2014. május 21., szerda

Elfogyott! VIII.

005

Kicsivel több, mint egy hónapja volt utoljára ilyen bejegyzés, ami egyrészt meglep, másrészt büszkeséggel tölt el, mert ez azt jelenti, hogy egyre inkább el is használom a termékeket, nem csak beszerzem őket.

015

Schauma Q10 hajerősítő sampon: Semmi különöset nem tud ez a sampon, egy picit mintha jobban zsírosodott volna a használata mellett a hajam, nem tapasztaltam hajerősítő hatást (mondjuk nem is hiszek benne), és még az illata sem tetszett.
Újravenném? Nem.

Avon Naturals Herbal csalán & bojtorján sampon: A kedvenc Avon samponom, többször újravettem már, de ezentúl lemondok róla, mert nem cruelty-free termék.
Újravenném? Nem.

Schauma Cotton Fresh száraz sampon: Már a második flakonnal fogyasztottam el belőle, továbbra is meg vagyok vele elégedve, tesztet itt olvashattok róla. Ismét újravettem volna, de nem találtam belőle a Müllerben, így a Swiss-O-Pair Frottee 2.0 szárazsampont választottam helyette, nagyon kíváncsi vagyok, hogyan teljesít.
Újravenném? Igen.

026

Balea Sternenschweif tusfürdő: Az illata kellemes volt, de valahogy mégsem az igazi, egyébként egy átlagos tusfürdő.
Újravenném? Nem

Naturissimo citrom-fűzfa tini arclemosó gél: Szép összetevőjű lemosó, úgy vettem észre, szereti a bőröm, egyedül a túl erős citrusos illat zavar néha; már azelőtt újravettem, hogy teljesen elfogyott volna.
Újravenném? Igen.

Dermacol Perfect micelláris víz a fiatal arcbőrre: Meg voltam vele elégedve, a tesztet itt találjátok róla. Nem vettem újra, mert a Paese micellás vizét szerettem volna kipróbálni, de az már jó ideje hiánytermék a MUP-ban, végül addig halogattam a dolgot, hogy egy utazás miatt nem volt időm újrarendelni ezt a Dermacolt, és végül a Bioderma Sébium H2O Solution-t vettem meg a nagy pánikban, ami jó drága és nem is cruelty-free, de hát ez van, legalább kipróbálom ezt is.
Újravenném? Igen.

033

Isana Professional acetonmentes körömlakklemosó: A pumpás kiszerelés miatt vettem meg, de nekem egyáltalán nem jelentett akkora pluszt – bár után lehetne tölteni bármilyen más lemosóval, nem fogom, mert egyáltalán nem olyan egyszerű használni, mint gondolnánk. Maga a folyadék sokkal kevésbé hatékony, mint a zöld, mandulás Isana, és ráadásul sokkal drágább annál: 600 Ft körül kapható és 175 ml terméket tartalmaz.
Újravenném? Nem.

essence sun club mattító lapok: Teszi a dolgát, a csomagolása is jó (pici, és kézre esően adagolja a lapokat), a kifutó termékek leárazásakor vettem belőle még 2 csomaggal, ez jó sokáig ki fog tartani.
Újravenném? Igen.

milk_shake argán olaj minden hajtípusra: A MyBeautyTools-tól tesztelésre kapott milk_shake csomag másik két tagja nem nyűgözött le, ellenben ezt az olajat nagyon megszerettem. Jövő héten lesz róluk bejegyzés, ott majd részletesen beszámolok arról, miért is vált kedvencemmé.
Újravenném? Igen.

2 megjegyzés:

  1. Az az Avon sampon egy álom. :) Hihetetlenül jól rendbe tette a hajam. Sajnálom, hogy állatokon tesztelt, de olyan nehéz kedvét lelni a hajamnak, hogy túlteszem magam rajta, ugyanis ilyen jó állapotban tényleg száz éve nem volt már a hajam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most a Balea Med "mindenmentes" sampont használom, még ismerkedünk, de remélem, beválik :)

      Törlés