2014. május 8., csütörtök

Material Girl | nail art

material girl 01

Sokáig gondolkoztam, hogy megosszam-e veletek az első körömnyomdás próbálkozás eredményét, vagy majd csak a Pet’la Plate lemez tesztjénél mutassam-e meg. Végül előbbi mellettem döntöttem, mert úgy gondolom, nem csak a szuper lakkozásoknak van helyük a blogon, hanem az ilyen rút kiskacsáknak is, mint ez, így legalább ti is látjátok, hogy bénázok én is eleget.


material girl 02

Még mikor csak képen láttam a mintákat, már akkor is a QR-kódos volt az, amitől leesett az állam, nagyon belelkesedtem, így amikor megérkezett a lemez, egyértelmű volt, hogy ezt próbálom majd ki elsőként. Nem szerettem volna mind a tíz körmömre ezt a mintát, így kitaláltam egy “material girl” koncepciót; passzolt bele a lemez feliratos mintája (amiből egyedül a shilling szót tudtam elolvasni), ezen kívül vonalkódot és számokat terveztem felfesteni.

A nyomdával ez volt az első próbálkozásom, így ennél jobb eredményt nem is nagyon vártam, ráadásul ekkor még egy ebayes nyomdapárnával dolgoztam, ami folyton kiesett a helyéről, plusz ragadt is, úgyhogy elég nehéz volt vele dolgozni. A mintát egyébként szépen felveszi, csak körömre való átvarázsolással gyűlt meg a bajom. Azóta beszereztem a Moyou nyomdaszettjét, ezt könnyebb kezelni, bár a különleges felülete miatt jobban kell vigyázni, hogy ne csússzon el, ne kenjük el a mintát.

material girl 03

A vonalkód ugyan szépre sikerült, de nem érzem elég felismerhetőnek, ha számokat is festettem volna, talán jobb lenne a helyzet, de nem éreztem magamban erőt ilyen apró részletek kidolgozásához. A gyűrűsujjamon lévő számok illenek bele talán legkevésbé a koncepcióba, inkább összegeket kellett volna festenem, de persze erre csak utólag jöttem rá. Illetve most, a bejegyzés írása közben jutott eszembe, hogy ha a feliratos minta helyett valami mást találok ki, akkor elvihettem volna a dolgot egy ilyen kódos, IT-s irányba.

Összességében nem lett rossz, de azért túl büszke sem vagyok rá; lesz ez még jobb is, gondoltam akkor, és tényleg lett, ahogyan azt már láthattátok a blogon.

10 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett. Igazán vagány, nincs mit magyarázkodni szerintem. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik, én is eléggé gondolkozom valami más nyomdázón, mert van 3, de csak nagyon ritkán lesz olyan az eredmény, hogy ne tudjak belekötni... :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik :) szép:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem márpedig nagyon is bejön, én meg vagyok elégedve! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. hát ha ez a kezdet, akkor milyen lesz, ha belejössz?!
    tetszik, mutatós lett és a számok is szimpik, az én szememben abszolút beleillik a koncepcióba! ;)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem így is tök jó lett, nekem így is egyben van az egész! :)

    VálaszTörlés