2014. június 19., csütörtök

By the Sea | nail art

168

Ehhez a manikűrhöz két újdonságot is kipróbáltam: a Moyra fehér színű Sea Salt lakkját, ami a Pearl Drop nevet viseli, és a Pet’la Plate Wishes II. nyomdalemez pálmaleveles mintáját.

134

Inkább a sötét színekért rajongok, de biztosan agyamra ment a meleg, mert a pasztellkék Rimmel lakkot (teszt itt) már sokadjára kenem fel egymás után valamilyen formában, és ez ritkaság, főleg egy ilyen világos szín esetében.

141

A Sea Salt lakkok közül a bogyószínű Summer Storm tetszett meg a promóképek alapján, de végül elhoztam a fehér testvérét is, aminek nagyon-nagyon örülök, mert első ecsetvonásra beleszerettem.

Tehát a gyűrűsujjamon a Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 873 Breakfast in Bed szerepel egy(!) rétegben, erre nyomdáztam a Pet’la Plate Wishes II. lemezzel és az Avon Pro+ Licorice lakkal. A többi ujjamon pedig a Moyra Sea Salt 881 Pearl Drop látható 3 rétegben; így utólag belegondolva, kettővel szebben mutatott volna. Fedőlakk csak a gyűrűsujjamon van, ez pedig a Golden Rose Gel Look Top Coat.

151

Szerettem viselni ezt a lakkozást, meglepett, hogy mennyire; élveztem a nyári hangulatot, amit árasztott magából.

16 megjegyzés:

  1. eddig nagyon-nagyon nem tetszett a sea salt kollekció egyik darabja sem, viszont a képeidet nézegetve úgy érzem, a fehérrel meg fogok barátkozni... :D (ajj, és holnap éppen útba esik a fodrászkellékes :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi :D Nekem sokkal jobban tetszik végül, mint a Summer Storm.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik így együtt minden az ujjaidon :D a színek a minta és még a körmöd formája is annyira illik most ehhez a manikűrhöz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Pedig olyan kis csutkák most (kényszerből).

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a nyomdázás és jól mutatnak együtt :))

    VálaszTörlés
  4. végre egy fehér ss lakkot bemutató poszt, köszi! :) nagyon tetszik, eddig a lilát és a razsaszínűt vettem meg, de ez most KELL, talán ez a legszebb.
    a társítás is jó, igazán mutatósak együtt! ^^

    VálaszTörlés
  5. nem.nem fogom megvenni egyik ss lakkot sem.... vagy talán mégis. Nem , nekem ez KELL :D hát nagyon tetszik a mani és nagyon jól áll neked ez a fehér lakk :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, lányok, örülök, hogy nem csak nekem tetszik ennyire :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik. Az én körmeimen is ez a pálmaleveles minta van most, hamarosan ki is kerül vele a manikűr a blogomra :)

    VálaszTörlés
  8. Ó de kis visszafogott, cuki manikűr, nagyon bejön Rajtad! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép, visszafogott manikűr! :)

    VálaszTörlés