2014. június 5., csütörtök

Rimmel 60 Seconds by Rita Ora | 873 Breakfast in Bed

rimmel rita ora 873 breakfast in bed 01

Ritkán járok drogáriában, így általában lemaradok a különböző trendkiadásokról, limitált kollekciókról – kivételt képeznek az essence és Catrice TE-k, róluk mindig sok blogon lehet olvasni.

Teljesen véletlenül akadtam rá az iparfumeria webshopjában a Rimmel 60 Seconds by Rita Ora lakkokra, és a következő adandó alkalommal 3 színt is választottam tesztelésre. Ma a Breakfast in Bed nevű árnyalatot mutatom meg.

rimmel rita ora 873 breakfast in bed 02

Az üveget a kupakon található matrica különbözteti meg a sima 60 Seconds lakkoktól, ennek a matricának az érdekessége az, hogy a háttér és a rajta szereplő nő (Rita Ora, gondolom én) körmei az adott lakk árnyalatáéval egyeznek meg. Ez apróság, és persze a beltartalom a lényeg, de szerintem jópofa dolog. Egyébként 8 ml lakkot tartalmaz az üveg.

Az ecset lapított, lekerekített fajta, kényelmesen lehet vele lakkozni, szeretem az ilyet.

rimmel rita ora 873 breakfast in bed 03

Egy világoskék, mentába hajló színről van szó, mely nem teljesen krémes, hanem apró, selyemfényű csillámok vannak benne. Ez leginkább az üvegben megfigyelhető, a körmös képek közül az utolsó előttin látszik.

rimmel rita ora 873 breakfast in bed 04
szűrt fény

Alaplakkal, és ilyen rövid körmökön elég volt belőle 2 közepes réteg, de alaplakk nélkül és hosszabb körmökön elkélt belőle 3 is. Az állaga az üvegből kivéve ideális, de hamar elkezd "kötni", így ha nem dolgozunk elég gyorsan, csíkos maradhat a lakkozás.

A száradási idejével nem vagyok kibékülve, többször sikerült belenyúlnom, minimum fél óra kell neki a teljes terhelhetőséghez.

rimmel rita ora 873 breakfast in bed 05
szűrt fény

Akik a tükörfényt szeretik, használjanak fedőlakkot, a képeken anélkül láthatjátok.

Két alkalommal használtam, először 2-3 buborék jelent meg száradás közben, most, másodjára viszont elég sok, ez a napfényes képeken igazán feltűnő. Sajnos nem tudom, ezt mi okozza, másoknál láttam teljesen bubimentesen is.

Szerk.: Ahogy hozzászólásban is írtátok, valóban a meleg tehet a buborékokról, egyébként ezt nem csak ennél a darabnál tapasztaltam sajnos, hanem más márkáknál is.

rimmel rita ora 873 breakfast in bed 06
közvetlen napsütés

A tartóssága átlagos, fedőlakk nélkül olyan 2-3 napot bírt ki nyaralás, tehát egésznapvízbenlógás közben, és szerencsére ekkor sem volt feltűnő a kopás a világos árnyalatnak köszönhetően.

(Számomra) meglepően olcsón, 550 Ft-ért juthatunk hozzá a Rita Ora lakkokhoz az iparfumeria webshopjából (itt találjátok), 8 színben volt elérhető eredetileg, most csak a pink és a fehér kapható. Gondolom, a drogériák is hasonló áron, hasonló választékban kínálják.

rimmel rita ora 873 breakfast in bed 07
közvetlen napsütés

Összességében tehát egy szép színű lakkról van szó, de a minőségével nem vagyok megelégedve, valószínűnek tartom, hogy hibáinak egy része világos árnyalatából fakad, így nagyon kíváncsi vagyok, hogyan teljesít majd a sötétebb Blindfold Me Blue.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

9 megjegyzés:

  1. Kár érte, pedig szép színe van. Nekem is meg van 3 lakk ebből a Rita Ora-s kollekcióból, de még nem próbáltam ki őket. Az iperfümerián jó áron van, mert a Rossmannban 800ft-ba kerül egy lakk, ha jól emlékszem.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan ez a szín, két réteg elég volt bőven és nem bubisodott nálam. A kék árnyalat is csodaszép, épp azt koptatom a körmein, de eddig még jól bírja a strapát :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tiszta buborék volt! :( Nekem szinte az egész olyan volt! Aztán kiderült, hogy a napon lakkoztam a meleget nem bírja annyira ez a lakk. Talán ha vársz kb. 2-3 órát és utána mész vele napra, akkor nem lesz ilyen!

    VálaszTörlés
  4. Annyira csodás színe van :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép színe van, kíváncsi leszek a többire is! :)

    VálaszTörlés
  6. Ó kár ,pedig nagyon jó színe van!:)

    VálaszTörlés
  7. Nekem 2 vékony réteg nem lett buborékos :) A színe nagyon szuper, régóta kerestem már ilyet.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a tapasztalatokat, kipróbálom majd hűvösebb időben is :)

    VálaszTörlés
  9. De csodálatos színe van *.* Viszont kár, hogy ennyire ingadozó a minősége :-)

    VálaszTörlés