2014. május 13., kedd

Mi van a táskámban?

mi van a taskamban 01

Mindig is érdekesnek találtam ezt a tag-et, egyrészt a kíváncsiságom miatt, másrészt pedig akár ötletet is meríthetünk mások alapfelszereléseiből.

Nem igazán váltogatom a táskáimat a mindennapokban, igyekszem olyat venni, ami a lehető legtöbb öltözékemhez illik. Most egy elegánsabb darabot hordok, a meskán, Tulipano eladótól vettem, így néz ki, csak teljesen fekete, és minta nélküli. Szeretnék egy lazább táskát is, csak nem találtam még az ízlésemnek megfelelőt.

mi van a taskamban 02

A legfontosabbak. Nagyon sokáig úgy indultam el otthonról, hogy előtte végig mondtam a “bérlet, pénztárca, kulcs, telefon” mantrát. Amikor még szemüvegességem elején jártam, azt is hozzámondtam, mert egyszer otthon hagytam :D És persze bérlet, kulcs otthon hagyásáról is vannak sztorijaim… Apropó kulcs, persze, hogy lemaradt a képről, egyébként nincs rajta semmi különleges (talán itt az ideje keresni egy szép kulcstartót?).

A pénztárca a SIX-ből van – sosem vásárolok ott (igazából semmilyen hasonló üzletben sem, mert egyszerűen hidegen hagynak), de ezt megláttam a kirakatban, és beleszerettem. Pici, fekete, és az a kis masni nem sok még nekem sem.

Az irattartó igazi bőr, imádom, a Sugárban lévő papír-írószer boltban vettem.

A mobilom egy Sony Xperia T, a védő hátlapot az ebayről vettem e_cell eladótól, kb. 1800 Ft-ért, itt találjátok. 1 hét alatt ideért, a minőségével meg vagyok elégedve, és persze nagyon tetszik a mintája. Egyébként rengeteg gyönyörűség kapható ennél az eladónál, kész kínzás már csak a nézelődés is, hiszen túlságosan is észnél vagyok, és tudom, hogy teljesen felesleges lenne újabbakat venni.

Az mp3 lejátszóm egy 6. generációs iPod nano, használtan vettem pár éve, kifogástalanul működik. Ragaszkodtam a márkához, az előző lejátszóm is nano volt, és 5 év után ment tökre, akkor is egy hibás csomagolású energiaital miatt.

mi van a taskamban 03

Szemüveg, szemüvegtok: Ha jól számolom, 6 éve hordok kontaktlencsét, és már nem annyira bírja a szemem, így mostanában gyakran hordok szemüveget. Kezdetben nagyon furcsa volt, de be kell látnom, hogy bizonyos szempontokból egyszerűbb, mint a lencse; csak azt nem bírom elviselni, hogy így nem tudok napszemüveget hordani. Most egy új fajta lencsét kaptam, remélem, ezzel nem lesz gond.

Jegyzetfüzet, toll: A noteszt az Ikeából van, első látásra elbűvölt ez a minta.

Az a kopott, Berlin feliratú valami egy tasakba hajtogatható szatyor, jól jön kisebb bevásárlásoknál. A drapp-bordó valami pedig egy nemezcsiga, én készítettem az ősszel, azóta amolyan kabalaként hordom magammal.

mi van a taskamban 04

Papírzsepi, kéztörlő, kézkrém, két pici parfümszóró; és a neszesszerem, ami a táskához hasonlóan szintén a meskáról származik, discret eladótól.

mi van a taskamban 05

A neszesszer tartalma… Hihetetlen, hogy mennyi minden elfér benne. A szemcsepp a kontaktlencse miatt kell, rágóra, fésűre, hajgumira, körömreszelőre, szemöldökcsipeszre, bicskára bármikor szüksége lehet az embernek. A tél elmúltával az ajakápoló szerencsére nem mindennapos kellék (egyébként nem vagyok túlzottan megelégedve ezzel a darabbal), de azért magamnál tartom. Az olajfelszívó lapocskák a jó idő beköszöntével kerültek a táskámba, és persze az örök kedvenc rúzsom (Avon Extra Lasting Enduring Wine) sem maradhatott ki. A képen láthatókon kívül sebtapaszt és tampont is mindig tartok magamnál, nem csak magam miatt; sokszor tudtam segítséget nyújtani másoknak is.

Ezeken kívül gyakran hordok magamnál könyvet (bár eléggé féltem őket), illetve egy üveg víz az, aminek mindig kellene nálam lennie, de gyakran elfelejtem.

Ez az én táskám mindennapos tartalma, ha valamiről bővebben szeretnétek olvasni, kérdezzetek kommentben :)

Mi az, amit ti feleslegesnek tartotok innen, illetve mit hiányoltok?

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szerintem is, van egy ilyen anyagból készült táskám is, de nem hordom, mert a fazonja nem a legjobb :/

      Törlés
  2. Az olaj felszívó lapocska szerintem felesleges, mert ha alapozol is (bár nem tudom nyáron szoktál-e, de a színezett hidratáló és bb/cc krém is idetartozik most), akkor azt leszeded napközben úgyis, én púdert vinnék magammal helyette, az is mattít, és nem szedi le a sminket se...
    Egyébként cuki a csiga :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vettem észre, hogy leszedné a papír a sminket, pedig már évek óta használok ilyet. Amúgy ha a már átfénylett bőrömet púderezem le, az elég csúnyán tud mutatni, főleg több ilyen réteg után, így a papír használata után szoktam újrapúderezni. Köszi :)

      Törlés