2014. június 29., vasárnap

Júniusi szerzemények

Jó hónapot zártam szerzemény-szempontból, mert bár sokat költöttem, több kívánságlistás darab is az enyém lett végre.

júniusi szerzemények 01

Dance Legend Chameleon kollekció: Nos. Nagyon tetszettek a Picture Polish Limited Edition lakkok, de sajnáltam volna rájuk annyi pénzt költeni, főleg, hogy jóformán választani sem tudtam volna közülük, azaz nem úsztam volna meg 1-2 lakkal. Időközben rátaláltam a Dance Legend multichrome darabjaira, amik egyrészt (kövezzetek meg, de) nekem jobban tetszenek, mint a PP LE lakkok, másrészt pedig darabra nézve jóval olcsóbbak azoknál (milliliterre nézve nem). A Dance Legend oldaláról rendeltem őket, azaz rendeltük, mert többen összeálltunk, hogy meglegyen az ingyenes szállítás (10 lakk felett él ez a kedvezmény). Június 6-án adtam le a rendelést, 11-én kaptam meg a követési számot, és 25-én már meg is érkeztek. 135 dollár volt a csomag értéke, tehát 27% áfát kellett volna fizetnünk, de csodával határos módon nem állították meg a vámon. Az egyik lakkot egyébként Klau állta, utószülinapi ajándékként ^^ $8/db

júniusi szerzemények 02

Flormar Satin Matte Chili: Nemrég írtam a Flormar Satin Matte Havana-ról, már ott is jeleztem, hogy még két lakkra, a Chili-re és a Curry-re vágyom a kollekcióból. A Curry-t végül nem hoztam el, mert felkenve nem tetszett annyira, mint üvegben, de a Chili azonnal magával ragadott, nevéhez illően fűszeres, csípős piros. 840 Ft

China Glaze Adventure Red-y, China Glaze Papaya Punch: Az Adventure Red-y nagyjából fél éve nagy vágyam, swatchok és leírások alapján a tökéletes krémvörös lakk, de eddig nem találtam a Naillandnél, most viszont feltöltötték a készleteket, úgyhogy végre az enyém lett. Egy körmömre kentem fel gyorsan, el vagyok ájulva a minőségétől, és a színe egyszerűen csodás, pont ilyenre vágytam.
A Papaya Punch-ra az egyik Nailland-látogatás során figyeltem fel, felírtam a nevét, azzal, hogy utánanézek a minőségének, és mivel jókat olvastam róla, meg mertem venni. Őt is még csak egy körmön próbáltam, de eddig meg vagyok vele elégedve. 1490 Ft/db

Barry M Gelly Hi-Shine Nail Paint Coconut, Olive: A Coconut azóta kívánságlistás, hogy az első swatchokat megláttam a Barry M Gelly Hi Shine 2014-es nyári kollekciójáról, régóta szerettem volna egy ehhez hasonló tört fehéret. Az Olive-ra csak később figyeltem fel, gondoltam, jól mutat majd a bőrszínemhez, és egyébként sincsenek világos, főleg nem nude lakkjaim, ő viszont nagyon megtetszett. 1890 Ft/db

júniusi szerzemények 03

Moyra Sea Salt Pearl Drop, Summer Storm: Sosem voltam oda a Moyra lakkokért, a minőségüket nem találtam (találom) túl jónak, de ez a kis sós kollekció telitalálat szerintem. Képek alapján a Summer Storm volt a tuti befutó nálam, de élőben bekéredzkedett a kosárba a fehér Pearl Drop is, és nagyon jól tettem, hogy nem hagytam ott, mert első ecsetvonásra szerelembe estem ezzel a lakkal, egyszerűen csodaszép. A Summer Storm ezzel szemben nem győzött meg felkenve, túl pink nekem, ennél bogyósabb színre számítottam; lehet, hogy eladom. 450 Ft/db

júniusi szerzemények 04

Pet’la Plate Wishes II nyomdalemez: Petra újabb tesztelési lehetőséget kínált fel a bloggereknek, én erről sajnos lecsúsztam, viszont kaptam egy 25% kedvezményre jogosító kupont, amit fel is használtam a Wishes II lemezre. Egy manikűrt már láthattatok vele a blogon (bejegyzés itt), de a többi mintát kipróbáltam már, szeretnék majd tesztet is írni a lemezről. 1790 Ft (25% kedvezménnyel)

júniusi szerzemények 05

Tollas “vizes matricák” körömre: Ebayről rendeltem ezeket a matricákat, 12 különböző mintát, potom pénzért. Nyilván nem számít kiemelkedő minőségre az ember ilyen áron, de olyasmi okozott bosszúságot, ami nem pénzfüggő. Egyrészt, a képeken egyáltalán nem látszanak ezek az arany csillámvonalak, számomra ezek teljesen tönkrevágják a dizájnt. Másrészt, eleve összehajtva került bele a borítékba az ív (egy lapon volt az összes, én vágtam szét), illetve az utazás során is bőven gyűrődtek, mert egy egyszerű, bélés nélküli, műanyag borítékban érkeztek, annyi tartással, mint egy szemeteszsák. Van olyan minta, amiből 1-2 matrica használható csak. Nyilván nem az anyagi veszteség zavar, hanem az, hogy majd egy hónapig vártam a szépséges matricáimra, erre megkapom ezeket, és így. Nem írtam az eladónak, mert nem a pénzemet akartam visszakapni, hanem bűntudat nélkül negatív értékelést adtam neki, mert nem tartom fairnek, hogy ilyen minőségű szolgáltatással top seller pecsét díszelegjen neve mellett. Itt találjátok a terméket ebayen. $1.35 (~297 Ft), ingyenes szállítás

júniusi szerzemények 06

Paula’s Choice Resist Super Antioxidant Concentrate Serum, delux minta (5 ml): Hamarosan elfogy a BRTC C-10 szérumom, és minőségi megfontolások alapján nem vettem újra, inkább ezt a PC szérumot próbálom ki helyette. 1550 Ft

Paula’s Choice Resist Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum, delux minta (7 ml): Idejét éreztem egy retinolos szérum használatának, ennek pedig nagyon jó híre van. Még nem próbáltam ki, mert először az antioxidáns szérumot szeretném beiktatni a rutinomba. 1990 Ft

A képről lemaradt a Naturissimo citromfű-fűzfa tini arclemosó gél, amiből ez már a harmadik tubusom. 1371 Ft

júniusi szerzemények 07

Balea tusfürdők, Mango Mambo, Carambola Lambada, Melon Tango: A mangós és a carambolás (=csillaggyümölcs) nagyon-nagyon finom illatú, utóbbit már újra is vettem, ésszerintem egész nyáron ezt a két darabot fogom újra- és újra beszerezni. A dinnyés nekem túl édes és műillatú. 269 Ft/db

júniusi szerzemények 08

Balea Med Ultra Sensitive sampon: Nem a kedvencem ez a sampon, de nem tudok jobbat, aminek szép összetevői vannak, cruelty-free, és elérhető árú. Egyből kettőt vettem belőle, mert akciós volt, illetve mert elég gyorsan fogy. 399 Ft (eredeti ára 499 Ft)

Balea tusfürdő holt-tengeri sókkal és ásványi anyagokkal, citromfű illattal: Barátomnak nem annyira tetszenek a fenti édeskés, gyümölcsös tusfürdők, ő választotta ezt a kissé citrusos illatú darabot. 269 Ft

13 megjegyzés:

  1. Miért nem szereted a Balea Med Ultra-Sensitive sampont? Én is ezt néztem ki, ha elfogy a Syoss, ezt próbálnám ki, de a KM-en is kapott hideget-meleget, kicsit tartok tőle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is, nagyon gyorsan fogy. Egyrészt azért, mert szinte ömlik a flakonból, másrészt azért, mert úgyis érzem, hogy elég sok kell belőle ahhoz, hogy "átjárja" a hajamat. Az állagát nem tetszik, mondjuk én egyik átlátszó, áttetsző, gélesebb állagú sampont sem szeretem.
      Tisztítani tisztít, a hajam kb. ugyanannyi ideig bírja mosás nélkül, mint egy általam átlagosnak tartott samponnal, viszont mindenképpen kell mellette külön ápolni legalább a hajvégeket, mert bár nem szárít, de nem is ápol szemernyit sem.

      Törlés
    2. Így már értem, köszi! Ezesetben nem tartok majd tőle, mert nekem csak annyi kell ettől a sampontól, hogy tisztítson, és a most használt Syoss is átlátszó, géles :)
      A hajvégekre pedig használom a kókuszolajat hajmosás előtt, attól nagyon jó selymes és puha a hajvég

      Törlés
    3. Örülök, hogy segíthettem, és ne haragudj, hogy csak most válaszoltam, még mindig elég hektikus az internetkapcsolatom :/

      Törlés
  2. fu az első kép :D
    engem a Cg Papya érdekelne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is az izgat leginkább, úgyhogy szerintem ezt megbeszéltük :D

      Törlés
  3. Nagyon jó minták vannak a lemezen, és a lakkok is nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lakkokat szereztél be, remélem lesznek róluk bejegyzések :)

    VálaszTörlés
  5. Mennyi csodás lakk *-* Ezeknek a nyári Balea tusiknak én sem tudok soha ellenállni :D Bár még nem kezdtem neki a dinnyésnek, de így a flakonba beleszagolva nekem nagyon bejött :)

    VálaszTörlés
  6. Épp most agyalok azon, hogy a Boggs mellé megrendeljem-e a Sulley-t és a Roz-t, úgyhogy nagyon szívesen olvasnám a tapasztalataidat róluk!

    VálaszTörlés
  7. Szép kis dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés