2014. július 8., kedd

Elfogyott! IX.

033

A blog első 1-1,5 évében ritkán voltak elfogyottas bejegyzések, főleg azért, mert az alapdolgokon kívül (tusfürdő, sampon stb.) szinte sosem használtam el semmit teljesen, csak gyűltek-gyűltek a flakonok. Ezzel szemben az utóbbi kb. fél évben tudatosabban vásárolok, legalábbis igyekszem, így nem halmozom a dolgokat, illetve egyfajta perverz örömmé vált kivégezni a régóta kallódó tubusokat, flakonokat. Ennek köszönhetően már több bejegyzéssel ezelőtt megszabadultam az efféle “polcon álldogáló” termékektől, már csak 1-2 dolog van, amin különösen nehezen szenvedem át magam, és még a fényt sem látom az alagút végén ezekkel kapcsolatban. De evezzünk vidámabb vizekre, mert ebben a bejegyzésben nem ilyenekről lesz szó.

019

Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Licquid: Ez volt az első BHA hámlasztóm, kb. 3,5 hónapra volt elég a 30 ml-s deluxe kiszerelés. Ebben a bejegyzésben már írtam róla, és arról is, hogy mivel eléggé egyszerre kezdtem sok új terméket használni, ezért nem lehetek teljesen biztos benne, hogy a tapasztalt változások neki (is) köszönhetőek, de elégedett vagyok vele, és nem tervezem lecserélni.
Újravenném? Igen, már meg is tettem.

Naturissimo citromfű-fűzfa tini arclemosó gél: Aránylag szép összetevőjű arctisztító, a sminket nem mossa le, de az egyéb szennyeződésekkel jól elbánik, ráadásul az ára is kedvező (én a NapiBio-nál veszem, 1371 Ft-ért), így ő is állandó tagja a rutinomnak.
Újravenném? Igen, már meg is tettem.

BRTC C-10 antioxidáns szérum: Összességében jót tett a bőrömnek, de talán nem eléggé, így  nem vettem újra, de lehet, hogy még visszatérek hozzá. A PC BHA-nál linkelt bejegyzésnél róla is írtam.
Újravenném? Talán.

030

Balea Urea kézkrém: Ezt a kézkrém már régóta megvan, elhasználtam a felét, majd félretettem, mert nem szerettem, de elhatároztam, hogy teszek vele még egy próbát. A véleményem nem változott róla, de mindenképpen a tubus végére szerettem volna érni, így elkenegettem. A problémáim: nem hidratál eléggé, erős az illata, és zavaró filmes réteget hagy maga után. Ha valakinek van tippje jó kézkrémre, ne habozzon megosztani velem!
Újravenném? Nem.

023

Balea Carambola Lambada, Perlen Zauber, Melon Tango tusfürdő: A kék tusfürdő nem volt rossz, de nem hagyott maradandó élményt; a dinnyés számomra túl édes és mű illatú; viszont a carambolás valami isteni, már újra is vettem. Hatásukat tekintve egyébként kb. ugyanolyanok, krémes állagúak, jól habzanak, csak az illat volt a döntő.
Újravenném? A carambolásat igen, már meg is tettem, a másik kettőt nem.

027

Balea Med Ultra Sensitive sampon: Már nem is tudom, hanyadik flakont fogyasztom ebből a samponból, pedig nem vagyok tőle elragadtatva, de nem tudok jobbat nála, ami megfelel a feltételeimnek (szép összetevők, cruelty-free, elérhető ár).
Újravenném? Igen, már meg is tettem.

milk_shake argán mélyápoló pakolás és bennhagyó kondicionáló: Mindkét termékről írtam tesztet, itt olvashatjátok el. A véleményem nem változott: nem rosszak, de az árukat nem érik meg.
Újravenném? Nem.

12 megjegyzés:

  1. Tudom, még nálam olvastál arról, hogy az ureás kézkrémet érdemes venni, most eszembe juttatad, hogy azóta sem vettem. :D Nálam nagy kedvenc volt ez: http://kremmania.hu/kremek/balea-handkonzentrat és most látom, hogy kivonják??? Remélem, nem, csak ez kifejezetten téli kézkrém amúgy, szóval reménykedek benne, hogy télen lesz újra, mert a párom ekcémás keze is szerette. Amúgy a Nonique kézkrémeket imádom, a pink színűnek nagyon jó az illata, gyümölcsös, az inci-je meg szinte ugyanolyan mindegyiknek. Plusz nagyon jó még a Babydream panthenol krémje, ez most a kedvenc éjszakai kéz-sarok-könyök krémem. Amúgy ezek mind nehezen felszívódóak, de nekem még nyáron is kell éjszakára egy ilyen jól tápláló krém a kezeimre, talpamra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erről a Balea Handkonzentrat-ról olvastam már nálad, és meg is akartam venni, de nem találtam, már hónapokkak ezelőtt sem :(
      Utánanézek majd azoknak, amiket írtál, de nekem kéne egy napközbenhasználós, gyorsanbeszívódós is :/ Bár ha éjszaka sikerül megfelelően hidratálni, lehet napközben nem is lesz rá szükség :)

      Törlés
  2. Ezt az urea kézkrémet én is nagyon utáltam, annyira zavart a szaga, hogy a lábamra kentem el (az legalább messzebb van az orromtól).
    A Balea Med sampont megvettem, de előbb elhasználom a Syosst, majd csak utána próbálok ki újat.
    Kíváncsi vagyok milyen C vitaminos szérumot találsz majd, ami jónak tűnik! Én az OST-t elajándékozom, nem merem a fejemre kenni. PC C15 booster-t akartam rendelni E-bayről, de úgy látom felment az ára :( Úgyhogy vacillálok hogy az legyen, vagy egy iHerb-es C vitamin szérum.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most a PC Resist Super Antioxidant-tal próbálkozok, de tudom, hogy ez neked nem játszik a szilikon miatt. Van ára ennek a C15-nek rendesen, de hátha később lesz kevesebb is, egész nagy különbségek szoktak lenni ebayen, ha kicsit vár az ember. Melyik iHerbeset nézted?

      Törlés
  3. Oriflame kézkrémeket próbáltál már? Nyáron a mandulásat használom, és télen a mézeset. Nekem bevált mindkettő.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még semmilyen Oriflame terméket sem használtam, nincs "ellátóm" sem, de ha nem marad más, kerítek egyet :)

      Törlés
  4. Én mondjuk viszonylag ritkán használok kézkrémet, oda is a testápolót kenem, de anyunak és a nagyimnak is nagy kedvence a Helia D ureás kézkréme. Talán én is kipróbálhatnám... Majd ha elfogy a mostani Himalaya intenzív bőrápolóm - amilyet kézkrémnek ne vegyél, én inkább a lábamra szeretem használni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, ez jól hangzik az urea miatt, utánanézek, köszi :)

      Törlés
  5. Nekem a TBS grapefruitos testvaja a kedvencem most kézre, mert hamar beszívódik, vizes állagú, ugyanakkor táplál, és a kezemen nem lesz fura illata, míg az ágyneműmön ugye az lett... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a tippet, de a TBS termékek egyrészt nem szimpatikusak nekem, másrészt pedig sosem fizetnék ennyi pénzt egy kézkrémért :)

      Törlés
    2. Hát igen, én sem teljes áron szoktam lecsapni rájuk, mert a túlárazottságuk eléggé vérlázító :-(

      Törlés
  6. A Baleás tusfürdőket én nagyon szeretem, ajánlom a kókuszos-nektarinosat is :)

    http://beautyfromregi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés