2014. május 3., szombat

Feathers | nail art

043

Ismét egy nyomdás manikűrt hoztam, ez volt a 3. próbálkozásom a Pet’la Plate Feathers nyomdalemezemmel.


015

Ezúttal a tollas és a fás mintát használtam, úgy gondoltam, jól mutatnak egymás mellett. Egy régi essence lakkot választottam alapszínnek, 35 movie star a neve; hihetetlen, hogy még mindig tökéletes az állaga. Azok a jó kis essence lakkok… *nosztalgiázva bámul a semmibe* A fekete Avon Pro+ Licorice-kal nyomdáztam rá, a minta- és színválasztás így együtt kissé poe-i (Katy, ugye jól írtam?) hangulatot kölcsönöz a manikűrnek szerintem, csöppet sem tavaszi, de nekem tetszik; kár, hogy a hátteret nem igazítottam a témához.

060

Egyébként ez a tollas minta a nehezebben kezelhetők közé tartozik a lemezről, a tollak túl nagy mérete miatt; a bal felső vagy a jobb alsó sarokban lévőket érdemes becélozni.

087

A lakkozást a Golden Rose Gel Top Coat fedőlakkal fejeztem be, nagyon szép fényes felületet ad, és gyorsan is szárad, viszont másnapra finom vonalak formájában megrepedezik. Ez inkább csak közelről látszik, és érdekes módon nem ront a tartósságon, tehát nem kezd felpattogni a lakk a törések mentén, de azért némileg zavaró, és úgy egyáltalán: ne csináljon egy fedőlakk ilyet.

Ha ti is szeretnétek ilyen nyomdalemezt, a Pet’la Plate meska boltjában tudtok belőle vásárolni, jelenleg 4 lemez közül választhattok; katt ide.

18 megjegyzés:

  1. De szép az alapszín, erre nem is emlékszem :O
    És a nyomdázás is szép, nagyon "ügyibügyi" vagy :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy már azelőtt megszűnt, hogy kivonták volna a régi essence lakkokat en bloc, de jó régi, az biztos. Köszi :)

      Törlés
  2. Húúúú, ez nagyon szép!:) Ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon tetszik! Érdekelni kezdett ez a GR fedőlakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha nem zavar a repedezés, akkor tegyél vele egy próbát :)

      Törlés
  4. Jó lett, nagyon ügyes vagy! :)
    A fedőlakk fénye pedig csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen, nagyon szép fényes, csak hát a repedezés...

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik! Még ezek a sötét színek is bejönnek, sajna megy ehhez a szürke időhöz. Szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Na igen, bezzeg amikor csináltam, sütött a nap.

      Törlés
  7. nem tavaszi -bár most az ég is hasonlóan komor-, de nagyon tetszik. messziről egy sima szürke lakkozás, közelebbről pedig felsejlik a trükk! :)

    VálaszTörlés
  8. Igen, jól írtad, és valóban, mintha csak a Holló ihlette volna. Imádom ezt a manikűrt :-)

    VálaszTörlés
  9. Váhh, isteni lett ez a mani, imádom! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés