2014. július 4., péntek

China Glaze | Papaya Punch

china glaze papaya punch 01

A mai választottam egy egészen friss szerzemény, alig egy hete vettem, több másik, régóta vágyott lakkal egyetemben; mégis őt kellett kipróbálnom először, nagyon vonzott az üvegben látott narancssárga szín.

A China Glaze Papaya Punch nevű lakkjáról van szó, ami 2011-ben jelent meg az Island Escape kollekció részeként.

china glaze papaya punch 02

Az üvegben világosabb és pasztellesebb színt látunk, mint felkenve, ez váratlanul ért, és némileg csalódott is voltam, vagyok miatta, annak ellenére, hogy természetesen néztem swatchokat vásárlás előtt, és újra megnézve őket, bizony a legtöbbjük színhű, szóval ez az én butaságom.

china glaze papaya punch 03

Egy erőteljes, telt krém narancsról van szó, nem neonos, de élénk szín. Nagyon nehéz volt fotóznom, de ez a pár kép egészen jól visszaadja az árnyalatát, ha a fotókon megjelenő sárgás felhangtól, fénytől eltekintünk, ugyanis ez élőben egyáltalán nem jön elő. Az első két kép szűrt fényben, a második kettő erős napsütésben készült; mindegyik képen a mutatóujjam körmét érdemes nézni, valamiért ott a leginkább színhű.

china glaze papaya punch 04

A pigmentáltsága egész jó, akár egy rétegben is jól fedhetne, de egy kicsit csíkoz, így szükséges a két réteg. Száradási ideje átlagos, aki a nagyon fényes felületet szereti, tegyen rá fedőlakkot, a képeken e nélkül láthatjátok.

china glaze papaya punch 05

A tartósságát nem tudtam tesztelni, mert nyomdázni szerettem volna rá, de elrontottam, és igazság szerint nem is tetszett annyira a szín magamon, hogy napokig fent hagyjam, de az eddigi tapasztalataim alapján megelőlegezek neki egy átlagos, 3-4 napos tartósságot.

Mivel titokban tartottam attól, hogy van ehhez hasonló lakkom, egyből összehasonlítottam a hozzá két leginkább közelálló színnel a gyűjteményemből.

china glaze papaya punch 06

A fortune cookie nagyon távol áll tőle, viszont a képet nézve meg kell állapítanom, hogy jól mutatnak együtt. Az Orange Creamsicle már jobban hasonlít, de egyértelműen látszik, hogy tompább, pasztellesebb, “szürkébb” árnyalat, és egyébként a minősége sem ér fel a CG-hez, sokkal kevésbé pigmentált.

Nektek hogy tetszik?

8 megjegyzés:

  1. imádom
    nagyon szép színe van. fel is írtam magamnak :D

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép, és nagyon jól áll, úgyhogy remélem, fogjuk még látni itt :-)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű*-* xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Hmm ez a narancs árnyalat tetszik nekem! :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt m,ár én is felírtam magamnak a listámra, gyönyörű lakk :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nyami ez a narancs szín. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez az árnyalat :)

    VálaszTörlés