2014. július 20., vasárnap

#100happydays pt. 9

Hm, utolsó előtti rész, mindjárt vége :)

A 90. és 91. kép között eltelt másfél hét, mert nyaraltunk, és nem éreztem túl nagy kihívásnak Egyiptomból happy days fotókat posztolni :P

IMG_20140524_140813

81. Első MTT közgyűlésem, igaz, csendes megfigyelőként

Az MTT-ről (Magyar Tolkien Társaság) már talán volt szó a blogon. Tag vagyok, de csak támogató, nem pedig rendes, leginkább azért, hogy mentesüljek a közgyűlésre-járási kötelezettségem alól… :D


IMG_20140526_000233

82. Sok-sok nap után ma végre beszélgettem Póniország Királyságos Királylányával

Mióta Klau dolgozik és párja is van, alig beszélünk, amíg nyaraltam, pláne, de miután hazaértem, ismét felvettük a fonalat egymás életével kapcsolatban :) A képen bónuszként megfigyelhető, hogy mennyire nem figyelek oda, hogy hogyan írok, ha nem muszáj, és ez csak egy enyhébb eset.

IMG_20140526_232514

83. Guavás zöldtea Klautól kapott cicás bögréből, kutyával a háttérben

A tea Egyiptomból való, vettünk hibiszkuszosat is, az még jobb.

IMG_20140527_183411

84. Főztünk, de még milyet ^^

Nem akarom fényezni magam, de igazán jókat tudok főzni, ha akarok.

IMG_20140528_224748

85. Friss ágynemű

Imádok friss ágyneműbe feküdni, de magát az ágyneműhúzást gyűlölöm, ezekkel az ikeás huzatokkal pláne, rendesen küzdeni kell velük, hogy helyén legyen minden sarok.

IMG_20140529_224748

86. Rizsfelfújt saját meggy- és baracklekvárral

Azt hiszem, ez nem igényel kommentárt.

IMG_20140530_214339

87. Röpke IHB

Az mtt-s ismeretségi körrel havi rendszerességgel járunk iszogatni, nevével ellentétben nem ivós-hányós alkalmak ezek, sokkal inkább “iszunk, hánytorgatjuk lelki sebeinket, bőgünk”, “iszunk, hülyülünk, beszélgetünk”, és hasonlók. Ez alkalommal a Contrast nevű helyen voltunk, nem ajánlom egyébként, de a plafon dekorja szerintem jópofa, leszámítva, hogy szegény könyvek.

IMG_20140531_202438

88. Háhá

Oké, gáz vagyok, elismerem :D

IMG_20140601_563676

89. Az utolsó kocka sós csoki

Furának tűnhet a párosítás, de nagyon finom.

IMG_20140603_005829

90. El sem hiszem, mehetek aludni

Totális intézmények pszichológiája nevű tárgy beadandója, azt hittem, sosem leszek kész.

9 megjegyzés:

  1. Légy szíves avass be minket abba, hogy mi az a nyálcsorgató finomság ott a tányéron? :P Eszméletlenül jól néz ki! A rizsfelfújt is nagyon guszta :) A könyves kép pedig valamiért olyan groteszknek tűnik nekem, nem tudom miért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zöldségmix párolva és picit pirítva, szójaszósszal és fekete chiliszósszal, a husi ugyanez (sertés), hozzá pedig curry-s rizs. Ömm, most is összefutott a nyál a számban a gondolatára :D
      Egyébként a könyvek nagyon régi informatika tankönyvek voltak, ha jól emlékszem, tehát valószínűleg kuka lett volna a sorsuk, ha nem ez.

      Törlés
  2. Hű, de elolvasnám a beadandódat! Nagyon guszták az ételek, és igen, szegény könyvek :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem véletlenül homályosítottam el a képet, amúgy ne gondolj nagy volumenű dologra, kicsit ciki is, hogy erre ötöst kaptam :D :) De ha nagyon szeretnéd, átküldöm emailben :)

      Törlés
  3. Imádom a frissen mosott ágynemű illatát ^^

    VálaszTörlés
  4. Ááá, tegnap húztam ágyneműt. Nekem nem az áthúzás a gond, mert az hamar megvan (4 főre), hanem hogy elfoglalják az egész szárogatót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben nekem sem volt gond az áthúzás, de mióta csak ikeás ágyneműink vannak, maga a borzalom :D Nekünk van lehetőségünk az udvarra teregetni, ott pikk-pakk megszárad szerencsére :)

      Törlés