2014. június 8., vasárnap

#100happydays pt. 6

Az előző résznél fel sem tűnt, hogy már a képek felét közzétettem, egyébként real time pedig most tartok a 96. napon, mindjárt vége.

IMG_20140415_134338

51. Remélem ezzel én is tudok végre nyomdázni :)

És tudok :D


IMG_20140416_210323

52. Egyszerű örömök napja a mai :)

Nem ez lett a kedvencem, de azért nagyon finom volt.

IMG_20140417_215234

53. Időtlen idők óta szerettem volna tudni, milyen íze van a képviselőfánknak, és ma végre megkóstoltam!

Az egyik órámra egy olyan könyvből kellett előadást tartanom, amiből egy db példány van, a FSZEK-ben, ráadásul helyben olvasós. Járt a jutalom utána, amihez ideálisnak tűnt a kávézó. Megláttam a kirakatban a képviselőfánkot, és eldöntöttem, hogy én bizony kipróbálom, mert még sosem ettem. Nem ragadott különösebben magával, de nagyon örültem, hogy végre tudom, milyen.

IMG_20140418_215235

54. Sok jó ember nem is olyan kis helyen...  :)

Ezen a napon egy Legénybarlang nevű (micsoda meglepetés) barlangban voltunk, sütögettünk, beszélgettünk, verseket olvastunk és hallgattunk; az éjszakát is ott töltöttük. Jó volt, csak szegény térdeim rosszul bírták, 3 hétig fájtak utána a hidegtől.

IMG_20140419_211023

55. Hónapfordulós csokis-mogyorókrémes akármi, és Legénybarlang utáni páros regenerálódás

Mint írtam, eléggé megviselt az előző nap-éjszaka, nem csak a térdeim fájtak, hanem úgy összességében is eléggé leharcoltnak éreztem magam; jól jött, hogy semmi dolgunk nem volt aznap.

IMG_20140420_112535

56. Húsvéti reggeli a családdal

Ó, igen. Húsvétra hihetetlen mennyiségű étellel készülünk minden évben.

IMG_20140421_211021

57. Hihetetlenül menő frizbi a húsvéti kindertojásból  :D

Szerintem ez a legjobb dolog, ami valaha kindertojásban volt.

IMG_20140422_190323

58. Valamivel el kellett ütni a röpke 6 órányi várakozást.

Ezen a napon egy kisműtétre mentem be a kórházba, ami összesen kb. 15 percig tartott, és elvileg 1 óra pihi után mehettem is volna haza; ehhez képest reggel 7-től este 6-ig szenvedtünk ott; az volt a szerencsém, hogy párom is elkísért, nélküle megőrültem volna. Így is elsírtam magam, amikor délben közölték, hogy ó, az adminisztrációs dolgok miatt leghamarabb 5-kor mehetek haza. Lehet, hogy ez már túlreagálás kategória, de borzasztóan rosszul bírom a kórházakat, ha látogatni megyek, már akkor is rosszul vagyok, hát még, ha ott kell feküdnöm... Szerencsére egy idő után engedték, hogy felöltözzek és elmenjek a kórteremből, csak ott kellett maradnom a kórház területén.

IMG_20140423_210032

59. Eső után csiga, fűnyírás után százszorszépek

Lehetetlen úgy füvet nyírni, hogy ne kaszaboljuk le a százszorszépeket, de szerencsére gyorsan visszanőnek :)

IMG_20140424_183654

60. Ma egy csomót gyakoroltam a körömnyomdázást, közben pedig MLP dalokat hallgattunk.

Egész délután lázasan gyakoroltam a lemezzel, és összeillő párok után kutattam. MLP=My Little Pony; igen, nézem :D

1 megjegyzés:

  1. A kis csigusz annyira, de annyira édes ^^ Nagyon szeretem őket :)

    VálaszTörlés