2014. július 12., szombat

Balea Sensitive krémdezodor | teszt

balea sensitive deo creme 01

Ma egy olyan dezodorról szeretnék nektek írni, amire szép összetevői és cruelty-free volta miatt figyeltem fel, és előbbiek miatt nagyon reméltem, hogy beválik. Lássuk, hogyan teljesít.

Leírás:
“A Balea krémdezodor ápoló hatóanyagai, az allantoin és az aloe vera 24 órán át védik az érzékeny hónaljat. Hosszantartó védelmet biztosít a testszag és izzadás ellen. Biztonságos, friss érzést kölcsönöz. Alkoholmentes. Nem tartalmaz színezőanyagot és illatanyagot. Kíméletességét bőrgyógyászati tesztek igazolják.”

balea sensitive deo creme 02

Csomagolás: Egyszerű, tubusos kiszerelés, a kupakja tekerős, jól záródik. Világoskék-fehér színvilág és visszafogott stílus jellemzi a tubust, szerintem tetszetős; 50 ml dezodort tartalmaz. Valószínűleg meg kell küzdeni majd az utolsó adagokért, de elég puha a műanyag ahhoz, hogy ne legyen lehetetlen feladat. 5/5

Használat: Maga a dezodor egy fehér színű krém, közelről szagolva van némi illata, de ez nem illatanyagból származik (lévén mentes ezektől), gondolom az összetevők természetes illata ez.

A lenti képen található mennyiséget szoktam használni hónaljanként, nyomtalanul és gyorsan szívódik be.

Ez az a dezodor, ami semmi, de tényleg semmi nyomot nem hagy még sötét színű ruhán sem. Számomra ez annyira hihetetlen volt, hogy eldolgoztam egy kisebb adagot az egyik fekete pólómon, és konkrétan keresnem kellett, hogy hova kentem.

3 hónapja használom heti 3-4 alkalommal, és még megvan az 1/3-a, becslésem szerint mindennapos használattal kicsivel több, mint 2 hónapig elég, szerintem ez nem mondható gyors fogyásnak. 5/5

balea sensitive deo creme 03

Hatás: Sajnos ez az a pont, ahol elvérzik a termék, legalábbis a számomra – kifejezetten izzadós vagyok, ezt hozzá kell tennem. Amikor kellemes 18-20 fok van, akkor úgy-ahogy jól teljesít, de e felett, normál igénybevétel mellett nem véd sem az izzadástól, sem a szagoktól, maximum 1-2 órán át. Itthon ezt használom, hogy ne a méregdrága Rexona Maximum Protection-t fogyasszam, így megállja a helyét (erre a célra lehet, hogy újra is vásárolom), de ha elmegyek itthonról, nem merem ezt kenni magamra. 2/5

Ár-érték arány: 449 Ft-ért kapható a dm üzleteiben, ez önmagában igen kedvező ár, de a teljesítményével összevetve már nem az. Kb. ilyen árban mozognak az Avon Care dezodorok (akció esetén még olcsóbbak is), amik ugyan nem cruelty-free termékek és az összetevői fele ennyire sem szépek, de sokkal hatásosabbak. 4/5

Összességében: Ez a dezodor sajnos nem elég hatékony (rajtam), viszont mellette szól a szép összetevőlista, az állatkísérlet-mentesség és a jó ár. Azoknak tudom ajánlani, akiknek fontosak az előbb felsoroltak, és kevéssé izzadnak, valamint “pont jó” időjárás esetére. 3/5

2 megjegyzés:

  1. De jó hogy írtál róla. Gondolkoztam a kipróbálásán, de én is elég izzadós vagyok, úgyhogy akkor ez nekem felejtős :(

    VálaszTörlés
  2. Na ez kapóra jött! Én is gondolkodtam, és sertepeltéltem mellette, hogy kipróbáljam, de így esélytelen hogy egy forintot is ráköltsek. Annyira nem vagyok izzadós nagyon, csak közepesen, de nem akarom tudni mit csinál ez a dezodor rajtam... :D

    VálaszTörlés