2014. július 27., vasárnap

Flormar Satin Matte | Chili

flormar satin matte chili 01

A Flormar Satin Matte kollekciója 15 gyönyörű árnyalatot tartalmaz, én kettővel rendelkezem (eddig?), az igazán különleges Havana-ról már írtam, most pedig a Chili következik.

Előrebocsátom, hogy nem sikerültek teljesen színhűre a képek, pont a lakk különlegességét nem sikerült visszaadnom.

flormar satin matte chili 02

Minden tulajdonságában egyezik a Havana-val, tehát: 1 rétegben is kitűnően fed, kicsit lassan szárad, a tartóssága átlagos. A felülete teljesen sima, a kollekció nevéhez méltóan szaténos hatás kelt. A képeken úgy néz ki, mintha bőrhatású lenne a felülete, ez azonban csak azért van, mert a lakkban lévő aprócska csillámok becsapták a fényképezőgépemet.

flormar satin matte chili 03

Egy “fűszeres” pirosról van szó, olyan, mintha izzana a körmeimen, mégis valahogy tompa (jó értelemben). Narancsos beütésű, az üvegről készült kép a leginkább színhű róla. Nagyon közelről nézve látszik, hogy sötét és világosabb vörös részecskék keverékéből áll, nagyon különleges árnyalat, épp ezért különösen fáj, hogy egyszerűen képtelen vagyok megmutatni, milyen valójában. Minden képen a mutatóujjamat figyeljétek, ott közelíti meg leginkább a valódi színt.

flormar satin matte chili 04

Az első két kép szűrt fényben, a harmadik napsütésben készült.

A Havana-t is megmutattam fedőlakkal, gondoltam, most sem árthat, íme az eredmény:

flormar satin matte chili 05

Mindkét kép szűrt fényben készült.

flormar satin matte chili 06

Ha felkeltette a figyelmeteket ez a lakk, mindenképpen próbáljátok ki élőben, ha van rá lehetőségetek; illetve itt láthattok róla egészen színhű fotókat.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon bejön önmagában és fedőlakkal is. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog nekem ez a lakk :D

    VálaszTörlés
  2. Hát nekem önmagában nem tesztett, már léptem is volna tovább, mikor megláttam fedőlakkal. Így nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jobban mutat fedőlakkal.

    VálaszTörlés
  4. Tetszik nagyon, főleg fedőlakkal :)

    VálaszTörlés
  5. szerintem is fantasztikusan szép! :)

    VálaszTörlés
  6. Így fotón nekem is jobban tetszik fedőlakkal, de élőben anélkül is szépséges, nagyon különleges árnyalat :)

    VálaszTörlés
  7. Kell az a fedőlakk...szép színe van, feltűnő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ajánlom, mert bár csodás fénye van és viszonylag gyorsan szárad, másnapra hajszálrepedések jelennek meg a felszínén :(

      Törlés
  8. Gyönyörű a színe, de fedőlakkal sokkal jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  9. Önmagában szép, fedőlakkal pedig gyönyörű! :)

    VálaszTörlés