2014. április 1., kedd

Velvet & Sand | nail art

velvet&sand 01

Az essence kiárusításon többek között egy vörös bársonyport vettem, nagyon kíváncsi voltam erre a technikára, de igazából kételkedtem a megvalósíthatóságában, és persze abban, hogy valóban jól mutat majd, ezért is nem vettem meg teljes áron.

E gondolatoktól vezérelve csak egy körmömön próbáltam ki, életem első mix & match manikűrjének kiinduló alapja lett.


velvet&sand 02

Sajnos azt kell mondanom, a félelmeim nem voltak alaptalanok, szerintem elég csúnya lett az eredmény, ezért sincs róla közeli kép (na meg persze azért, mert nem tudtam rávenni a fénygépet a fókuszálásra).
Az is lehet, hogy a technikám volt rossz, mert én úgy használtam, hogy a kis tégelyből a körmömre szórtam a port, a csomagoláson pedig az szerepelt, hogy a kupakba öntsünk a termékből, és ebbe fektessük a körmünket. Ez a megoldás azért nem tetszett, mert úgy gondoltam, rengeteget kell kiszórni ahhoz, hogy szépen befedje a körmöt, és nem hittem, hogy a maradékot vissza tudom majd bűvészkedni a tégelybe. Azért megpróbáltam, egy papírlap fölött játszottam a dologgal, de nem tudtam visszaügyeskedni a lehullt szálacskákat, mert nagyon ragaszkodtak a papírhoz (egyébként a bőrhöz is).
Visszagondolva lehet, hogy mégiscsak a kiöntős módszert kellett volna választanom, hiszen inkább párszor legyen szép a hatás, mint sokszor csúnya (azaz inkább pazaroltam volna a megfelelő eredményért).

velvet&sand 03

A bársonypor alatt a China Glaze Redd-y & Willing van, a középső ujjamra az essence magnetic 02 hex hex!-t kentem, a gyűrűsujjamra négy kisebb szegecs kíséretében a Redd-y & Willing-et, a kisujjamra celluxos technikával került a két csík, a Moyra Nr. 855 (gyönyörű szép, és én méltánytalanul elhanyagolom) és az említett China Glaze lakk közreműködésével. Sajnos nem gondoltam bele, hogy a sand lakk állaga sokkal vastagabb, mint a másiké, ezért jócskán látszódni fog a szintkülönbség.
A másik kezemnél lusta voltam, a gyűrűsujjamra a Moyra lakk került, a többire pedig a vörös CG.

Összességében tetszett nekem ez a manikűr, jó érzés volt, hogy végre nem csak egy szimpla lakkozás van rajtam, amiket egyébként nagyon szeretek, sokra tudok értékelni egy szép színt, de kellett már valami más is.

11 megjegyzés:

  1. szép lett, csini, nagyok tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon bejön ez a vad mani, szuper lett! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. még nem olvastam eddig a blogodat, de a magyarblogok.hu-n ez a mani egyből idevonzott. csudaszép lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy megragadta a figyelmedet :) Remélem, hogy ha körülnéztél a blogon, tetszett, amit láttál :)

      Törlés
  4. szerintem nagyon jó kis kombó lett :)

    VálaszTörlés