2014. május 4., vasárnap

#100happydays pt. 3

Két hét telt el a legutóbbi 100 happy days bejegyzés óta, úgyhogy ma jövök az újabb résszel :)

IMG_20140316_131212

21. Sagaland

Erről a társasjátékról meséltem már nektek, talán a téli kedvencek bejegyzésben, tavasszal is sokat játszottunk vele.


IMG_20140317_164522

22. Tökéletes idő: nincs túl meleg és fúj a szél.

Nagyon szeretem a szeles, kissé viharos időt.

IMG_20140318_213137

23. Arra ébredtem, hogy hasamra süt a nap :)

Azért a napsütést is szeretem, csak a meleget nem.

IMG_20140319_112743

24. Viráááág(ok)

Egyik délután a Westend tetőteraszán ettük meg az ebédünket, és az egész tér tele volt árvácskákkal; szívderítő látvány volt.

IMG_20140320_214506

25. Vacsi (nem, nem keverem a tejeskávét és a sört, utóbbi Estelé)

Ez a tejeskávé nagyon finom, és reggelre is maradt belőle.

IMG_20140321_140858

26. Virágot kaptam ^^

Aznap dolgoztam, a munka nem volt megterhelő, de a cipőm úgy 5 perc alatt feltörte a lábam, nem volt jó kedvem… A párom értem jött, és ezzel a pici virággal lepett meg :)

IMG_20140322_183134

27. Medvehagymászás számomra legkedvesebb élménye/eredménye: sok-sok kép ^^

Márciusban “medvehagymászni” mentünk, ez annyit jelent, hogy egy nagyobb csapatnyi ember felkerekedik, különböző úton-módon lejut Pécsre, majd másnap túráznak egy nagyot a Mecsekben, közben medvehagymát szednek, aztán harmadnap haza. Nos, én két dolgot nem szeretek ezek közül: a medvehagymát és túrázni :D A társaság és a fotózás kedvéért mentem le mégis, és egyikben sem csalódtam, ráadásul én és a párom (az én kedvemért persze) nem is igazán túráztunk, csak egy nagyobb sétát tettünk a hegygerincen.

IMG_20140323_164334

28. Éneklős hazaút Pécsről

A kocsiban rajtam kívül majdnem mindenki nagy éneklős volt - én tisztában vagyok vele, hogy egyáltalán nincs hangom, úgyhogy csak magamnak szoktam énekelni. Viszont mivel itt elég sokan voltunk ahhoz, hogy elvesszen a hangom, némi halk közreműködést megkockáztattam. Gyakorlatilag végigénekeltük az utat, nagyon jól éreztem magam.

IMG_20140324_215643

29. ^^

Elég sűrű volt ez a pár nap, mert a hazaérkezés utáni napon színházba mentünk. A dzsungel könyve hanganyagát rengetegszer meghallgattam, és szerettem volna a darabot is megnézni. Hát, egy kicsit csalódás volt, mert eléggé érezhető volt, hogy gyerekeknek szól az előadás, őket célozzák meg mindenféle tekintetben (ez a dalokból nem jött le ennyire egyértelműen).

IMG_20140325_183943

30. Cicatalálkozó a szomszéd tetőn :3

A szomszéd garázsán tetején gyakran összegyűlnek a cicák napozni, nagyon aranyosak ilyenkor. Kivéve, amikor a képen látható nagy cirmos zordonosat kezd játszani a kis mellényessel. Egészen hűen játszódott le Az oroszlánkirály jelenete: vernyogást hallottam, kinéztem, és azt láttam, hogy a kisebbik cica lóg a tetőről, a két mellső lábával kapaszkodik, felette/előtte pedig ott ül a nagy, majd a kicsi leesik. Puff.

9 megjegyzés:

  1. Jaj, az a reggeli napsugaras kép olyan gyönyörű! Imádom a reggeleket, olyan szépek számomra :)

    VálaszTörlés
  2. Látom Te is szereted a társasjátékokat.:)
    Szeretnék ajánlani egy körömlakkosat a figyelmedbe, ha érdekel kattanj rá a linkre:

    http://csirkenok.blogspot.hu/2014/04/lakkaland-tarsasjatek-koromlakk_24.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem, már írtam is :)

      Törlés
  3. Ómájgád, hát tiszta dráma meg szappanopera megy ottan a tetőn! :DDD
    Szupi volt a bejegyzést olvasni, a kocsikórust meghallgattam volna <3
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És akkor a saját kutya-macska közötti viszonyokról nem is meséltem :D
      Örülök, hogy tetszett :)

      Törlés
  4. Nagyon szeretem ezeket a bejegyzéseket:) Nekem tetszett a Dzsungel könyve, mondjuk én Szombathelyen láttam...:) a cicák irtó cukik:D
    Én is csinálom a 100 happy days kihívást, de én majd csak egyben rakom fel a képeket, bár lehet, hogy az úgy sok lesz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az sok lesz szerintem :) Én először arra gondoltam, hogy 20-asával teszem fel őket, de úgy túl hosszúnak ítéltem a bejegyzést.

      Törlés