2014. május 15., csütörtök

Lacy | nail art

lacy 01

Ismét egy nyomdás manikűrt hoztam, ezúttal a csipkemintát választottam a Pet’la Plate Feathers nyomdalemezről.

Az egyik délutánt összeillő lakkok és minták keresésével töltöttem, akkor találtam rá erre a fukszia-ánizs párosra, előbbi a Bourjois 1 Seconde 07 Fuchsia bucolique, utóbbi pedig a NYC Expert Last 011 Anise Green.


lacy 02

Az Avon Pro+ Licorice lakkal nyomdáztam; azt hittem, nehéz lesz kezelni ezt a finom vonalú mintát, de az egyik legkönnyebben használható darab a lemezről. A lakkozást a Golden Rose Gel Look Top Coat-tal zártam.

A képeken úgy tűnik, mintha a fukszia alapra történt nyomdázásnál nem lennének olyan szép élesek a vonalak, mint a zöld alapszín esetében, de ez csak a fényképezőgépemnek köszönhető, egyszerűen nem tudja kezelni az élénk pink-piros árnyalatokat.

lacy 04

Vidám, tavaszias lakkozás lett, szerettem viselni; annak ellenére, hogy megközelítette a komfortzónám határait.

Nektek hogy tetszik?

4 megjegyzés: