2014. május 6., kedd

Paese Sexapil rúzs Nr. 44 | teszt

paese sexapil 01

Nagyon régóta szeretném megtalálni a hozzám illő, tökéletes vörös rúzst, így elég sok ilyen árnyalatú szájkence fordult meg a kezeim között. Általában ezeknek a próbálkozásoknak csalódás volt a vége, és az oly nagy kíváncsisággal és reménnyel várt darabot elajándékoztam vagy eladtam – állítólag mindenkinek lehet olyan vörös rúzst találni, ami jól áll neki, én lassan kételkedni kezdek ezen állítás igazságtartalmában, ugyanis az eddig általam próbált rúzsok szinte mindegyike teljesen bénán mutatott rajtam.

Ezzel a darabbal szerencsére más a helyzet; ugyan világosabb és élénkebb, mint az általam áhított árnyalat, de legalább jól áll, és ez nagy szó.


Én az iparfumeria webshop jóvoltából tesztelhettem ezt a rúzst, de az ő oldalukon nem találtam leírást, így a Make Up Plaza-tól kölcsönzöm a lényeget:

“Kiváló minőségű argan olajos rúzsok matt és szatén változatokban. Nagyon jól fednek, tartósak, kellemes a illatuk és gyönyörű glamour, nude, natúr színekben kaphatóak. Hosszantartó a fennmaradásuk, majd egyenletes a kopásuk.”

Csomagolás: Fekete papírdobozban érkezik a termék, azon belül pedig egy szintén fekete tokban a rúzs, a kupakon márkajelzés és logó, az alján pedig az árnyalatnév található. Szerintem műanyag a tok, de nagyon minőségi érzetet kelt, van súlya, nem lötyög kitekeréskor, táskabiztosan záródik. Egyedül az lehet zavaró, hogy a rúzst nem lehet teljesen visszatekerni, 2-3 mm-nyi kilóg – én egyébként hajlamos vagyok ilyen esetekben komoly sérüléseket okozni a kupakkal, de őt egyelőre elkerülte ez a csapás. Nekem nagyon tetszik ez az elegáns, letisztult csomagolás, és nincs velem probléma, így 5/5.

paese sexapil 02

Szín, pigmentáltság: 29 árnyalatban elérhető az iparfumeriánál (a Make Up Plaza-nál 18-ban), a kínálatban szinte minden színcsoport megtalálható, hirtelen nem is tudnék olyat mondani, amit hiányolok.

Az én választottam a 44-es árnyalat, ez az én szememnek, az én bőröm mellé egy világosabb, élénkebb vörös, de nem rikító színről van szó. Inkább hideg, mint meleg beütésű, és teljesen csillámmentes. A finishét nem mondanám szaténnak, szerintem enyhén fényes, krémes a végeredmény.

A képen a bal oldali swatch egy húzással készült, a jobb oldali hárommal. Látható, hogy egy rétegben nem teljes a fedése, az ajkainkon is rétegeznünk kell, hogy elérjük a rúzstömb által mutatott színt. 4/5

paese sexapil 03

Használat, hatás: Bár a hegy/fej kialakítása kedvező, én mégis javaslom a rúzsecset használatát, mégis csak egy vörös rúzsról van szó. A szájceruzát általában kihagyom, próbáltam vele is, nélküle is, de nem igazán tapasztaltam különbséget, nélküle sem fut ki az a ajkak körüli apró vonalakba, ráncokba.

Jó érzés használi, nem túl nehéz, de nem is túl könnyű az állaga, nem kell erősen rányomni az ajkainkra, de nem is folyik meg; szépen, egyenletesen terül. Mint említettem, rétegezésre van szükség, ha azt a színt szeretnénk elérni, amit a rúzson látunk, de szerencsére ez nem okoz több gondot annál, mint hogy több mozdulatra van szükségünk, mert “hagyja magát” a termék, könnyű dolgunk van vele. Egyáltalán nem szárít, de hidratálást sem vettem észre. 5/5

paese sexapil 04

Tartósság: 1-2 óra elteltével már észrevehető, hogy világosabb, enyhébb a szín, de nagyon szépen kopik, nem lesz foltos, nem ül bele a az ajkak ráncaiba. Nem evés-, ivás-, és csókálló. A legjobb tartósságot akkor tapasztaltam, ha először kirúzsoztam magam, majd papírzsepire “haraptam”, végül újra rúzsoztam; ha szeretnénk mattabb hatást, akkor ezután ismételjük meg a zsepis lépést. Így nem kopik olyan gyorsan, értelemszerűen nyomot is kevésbé hagy; kb 3-4 órát bír így szép állapotban, de aki folyamatosan az eredeti, érintetlen állapotot szeretné látni, annak gyakori igazításra lesz szüksége. 4/5

Ár-érték arány: 1270 Ft-ért kapható az iparfumeriánál (itt találjátok a webshopban), szerintem ez nagyon jó ár érte. 5/5

Összességében: Ugyan a tartóssága lehetne jobb, mégis elégedett vagyok ezzel a termékkel, több árnyalat is megtetszett  (14, 19, 42), még az is lehet, hogy be is szerzem őket idővel. Korábban ismeretlen volt előttem a Paese márka, de egyre szimpatikusabb nekem; a micellás lemosót, a szemhéjalapozót és a Bamboo Silk púdert is szeretném kipróbálni tőlük. 4/5

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színe van, és jól áll! Én már feladtam a piros-vörös rúzs hajszát, elvagyok a korallokkal és a barackokkal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem pont a korallos-barackos-narancsos rúzsok nem állnak jól :D A biztos befutó nálam a sötétebb, rózsaszínes mályva.

      Törlés
  2. De szép színe van, nálam is Paese rúzs a befutó eddig, bár én nem rúzsecsettel szoktam felvinni :]

    VálaszTörlés
  3. Hu, nagyon szép ez a szín és rettentően jól áll a szádon! Egyébként összesen 15 színben létezik (megkérdeztem), mert 2014-ben megszüntették a többit. De azért klassz, hogy vannak helyek, ahol még 18 vagy ennél több színben is maradt raktáron :-) Mindenesetre én még 15-öt sem tudnék kihasználni :-D nekem a 13-as van meg és nagyon szeretem.

    VálaszTörlés