2014. június 26., csütörtök

Flormar Satin Matte | Havana

flormar satin matte havana 01

Ma egy olyan körömlakkot mutatok meg nektek, ami első pillantásra különös választásnak tűnhet nyárra, de olyan régóta vágytam rá, és szerintem annyira szép, hogy nem akartam vele őszig várni.


flormar satin matte havana 02

A Flormar Satin Matte kollekciója 15 árnyalatban elérhető, a bejegyzés alanya pedig a különleges barna színű Havana. Szinte az összes szín tetszik egyébként, a Curry-t és a Chili-t, ha minden igaz, pont ma fogom megvenni, és nagyon vissza kell majd fognom magam, hogy csak ezt a kettőt hozzam el; egyébként 840 Ft-ba kerülnek, az én beszerzési forrásom a Nailland.

Az üveg 11 ml lakkot tartalmaz, a kupak gyűjti az ujjlenyomatokat, ahogy láthatjátok, s ráadásul valamiért letörölni sem tudom a nyomokat. Az ecset hagyományos típusú, de nem okoz gondot lakkozáskor.

flormar satin matte havana 03

A lakk állaga nem tökéletes, kicsit folyós, de végül is 1 rétegben is szépen fed, így láthatjátok a körmeimen is. A száradási idővel nem vagyok megelégedve, sokáig puha, sérülékeny marad a felület. A tartóssága átlagos, olyan 3 napig marad szép a lakkozás.

A színe szerintem nagyon különleges; az alapszín egy sötét, kissé szürkés beütésű barna, ebben található a rengeteg, sárgásan aranyló középbarna mikrocsillám. A névválasztás szerintem szuper, egyből szivarra asszociáltam a színéről. A finishe a kollekció nevéhez méltóan szaténos, a felülete teljesen sima.

flormar satin matte havana 04

Ebben a lakkban mentem nyaralni, és amikor megpillantottam a körmeimet a víz alatt, nem akartam hinni a szememnek, ugyanis elképesztően szikrázó, ragyogó látvány tárult a szemeim elé, így támadt az az ötletem, hogy fedőlakkal is megmutassam ezt a lakkot. Mindkét fedőlakkos képen a kisujjamon látszik az igazi szépsége és színe.

flormar satin matte havana 05

Nektek hogy tetszik? 

5 megjegyzés: