2014. június 16., hétfő

NYX Propel My Eyes szempillaspirál | teszt

NYX propel my eyes 01

Még februárban kaptam tesztelésre ezt a spirált a Szépségbolttól, és csak most értem el odáig, hogy letisztult, alapos véleményt tudjak róla írni. Ebből sejthetitek, hogy nem egyszerű esettel van dolgunk.

Ez az első NYX termékem, így nagyon kíváncsian vártam, mit tud.

A Szépségbolton a következő leírást olvashatjuk:
“Készülj fel egy légies élményre!
Különleges 4 irányú keféjének köszönhetően extra dús és ívelt hatás érhető el.
Panthenol - és zöld tea-tartalma ápolja a pillákat.”

NYX propel my eyes 02

Csomagolás: Túlméretezett fekete papírdobozban érkezik a spirál, én ettől eltekintenék, szerintem teljesen felesleges, de kétségkívül minőségibb érzetet kelt így az emberben, mintha csak le lenne fóliázva. Ezt leszámítva nagyon tetszik a csomagolás, szeretem ezt a stílust. Egyszerű, fekete, henger alakú tubus, letisztult, fehér színű feliratok, és az összetevők mellett cuki nyuszis logó jelzi, hogy cruelty-free, azaz állatkísérlet-mentes termékről van szó. 8 gramm festéket tartalmaz. 4,5/5

NYX propel my eyes 03

Használat: A kefe kb. 2,5 cm hosszú, nem túl vastag, szerintem ideális a kialakítása. Sajnos a tubus nyaka nem elég szűk, ezért rengeteg festéket vesz fel a kefe, ez minden baj forrása ennél a spirálnál.

Minden egyes használatnál le kell húzni a felesleget, amivel két dolgot tehetünk: letörüljük, és ezzel kukába megy jelentős mennyiségű festék; vagy a következő mártással visszatoljuk a tubusba, ami viszont nem tesz jót az anyagnak, a levegőzés hatására romlik a minősége, az állaga szárazabb lesz. Önmagában ez utóbbi hatás egyébként nincs ellenemre, mert én a kevésbé folyós állagú spirálokat szeretem, és kezdetben ez is kicsit folyékony volt az én ízlésemnek.

NYX propel my eyes 04

Olyan 4-5 hónapja használom a spirált, és most már sajnos kezd kiszáradni, néha pici csomókat vélek felfedezni a pilláimon.

Miután alaposan lehúzzuk a festéket a spirálról, viszonylag egyszerű dolgunk van, a kefe tényleg szépen dolgozik, nem kell sokat igazgatni a szempilláinkat. Én általában egy mártásnyi festéket használok összesen, először végigmegyek a pillákon “rendesen”, majd a kefén maradt festékkel még egyszer átfutok rajtuk, inkább a tövekre koncentrálva.

Nem jellemző, hogy összekenném vele a szemhéjamat, a képek készítése előtt sem törölgettem meg a bőröm. 4/5

Hatás: Meg vagyok elégedve a hatásával, ível, hosszabbít, dúsít, nem ragasztja össze a pillákat. Nincs műszempilla-hatása, inkább a természetes vonalat követi, én ezt szeretem, hétköznapra nekem tökéletesen elég ennyi.

A színe szép fekete, bár őszintén szólva én e tekintetben még nem fedeztem fel különbséget a spirálok között – nem találkoztam még szürkéssel, vagy éppen kiemelkedően intenzív feketével. 5/5

Az első képen spirál nélkül, a második képen 1 réteg spirállal, a harmadikon pedig 2 réteg spirállal láthatjátok a szempilláimat; az alsó pillasort nem festettem ki, azt ne nézzétek. A képek nagyíthatóak a részletek tanulmányozása végett, a lefelé lógó pilláért pedig elnézést, már csak szerkesztés közben vettem észre.

NYX propel my eyes 05

NYX propel my eyes 06

NYX propel my eyes 07

Tartósság: Nem vízálló, ezt nem is ígéri sehol; ezt leszámítva normál körülmények között jó a tartóssága, tehát ha nem dörzsölgetjük a szemünket, és nem zokogunk benne, fent marad egész nap. 5/5

Ár-érték arány: A Szépségboltnál 3878 Ft-ért kapható, most 10% kedvezménnyel 3490 Ft, de úgy emlékszem, láttam már itt kevesebbért is, így érdemes figyelni az akciókat. Ezt az árat én sokallom érte, mert ugyan szép hatást lehet vele elérni, de ezt a nyak-kérdést igazán megoldhatták volna jobban. 4/5

Összességében: Egy jó spirálról van szó, aminek elégedett vagyok a hatásával, azonban mégsem nőtt a szívemhez, leginkább a nyak rossz kialakítása miatt. Azoknak ajánlom, akiknek fontos, hogy CF termékeket használjanak, és nem sajnálnak egy kicsit többet áldozni ez érdekében, valamint akik inkább a természetes hatású spirálokat kedvelik. 4/5





A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

3 megjegyzés:

  1. Tényleg elég természetes hatású, megmondom őszintén, ez nekem most annyira nem tetszetős. :(

    VálaszTörlés
  2. Annyira nekem se bejövős. Én igyekszem cruelty-free termékeket venni, de az essence és a catrice is az, és talán még a lovely is, és azok sokkal olcsóbban nyújtanak ránézésre ilyesmi minőséget. Két NYX terméket is vettem, a szemhéjalapozót, amivel még nem tudok úgy bánni, hogy a redőkbe, ráncokba ne gyűljön be az alap és vele a szemfesték, a szem alá szánt korrektorból meg a legvilágosabbat vettem meg, ami rajtam felkenve nagyon szürkés, az eggyel sötétetebb sötét, és picit szárít is. A fele annyiba kerülő catrice tekerős korrektorom is sokkal jobb volt, és tökéletes volt a színe, erre allergiás lettem rá. Szóval eddig annyira nem jött be, én eléggé úgy érzem, hogy egy átlag drogériás minőséget kapok drága drogériás árért sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Essence-ből nekem egy már kivont spirál tetszett, a zöld multi-action, ezen kívül a többi nem jött be, a Catrice meg én pedig valahogy nagyon nem jövünk ki egymással, se spirál, se bármi más téren (pl. alapozó, korrektor - mindkettő nagyon népszerű termék, aztán rajtam mégse működnek) :( A lakkjait is annyian dicsérik, de nekem nincs velük jó tapasztalatom. Lovelyból egy sárga tubusos tetszett hatásában nagyon, de azzal volt valami más gondom (csak nem emlékszem már, mi). Az Astor pillangós spirálja eddig a kedvenc, de hát az ugye nem CF.

      Törlés