, ha csak két színnel dolgozom.

manikurvadasz10 02

Alapszínnek a Golden Rose Rich Color  Nr. 35 került fel egy rétegben, és a “befejező mozdulatokat” is ezzel a feketével tettem (angol nyelvű leírás és a videó a technikáról itt). A fedőlakk a mostanában szokásos Golden Rose Gel Look Top Coat; a képek egy része másnap készült, ezeken a fotókon egészen mattnak tűnik a finish, pedig élőben nem tűnt ennyire fényevesztettnek a lakkozás.

manikurvadasz10 03

Nem mondom, hogy teljesen úgy néz ki, mint ahogy kéne, de nekem nagyon tetszett, főleg a multichrome lakkoknak köszönhetően.

manikurvadasz10 04

A többiek munkái:

22 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, mélysége van a mintának, elegáns!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet volt, hogy multikróm lakkokat használtál ehhez a technikához. Nekem ugye kicsit sötét, de vitathatatlanul eredeti és izgalmas lett a végeredmény.

    VálaszTörlés
  3. ez a DL nagyon durván szép.......

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, ismét odáig vagyok azért, ahogyan magadhoz illővé szabtad az alapötletet :-)

    VálaszTörlés
  5. Valamiért megéreztem, hogy így lesz. Nagyon tetszik ez a mani a te stemszögedből. Varázslatosak ezek a színek :)

    VálaszTörlés
  6. Hű, ez nagyon szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon izgalmas lett a végeredmény, nem szeretem különösebben a sötét manikűröket, de ez most baromira tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. fú gyönyörű az összhatás :))

    VálaszTörlés
  9. Egyértelműen a tiéd tetszik jobban, valami hihetetlenül gyönyörű lett. :) A másik is aranyos. :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen, lányok :)

    VálaszTörlés
  11. Én ebbe a verzióba beleszerettem *.* Imádom a színeket, azt a kis sejtelmes duokróm csillogást és fényt, egyszerűen oda vagyok érte! A technika is nagyon tetszik, lehet egyszer én is kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  12. Csodaszép! Én teljesen beleszerettem a végeredménybe! *.*

    VálaszTörlés