2014. április 23., szerda

Tavaszi TAG

Sok blogon láttam ezt a taget, és én is kedvet kaptam a kitöltéséhez :)

1. Melyik a kedvenc tavaszi sminkterméked?
Mostanában a Sleek Monaco palettámat használom a legtöbbet – korábban az is megfordult a fejemben, hogy eladom, mert a kezdeti lelkesedést leszámítva sosem nyúltam érte, de szerencsére nem tettem.

2. Melyik a kedvenc tavaszi körömlakkod?
Ez egy igen jó kérdés… Egy kicsivel gyakrabban/szívesebben nyúlok világosabb lakkokhoz így tavasszal, mint egyébként, de alapjaiban véve egész évben ugyanazokat az árnyalatok a kedvenceim. Ha mégis ki kéne emelni valamit, akkor a Golden Rose Rich Color Nr. 21-t mondanám, ez egy, a sötétpink és a pink beütésű élénkpiros közti árnyalat, nekem nagyon tetszik, nyárra is szuper választás.

3. Kedvenc tavaszi virág?
A fehér tulipán, ez azt hiszem a mindenkori kedvencem is.

white-tulip-and-raindrops-robert-ullmann

4. Hordasz tavasszal napszemüveget?
Ha süt a nap, persze, nem is igazán értem a kérdést. Pont nemrég döbbentem rá, hogy az évek során 5 napszemüveget is felhalmoztam, de a kedvencem egy pilóta fazonú fekete, szinte csak őt hordom.

5. Miben változik az öltözködésed tavasszal?
A stílusom nem változik, csak a logikus dolgok, mint téli kabát és cipő helyett tavaszi, stb. Évekig egy combközépnél kicsit tovább érő (mű)bőrkabát volt a kedvenc ruhadarabom a tavaszi és őszi időszakban, de a mostani szezonra annyira elhasználódott, hogy szégyellném emberek közé felvenni. Sokáig kerestem az utódját, de nem találtam, helyette egy rövidebb fazonút vettem, amit szeretek, és ráadásul nem is került sokba (4000 Ft turiban, és igazi bőr), de azért nem az igazi.

6. Tavasszal eszel fagyit?
Ez olyan kérdés, mint a napszemüveges… Ha jó idő van, akkor naná, az étcsokis a kedvencem.

IMG_20140408_130538

7. Kedvenc tavaszi illat?
Akárcsak az ősznek, a tavasznak is van egy jellegzetes, semmivel össze nem téveszthető illata. Emlékszem, egyszer a Blahán álltam a villamosmegállóban, az időjárás még nem volt igazán tavaszi, de egy fuvallatban megéreztem a tavasz illatát, és tudtam, hogy már nincs messze :)

Parfümből mostanában az essence like a walk in the summer rain nevű illatát használom, egyszerű kis kompozíció, 10 ml-s kiszerelésben van meg, ennyi pont elég is lesz belőle.

8. Milyen a tavasz ott ahol élsz?
Kertes házban lakunk, van egy kisebb virágoskerti rész, és egy szintén kisebb veteményes, pár gyümölcsfa, a kert nagy része füvesítve van. Szerintem el tudjátok képzelni, nő a fű (és a gaz), szirmot bontanak a virágok, rügyeznek a fák, csicseregnek a madarak :)

9. Mit szeretsz a tavaszban?
A természet újjáéledését, a régi dolgok szétfoszlását, az újak érkezését. Tavasszal mindig egy picit reményteljesebb az alaphangulatom, tettre készebbnek érzem magam. És arról se feledkezzünk meg, hogy végre nem csak egy szűk 2 órás idősávban lehet fotózni.

DSC_3012

10. Tavaszi nagytakarító vagy?
Őszintén szólva rettenetesen utálok takarítani, de azért egy nagytakarítást beiktattam húsvét előtt.

11. Tervek a tavaszra?
Nincs semmi, amit kifejezetten a tavasz miatt tervezek, maximum annyi, hogy most, hogy időm és lehetőségem is van sminket fotózni, több ilyen bejegyzés kerüljön a blogra.

Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is a kérdéssort, akár itt, hozzászólásban :)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszettek a válaszaid. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó volt olvasni a válaszaidat :)

    VálaszTörlés
  3. No, a Te válaszaid hatására úgy érzem, ezt nekem is ki kell töltenem. És: éljen az étcsokis fagyi!!!

    VálaszTörlés
  4. Szuper TAG, szuper válaszokkal! Épp ma töltöttem ki én is! :-)

    VálaszTörlés
  5. A tavaszi illatnál nekem is az első, ami beugrott, az ugyanez az Essence parfüm. Imádom, kár, hogy ilyen picike, de néhány napon belül visszatértem a boltba, hogy vegyek mégegyet, annyira közel áll hozzám az illat.
    A Monaco palettát én is nézegettem már, nagyon passzol a tavaszhoz/nyárhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csak sajnos limitált kiadás volt, én is csak ezzel az egy eladó példánnyal találkoztam a linkelt blogon :/

      Törlés
    2. Lányok, a Snapshots azért nagymértékben hasonlít, épp amiatt alkották meg, hogy a Monaci annyira népszerű volt. Lásd:
      http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/01/sleek-snapshots-es-sleek-monaco.html

      Szóval van még remény egy majdnem azonosra :-)

      Törlés
    3. Öhm, egészen elképesztő a hasonlóság, mondhatnám pofátlanságnak is, hogy kiadtak különböző névvel két ennyire hasonló palettát, de ez esetben inkább jól jön ez a "baki" :)

      Törlés
    4. Szerintem csak reagáltak a piaci igényekre, kár, hogy nem teszik ezt pl. a saját magunk által összeválogatható paletták témájával kapcsolatban. Érted, ha mi rakhatnánk össze mind a 12 színt Sleekből, az lenne maga a mennyország!

      Törlés