2014. július 6., vasárnap

#100happydays pt. 8

Lassan közeledünk a kihívás végéhez, a maival együtt már csak 3 bejegyzésnyi kép van hátra.

IMG_20140505_175731

71. Elvittem E-t általános iskolai fagyizásaim kultikus színhelyére ^^

Budapestre, Mátyásföldre jártam általános iskolába, a sulival szemközti sarkon pedig egy fagyizó volt, van, a Szamóca - aki a környéken lakik, annak biztosan nem kell bemutatnom. Nem a legolcsóbb hely, de hatalmas adagokat adnak, és nagyon finom a fagyijuk. Gyerekkoromban mégsem a fagyi, hanem a jégkása volt iszonyú menő, azt hiszem, 80 Ft volt decije, ami elég soknak számított akkoriban, főleg annak, aki a zsebpénzéből gazdálkodta ki, úgyhogy nagy kincs volt.


IMG_20140506_184701

72. Sokkal tovább tartott, mint legtöbbeteknek, de végre sikerült! :D

Sokakhoz hasonlóan én is rákattantam erre a játékra, és elég sokáig tartott, míg sikerült a 2048, de annál édesebb volt  a siker íze, amikor összejött.

IMG_20140507_215050

73. Isteni finomat ebédeltem ma: muszaka joghurtos tésztával, és limonádé.

A görög gyorséttermek a kedvenceim a műfajban, egy kis adag étel (ami még nekem is elég egy ebédre, vacsorára)  5-600 Ft (az üdítő pedig ingyen volt), és általában nagyon finomak, ráadásul mégis főtt étel, nem pedig egy szendvics.

IMG_20140508_205809

74. Új parfüm a kívánságlistámon

A legújabb parfümkívánságom a Trussardi Delicate Rose, de erősen tavaszi illat a számomra, úgyhogy a beszerzés még várat magára.

IMG_20140509_175129

75. Édes-savanyú csirke ^^ (a lényeg persze ebben is az ananász :D)

Mondtam már, hogy imádom az ananászt? :D

IMG_20140510_195713

75. A jó öreg zsíros kenyér

Igen, két 75-ös van... Pedig (szinte) mindig megnéztem az aznapi kép közzététele előtt, hogy hol járok, pont az ilyenek elkerülése érdekében, de hát ez van. Évekig jártam Rockmaratonra, amihez a zsíros kenyér ugyanúgy hozzátartozott számomra, mint a koncertek vagy a sör. Napközben általában a kökényi kocsmába menekültünk a hőség elől, kártyáztunk, és persze söröztünk, és az 50 Ft-s zsíros kenyérnek sem tudtunk (nem is akartunk) ellenállni. Annyira összeforrt ezeknek az óráknak a hangulata a zsíros kenyér ízével, hogy nosztalgikus élmény ilyet enni a számomra. Idén már 2. éve nem megyek a fesztiválra, főként azért, mert nincs kivel, és azért rendesen hiányzik.

IMG_20140511_231933

76. Hero

Nagyon jó film, nézzétek meg, ha szeretitek a lassabb lefolyású történeteket. Nézed, nézed, valahogy beköltözik a szívedbe, és ottmarad.

IMG_20140513_003337

77. Pónis-trónokharcás este

Délután átmentünk a párommal az egyik ismerősünkhöz, aki akkora betegséget mutatott póni-témában, hogy jajj; itthon pedig megnéztük az aktuális Trónok harcát.

IMG_20140513_220011

78. Fél nap nyűglődés és "adjálnekemcsokissütit" után rávettem magam némi tanulá... öhm, készülésre, és az univerzum megjutalmazott egy tábla csoki formájában.

Az a szörnyű egyébként, hogy ez volt a kedvenc tárgyam a félévben (SPSS 3), és még így is alig bírtam elkezdeni készülni a vizsgára.

IMG_20140515_000223

79. Háhá, elemek tömkelege, lehet fotózni :D

Ezek az elemek a Lidl-ben kaphatóak, 600 Ft 8 darab, és ugyanannyit bírnak, mint a Duracell vagy az Energizer elemek. Az én fényképezőgépem 4 elemet eszik egyszerre, úgyhogy nagyon jól jött, hogy rátaláltam erre a márkára, kár, hogy Lidl-be menni felér egy zarándoklattal, ugyanis nincs a környékünkön.

IMG_20140515_01232

80. Szívforgács

Párom zenekarának pont az egyiptomi út előestéjén volt koncertje, így kérdéses volt, hogy el tudok-e menni, de végül összejött.

8 megjegyzés:

  1. Imádom a Hero-t, gyönyörű a látványvilága és a története is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a különböző színhasználat a különböző "síkoknál" gyönyörű :)

      Törlés
  2. az nekem is bekerült a 100 Happy Days képeim közé amikor végre sikerült összehoznom a 2048-at:DDD
    a muszaka a kedvenc kajám, imádom:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, és ez olyan, de olyan finom volt...

      Törlés
  3. Ismerem én is a Szamócát, eddig egyszer ettem ott fagyit! Ami még nagyon finom fagyizó az az Árkád Nailland-el szemben lévő fagyizó, ott is jó nagy adagot kap az ember és finom is! :)
    Köszi az elemes tippet, Nálunk viszonylag közel van a Lidl de ilyen jó dolgokról nem tudok benne, mert csak a péksütikért és az ásványvízért meg néha a chips-ért járunk arrafele....Pedig a ruháik is olyan jók a katalógus alapján: kár, hogy az üzletben mindig csak 1-2 darab van a meghirdetett cuccokból és amikor megyek egy saruért pl. csak pólók vannak. #priceless :D

    VálaszTörlés
  4. Húú ezeket az elemeket megnézem magamnak, mert mindig elemhiánnyal küszködök!

    VálaszTörlés