2014. május 1., csütörtök

Áprilisi szerzemények

áprilisi szerzemények 01

Models Own Snow White, Duck, Goose: Ezt a három lakkot a Nailland akciója során szereztem be: ha vettél két lakkot a Speckled Eggs kollekcióból, választhattál egyet a Sticky Fingers lakkok közül. Azt hiszem, gyakorlatilag gondolkozás nélkül döntöttem el, hogy kihasználom ezt az ajánlatot, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy nem is gondoltam arra, melyik lesz a 3. lakk. Azt hiszem, az hülyített meg, hogy az utóbbi időkben elég kevés dolgot vettem, főleg nem olyat, ami nem volt szükséges. Mindenesetre a pultnál rettentő sokáig töprengtem, hogy a kék vagy a zöld Speckled Eggs lakkot hozzam el (a sárgában biztos voltam), végül előbbi mellett döntöttem. Ezután már csak azt kellett kitalálnom, hogy melyik ajándék lakkot választom; szerencsére ez gyorsan ment, mert fehér lakkra amúgy is szükségem volt. Kipróbálás után rájöttem, hogy sem a kék, sem a sárga lakk nem tetszik magamon, pedig ha nem próbáltam oda a körmeimhez a swatchokat 10x, akkor egyszer sem. Így végül túladtam rajtuk krémmánián keresztül, de anyagilag így is kész veszteség volt, még a plusz lakkal együtt is, ugyanis a fehérrel sem vagyok teljesen megelégedve. Ne haragudjatok, muszáj volt ezt kiírnom magamból, remélhetőleg ez után nem fog már annyira idegesíteni a meggondolatlan hülyeségem. 1790 Ft/db, a Snow White ajándék volt, egyébként 1890 Ft-ba kerül a matricás változat, 1790 Ft-ba a sima.

Flormar Satin Matte Havana: Szerencsére nem volt teljesen katasztrófa ez a látogatás, megvettem egy nagyon régóta vágyott lakkot, ezt a különleges finishű barnát. Ebből a kollekcióból szeretném még a Chili-t és a Curry-t , ó, bárcsak inkább őket hoztam volna haza a Models Own-ok helyett. 840 Ft


áprilisi szerzemények 02

Bár csak jóval később érkeztem, én is részt vettem a szombati bloggertalin. Ekkorra már a lányok túl voltak a csereberén, így én csak a “maradékból” válogathattam, de egyrészt nekem amúgy is inkább az volt a lényeg, hogy a számomra felesleges cuccoktól megváljak (amiknek a többségét el is vitték a lányok), másrészt pedig még így is találtam egy csomó olyan dolgot, ami megtetszett; sőt, végül én vittem haza az összes megmaradt cuccot, ezeket megmutatom Klaunak, ha végre találkozunk, a maradék-maradék sorsáról pedig majd egyeztetek Katy-vel.

essence multi action false lashes szempillaspirál: Régebben volt egy ilyenem, és nagyon szerettem, így egyértelmű volt a választás.

essence kajal pencil 08 teddy: Megtetszett a színe, remélem jól teljesít majd.

E. Funkhouser Eye Color Stick Power Pop: Ez egy krémes zöld szemhéjfesték, soha nem hallottam még a márkáról, ugyanazt tudom elmondani róla, mint a szemceruzáról.

essence nail art cracking top coat 03 crack me! blue: Ha jól emlékszem, sosem volt repedezős lakkom, ez is csak a színe miatt tetszett meg, mert az nagyon szép, legalábbis az üvegben; titkon reménykedek benne, hogy valahogyan elérhetem, hogy ne repedezzen. Van valakinek tippje?

Lovely Wonder Nails Be a Chameleon Nr. 1: Nem szoktak tetszeni az ilyen világos, jeges színek, de ezen megragadt a tekintetem. Amikor hazaértem, egyből kipróbáltam, és nem kellett csalódnom; nem pusztán szép szín, de még jól is áll.

áprilisi szerzemények 03

Cosmio zöld agyag: Arcpakolásnak/maszknak vettem, vízzel kikeverve használom. Felszívja a felesleges faggyút, de nagyon szárít. A Cosmio-nál vettem, 650 Ft-ért.

Naturissimo citrom-fűzfa tini arclemosó gél: Már a második tubussal használom, a NapiBio.hu-tól szoktam rendelni, itt a legolcsóbb. Elégedett vagyok vele, a túl erős illatát leszámítva. 1371 Ft

áprilisi szerzemények 04

Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid delux minta: Február óta használom ezt a terméket, és már kezdetektől tapasztaltam, hogy 2-3 nap alatt felgyűlik kb. egy adagnyi folyadék a tubus alatt (állítva tárolom), ez nyilván nem valami gazdaságos. Lassan el fog fogyni az első adag, így írtam a KM shopnak (tőlük rendeltem), hogy mások is jeleztek-e ilyen problémát, vagy én ronthattam el valamit esetleg; de kompenzációra még csak nem is utaltam; azért kérdeztem meg, mert ha esetleg ez típushiba lehet, akkor inkább a nagy kiszerelést vettem volna meg a jövőben, nem akartam kockáztatni, hogy a következő adagnak is pocsékba menjen a kb. 1/3-a. Nagy meglepetésemre a válaszban egyből felajánlottak nekem egy új példányt. Persze igencsak örültem neki, de azért kicsit rosszul is éreztem magam, hogy kapok egy új adagotst, teljesen ingyen. 2200 Ft-ba kerül egyébként.

áprilisi szerzemények 05

Balea dusche & creme lime és aloe vera tusfürdő, Balea Perlenzauber tusfürdő: Nagyon elégedett voltam az előző, kókusz-nektarin dusche & creme tusfürdőmmel, így ismét ebből a vonalból szerettem volna választani, de csak ez az egy illat tetszett annyira, hogy megvegyem, így elkezdtem nézegetni ezeket a másik vonalbelieket, ennek a kéknek nagyon finom illata volt, így ő jött velem. 269 Ft/db

áprilisi szerzemények 06

Balea Sensitive krémdezodor: Nagyon sokáig avonos dezodort használtam, meg is voltam vele elégedve, de az Avon nem cruelty-free cég, így le “kellett” váltanom. MsTindigo ajánlotta ezt a darabot az egyik írásában, az ő véleményére pedig adok (enyhe kifejezés, az ő oldala az én Bibliám). Még csak pár napja próbálgatom, egyelőre elégedett vagyok vele, várom, hogyan teljesít hosszútávon. 449 Ft

Bale Med Ultra Sensitive sampon: Ugyanazt tudom írni, mint a deóról: a CF-dolog miatt váltottam rá, szintén MsTindigo ajánlotta, egyelőre tetszik. 399 Ft

áprilisi szerzemények 07

Yanke Candle Clean Cotton, Turquoise Sky, Garden Hideaway, Camomile Tea tart: Ez is eljött, leadtam az első rendelésem a YC-nél. Mivel nem tudtam, mennyire fog nekem tetszeni a műfaj, ezért csak olyan tartokat vettem a (z egyébként igen hosszú) kívánságlistámról, amik akciósak voltak. A Turquoise Sky és a Clean Cotton a hónap illatai voltak áprilisban, ők 337 Ft-ba kerültek, a Camomile Tea és a Garden Hideaway pedig kifutó termékek, ők 270 Ft-ba. Tervezek majd egy bejegyzést a tapasztalataimról, úgyhogy most csak annyit mondok, hogy a Camomile Tea-re csapjatok le, ha tudtok!

Áprilisban sokkal több mindent vettem, mint előző hónapban, pedig a java csak májusban jön: sok nélkülözhetetlen termékem fog elfogyni hamarosan (szemhéjalapozó, korrektor, szérum, micellás lemosó, és ezek csak azok, amik hirtelen eszembe jutottak), már tervezgetem, hogy honnan és mit szerzek majd be.

17 megjegyzés:

  1. Ugye? Mondtam én, hogy a Camomile Tea kihagyhatatlan :-D A webáruházban még hagytam két darabot, aki rendelni akarna, siessen :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még csak fólián keresztül illatoltam, de valami mennyei... Honnan lehet tudni, hogy mennyi van még belőle? Én csak annyit látok, hogy elérhető.

      Törlés
    2. Hehe, ha a kosaradba teszel hármat, becsillagozza, hogy nincs elég belőle, és ha leviszed kettőre a mennyiséget, akkor már van elég :-)

      Törlés
    3. Cseles, nagyon cseles :D

      Törlés
  2. Jaj de cuki, vagy, köszi. :D A biblia azért talán túlzás, de melengeti szívemet. ;) A Balea deot még nem vettem meg, de már alig van a másikban, ideje lesz. Remélem, nekem is be fog válni. A PC-s lány pedig a KM-es Apolka, ő meg ilyen rendi. :) Szerintem ez nagyon korrekt. A zöld agyagos pakolás nem fog ennyire szárítani, ha teszel bele pár csepp olajat. Én mindig olajjal használom, különben szétszárít brutálisan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. P. zsíros bőrre szerintem legjobb a jojoba, de ha az nincs otthon, akkor lehet, hogy csak emiatt nem érdemes venni, és jó pl. egy extra szűz olivaolaj is. (Mondjuk ne a rántotthús sütő olaj legyen, az a lényeg. ;) )

      Törlés
    2. Köszi, akkor egyelőre olíva, aztán lehet, hogy később befektetek egy jojobába :)

      Törlés
  3. Tudtam, hogy valahonnan ismerős voltál a szombati talin! :D Ne haragudj, hogy kimaradt a bemutatkozás akkor. Azt hiszem nekem is nehézségeim vannak a blog-arc párosítás útvesztőiben! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne aggódj, én is alig ismertem fel valakit :D

      Törlés
  4. A Flormar lakkra nagyon kíváncsi vagyok, megmutatod majd a körmeiden?
    Jó látni Ildi hatását a bloggerinák bőrápolási szokásaira :) Ezt a Delux mintát régebben én is használtam, de nem vettem észre ilyen problémát, lehet, hogy csak egy szériával volt baj.
    Ezt a Balea dezodort én is nézegettem, de még nem mertem megvenni, mert igen kevés vélemény volt róla KM-en (no persze nem mintha nagy tétel lenne). Kíváncsi leszek a véleményedre! :)

    VálaszTörlés
  5. A Models Own lakkok jól néznek ki, de szerintem felkenve már nekem se tetszene.. ha csak az üveget nézem lehet én is elcsábultam volna :D én még karácsonykor vettem pár tartot, drága anyukám le is csapott rájuk nagyon tetszett neki is. szerintem majd én is beújítok pár tavaszias illatot:)
    Az én BHA mintámnál ahol le lehet tekerni ott mintha szivárogna, de nem folyik ki, meg direkt megnéztem és nem fogy a mennyisége. Csak azért elég rossz, hogy megfogom és máris olyan a kezem aztán meg nézem megvan-e még :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maga az effekt tetszik nekem, meg a standnál fel is kentük margarétára, és úgy próbáltam a körmeimhez, de valahogy itthon már úgy láttam, hogy nem illenek a bőrszínemhez, főleg a sárga.
      Nekem is ott szivárog, de mondom, nálam határozott kis tócsa gyűlik össze a tubus alatt.

      Törlés
    2. Én is jártam már így, hogy a világos bőrömhöz nem passzolt egy-egy szín.. pedig bele voltam szerelmesedve:)
      Akkor lehet tényleg volt valami gyártási hiba, szerencsére nekem nem folyik ki, de szuper aranyosak, hogy küldenek egy újat :)

      Törlés
  6. A YC-k közül a Clean Cotton-t nagyon szeretem, de a másik háromnak is csodás illata van. :) Szuper dolgokat vettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csomagolásban illatolva elég egysíkúan tisztaságillatú nekem (mondjuk mi mást várhatnék :D), kíváncsi vagyok, használat közben milyen lesz :)

      Törlés