2014. május 31., szombat

Májusi szerzemények

Hihetetlen, milyen gyorsan elrepült a május is. Nem tudom, mi van velem mostanában, de csak úgy elfolyik mellettem az idő, nem jó ez így, kérem szépen.

Elég sok dolog került fel mostanában a bevásárló listámra, és egyben szerettem volna elintézni a dolgot, így kinéztem egy hétvégét a vásárlásra. Gondoltam, előtte rákeresek az interneten, hátha van valahol valami akció vagy kupon, erre szembesültem vele, hogy pont akkor lesznek a Joy-napok, így végül 20-25% kedvezménnyel sikerült beszereznem a kívánt dolgokat, ráadásul nem vettem semmit hirtelen felindulásból, így kétszeresen is elégedett voltam.

majusi szerzemenyek 01

Bourjois 123 Perfect CC krém 32 Light Beige és CC szemkrém 22 Light Beige: A CC krémet nagyon régóta szerettem volna már, de amíg használni tudtam a Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB-t, nem akartam megvenni. Azonban a melegebb idő beköszöntével világossá vált, hogy ez a BB túl nehéz lesz nekem a tavaszi-nyári időszakban, így végre indokolttá vált a Bourjois CC beszerzése. Közben pedig a korrektoromnak is a végére értem, így beszereztem a “CC szemkrémet” is. Bevallom, azt hittem, ez csak egy sima korrektor, ehhez képest a felirat 24 órás hidratálást és SPF 15 fényvédelmet ígér. Egyelőre elégedett vagyok mindkettővel, bővebben majd külön tesztben tervezek írni róluk. 3500 Ft és 2600 Ft (ebből 20% jött le a Müllerbe érvényes Joy-kupon által)

majusi szerzemenyek 02

Golden Rose Rich Color 35 (fekete) és 76 (fehér): A fekete Avon és a fehér Flormar lakkom használhatatlanra sűrűsödött, így utánpótlás kellett. Az Avont nem szerettem volna újravenni az állatkísérletek miatt, főleg, hogy tudtam, hogy van rá jó alternatíva; a Flormart pedig nem tudtam, mert hetek (talán hónapok) óta nem találom a Naillandnél. Edinánál jókat olvastam a fekete és fehér Golden Rose lakkról, így mellettük döntöttem. Még nem próbáltam őket, de remélem beválnak. 590 Ft/db

KIKO Nail Lacquer 265: Párom nemrég Olaszországban járt, és szuvenírként egy KIKO lakkot kértem tőle, a választást rábíztam. Nos, az ízlésemet tökéletesen ismeri, viszont a lakkgyűjteményemet kevésbé; ugyanis ez a lakk tökéletes mása (színében biztosan) annak a Barry M Navy-nak, amiről itt áradoztam, csupán az áruk különbözik, ugyanis a KIKO lakk 1 euróba került, szemben a Barry M 1590 Ft-jával.

majusi szerzemenyek 03

Az iparfumeriától ezúttal egy púdert, egy szemhéjalapot, és 3 lakkot választottam tesztelésre.

Régóta kutatok a még rajtam is megfelelő mattítást nyújtó púder után – nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, a Paese Bamboo Silk púder személyében meg is találtam. Ami a mattítást illeti, tovább bírja rajtam, mint a 3W Clinic púder, a többiről pedig majd külön bejegyzésben számolok be. 2130 Ft

Az Etude House 10 Proof szemhéjalapomnak igencsak a végén járok már, így gondoskodtam utánpótlásról, a Paese szemhéjfesték bázisával teszek egy próbát. 1490 Ft

Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 703 White Hot Love, 873 Breakfest in Bed, 823 Blindfold Me Blue: A menta lakkot használtam még csak, világos lakkhoz illően macerás a felvitele, és 3 rétegben fed teljesen, de a színe nagyon szép. Róluk is érkezik majd teszt. 540 Ft/db

majusi szerzemenyek 04

Bioderma Sébium H2O micellás lemosó: A Paese micellás vizét szerettem volna kipróbálni, de már majdnem 2 hónapja nincs raktáron a MUP-ban, így a Bioderma változata mellett döntöttem. Meg vagyok vele elégedve, de ha kapható lesz végre a Paese, biztosan azt veszem meg, mert olcsóbb, és állítólag legalább ugyanolyan jó, ráadásul cruelty-free termék. Ez a 2x250 ml-s dupla kiszerelés érte meg a legjobban ott, ahol én vettem, pontos árára nem emlékszem, 3200-3600 Ft között lehetett.

majusi szerzemenyek 05

Paula’s Choice Extra Care Non-Greasy Sunscreen SPF 50: A hónap közepén Egyiptomba mentünk nyaralni, és biztos voltam benne, hogy az addig használt 30 SPF-ű Bioderma naptejem nem lesz oda elég, ezt a PC naptejet néztem ki helyette. Nagyon meg vagyok vele elégedve, gyorsan beszívódik, nem marad utána ragacsos érzet, és úgy vettem észre, jobban véd, mint a Bioderma szintén 50 faktoros napteje. Ha szeretnétek róla bővebben olvasni, írok róla tesztet, kérlek, valahogyan jelezzétek az igényt :) 6690 Ft (most akciósan 6021 Ft a PC-shopban)

majusi szerzemenyek 06

Rexona Maximum Protection Everyday Fresh dezodor: Reméltem, hogy a Balea Sensitive krémdezodor beválik majd nálam, de a melegebb idő sajnos kifogott rajta, így ezt a Rexona deót néztem ki helyette, ami ugyan elég drága és nem is CF, de csak jót hallottam róla, és Egyiptomba készülve biztosra szerettem volna menni. Jelentem, tényleg jó. Ráadásul olyan szerencsém volt, hogy eleve 25% kedvezménnyel adták, ebből jött le további 25% a joy-napi kupon miatt, így egészen pontosan 787 Ft-t fizettem érte, teljes ára 1400 Ft (legalábbis visszaszámolva ennyi jön ki).

majusi szerzemenyek 07

Swiss O-Pair Frottee Fresh Up and Go 2.0 szárazsampon: A Schauma szárazsampont szerettem volna újravásárolni, de azt nem találtam a Müllerben, így ezt hoztam el helyette. Egy használat után az a véleményem, hogy hiba volt megvenni. Egyrészt hatásában alulmarad a Schaumához képest, másrészt akárhogyan, akármennyit rázom, ősz leszek tőle. Kifésüléskor a por egy része eltávolítható, de bőven marad a hajban annyi, amitől fakónak, élettelennek tűnik. 995 Ft (-20% a Joy-kupon által)

A szárazsampont leszámítva minden (már kipróbált) szerzeménnyel elégedett vagyok, jó hónapot zártam e szempontból.

16 megjegyzés:

  1. A Paese micellás vizet én is szeretném kipróbálni, de sajnos már régóta nem rendelhető (lehet kellene keresni egy másik beszerzési forrást?)
    A többi Paese termékkel kapcsolatos véleményedre nagyon kíváncsi lennék! Bár a púder témában nem vagyok érintett, de a szemhéjalapozó jól hangzik.
    A Rexona deo nekem is nagyon bevált! Másik illatot használok, de a lényeg, hogy a nyári nagy melegben ez az igazán hatásos, később pedig ráérünk cruelty-free terméket használni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok róla, hogy elérhető lenne M.o.-ról máshonnan, és amúgy is elvileg gyártói hiányos, tehát azzal sem lennénk bentebb :/
      Egyébként írtam az iparfumeriás kapcsolattartómnak ezzel kapcsolatban már kétszer is, mert ők ugye forgalmaznak Paese termékeket, de annyi volt röviden a válasz mindkétszer, hogy most nem szerepel a kínálatban, de ez nem jelenti azt, hogy nem is fog. Na puff, ezzel sokra megyünk :/

      Törlés
  2. Ez a Rexona deo nálam mindent kibír, amikor már az a vad hőség van, teljesen hozzám nő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem panaszkodhatom, a sivatagban sem lettem szagos a használatával :D

      Törlés
  3. A rexona baromi jó szerintem is, nekem pontosan egy hónapig elég, ami nem sok, de igazából a kevésbé hatékony dezodorok is elfogynak nálam ennyi idő alatt, mert napi többször kell utánakennem (ezt meg elég este-reggel). Egy ideje már biciklivel járok egyetemre és a tűző napon se lett rossz szagom, sőt, este is ennek az illatát érzem csak magamon. Nagyon szeretem, én tuti újra fogom venni bármilyen drága is (mert sajnos tényleg az :D ).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, mennyi ideig lesz elég nekem, mondjuk én spórolok vele, csak akkor használom ezt, ha elmegyek itthonról :D

      Törlés
  4. A Paese alapról lesz teszt? Szemezek vele, de sehol se találni egy valamire való, megbízható tesztet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nem is értem miért nem írtam oda.

      Törlés
  5. Hú, pedig a száraz sampon csomagolása nagyon megtetszett. :D
    A Rexona deojából most használom a 3.-at, nagyon megszerettem, tényleg jól végzi a dolgát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egyébként egy másik szárazsamponja is a Swiss O-Pairnek, aminek elég jó értékelései vannak krémmánián; nem is emlékszem, miért ezt választottam.

      Törlés
    2. A kék flakonost próbáltam már és szerettem. :) Picit erős citromos illata van számomra, így még keresem az igazit. :)

      Törlés
  6. a rexona nekem is bejött, bár az illata ennek a változatnak annyira nem tetszik, én a kéket használom inkább. a golden rose fekete és fehér lakkon én is gondolkodom, lehet hogy valamikor beruházok rájuk. púderből nekem eddig egy jött be igazán, a MAC blot púder, ami igaz, hogy jóval drágább kategória, de eszméletlen sokáig elég és nekem 12 órán keresztül vállalható a sminkem vele (újrapúderezés nélkül), pedig nagyon hamar át szokott fényesedni rajtam minden. A vállalhatót úgy értem, hogy bár fénylik a bőröm már a nap végére, de nem olyan, mint ami tocsog az olajban, csak kicsit fényesebb. én mindenkinek ezt ajánlom, aki igazán jó mattító púdert keres kombinált bőrre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az üzletben ugye nincs lehetőség megszaglászni, de a színekhez társított illatkép nálam úgy néz ki, hogy kék: tiszta, púderes; rózsaszín: virágos; zöld: friss. Emiatt a "kép" miatt választottam a zöldet, és nekem tetszik :)

      Már más is javasolta ezt a MAC púdert, de nagyon drága a számomra; a Paese-ről pedig nagyon jó vélemények vannak Km-en és az iparfumeriának köszönhetően lehetőségem volt tesztelni, így emellett döntöttem.

      Törlés
  7. Hű, rövid időn belül már nem először olvasok pozitív véleményt a Paese micellás vizéről, én múlt héten kaptam meg ajándékba Katy-től, ezek szerint nem kellene ennyit várnom a tesztelésével? :)
    A Rita Ora lakkokra vagyok nagyon kíváncsi! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mázlista... :D Ő honnan szerezte? Vagy szintén MUP, csak még régebben?
      Mindről lesz bejegyzés :)

      Törlés
    2. Igen, MUP, csak még régebben, mert magamnak is rendeltem, és szintén kipróbálásra vár, csak előbb szeretném elfogyasztani a Vichyt és a Ziaját :-)

      Szóval Reni, TESZTRE FEL!!!

      Törlés