2014. április 26., szombat

Tavaszi kedvencek

015

Hihetetlen, milyen gyorsan telik az idő, nemrég még a téli kedvencekről írtam az utolsó pillanatban (február végén); ezúttal hamarabb észbe kaptam, így aktualitásuk teljében olvashattok a mostanában leginkább szeretett termékeimről, bár az is igaz, hogy egy részük nem kötődik különösebben egyetlen évszakhoz sem.

063

Bourjois pirosító 74 Rose Ambré: Ezt a pirosítót még a nyáron nyertem a Look fancy! blogon, de sokáig nem használtam, annak ellenére, hogy régóta vágytam egy Bourjois pirosítóra, ráadásul a két favorit árnyalatom közül ez az egyik. Aztán valamikor a télen kezdtem el használni, és azóta is mindig érte nyúlok. Néha egy kicsit meg kell dolgozni a színért, de nagyon szép üde, természetes hatása van rajtam, szerintem ez áll nekem legjobban.

088

Sleek Monaco paletta: Amikor sikerült lecsapnom erre a palettára (a Barbeautysale blogon vettem, mikor már hivatalosan nem volt kapható), a kezdeti lelkesedés elmúltával nem igazán használtam, valószínűleg ebben az is közrejátszott, hogy ősszel került hozzám. Már-már azon gondolkoztam, hogy eladom, de végül nem tettem, és milyen jól tettem! Amióta beköszöntött a jó idő, csak ezzel a palettával sminkelek. A kedvencem a barack színű Washed Ashore, ez egy enyhén fényes árnyalat, a felső sor elsője, a matt tojáshéjszín Bamboo-t a belső szemzugba szeretem használni, a szintén matt, mogyorószín Sand Walker pedig a tökéletes satírozó szín a számomra.

Ezer bocsánat, hogy nem takarítottam le a palettát fotózás előtt!

047

Bourjois 1 Seconde Gel körömlakk 07 Fuchsia bucolique: Nyomdázás közben akadt újra a kezembe ez a lakk, és újfent elámultam a minőségén: gyönyörűen terül, kompromisszum nélkül fed egy rétegben, és a színe is eszméletlen szép – nem vagyok nagy rózsaszínes, és inkább a kevésbé élénk színeket kedvelem magamon, úgyhogy ez nagy szó. El is döntöttem rögtön, hogy megveszem belőle a vörös 11 Rouge in style árnyalatot. Eddig az ára tartott vissza (2000 Ft körül kapható), de gyakran hordok (hordanék) vörös lakkot, úgyhogy jó befektetésnek gondolom egy igazán minőségi darab beszerzését. A fukszia lakkról itt olvashattok bejegyzést.

055

Paese Sexapil rúzs Nr. 44: Végre egy vörös rúzs, ami azt hiszem, jól áll! Ne haragudjatok, hogy nem fotóztam le a színét, ma egyszerűen nem sikerült róla élethű képet készítenem, de hamarosan lesz róla teszt, ott láthatjátok majd. Egyébként egy egészen élénk árnyalatról van szó, ezért is vagyok ennyire meglepve, hogy nem áll rajtam hülyén. Igazából emiatt a “csoda” miatt került be a kedvencek közé, a legtöbbet használt ajakravalóm továbbra is az Avon Extra Lasting rúzs Enduring Wine árnyalata, de azt hiszem, meglincseltek, ha még egy kedvences bejegyzésbe beleteszem, annyit emlegettem már a blogon.

074

Pet’la Plate Feathers nyomdalemez: Gondolom már sokan találkoztatok a Pet’la Plate lemezekkel, hamarosan egy teszt jellegű bejegyzést is olvashattok a blogon erről a példányról, csak még gyűjtögetem hozzá a manikűröket, hogy lássátok is, mire képes vele egy nyomdázásban teljesen járatlan egyén, azaz én. Teljesen fellelkesültem a technika iránt, kitartóan kísérletezek, hogy melyek a nyomdázásra leginkább alkalmasabb lakkjaim, milyen párosok mutatnak a legszebben egymással. A kezdőképen látható Avon Pro+ Licorice lakk is emiatt került a kedvencek közé; ugyanis ő vált be legjobban nyomdázó színnek, valószínűleg amiatt, mert kezd szegénykém besűrűsödni (régóta megvan, és sokat használom, ő a kedvenc feketém), mindenesetre örülök neki, “teljeskörmösfeketének” pedig majd szerzek egy utánpótlást.

033

essence like a walk in the summer rain EDT: Nagyon kis egyszerű parfümről van szó, az üvege is elég low budget, mondhatni gagyi (bár a papírdoboza kifejezetten tetszetős volt). Amikor az üzletben szaglásztam, egyszerűen mennyeinek találtam az illatát, többször próbálva azonban már nem tetszik annyira, kifújáskor kicsit szúrós szaga van, illetve nem érzem teljesen harmonikusnak kompozíciót, de kis rohangálós parfümnek tökéletesen megteszi. Pár órán át érződik csak, de a 10 ml-s kiszerelésnek köszönhetően bárhova magunkkal vihetjük és újrafújhatjuk. Nem valószínű, hogy újraveszem, de mostanában ő a legtöbbet használt parfümöm.

13 megjegyzés:

  1. Az a pirosító nagyon jól néz ki, én is szemeztem vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem több is tetszik, de nagyon hasonló árnyalatok ehhez :)

      Törlés
  2. Nagyon szép a lakk :)
    A nyomdalemez is szuper :)

    VálaszTörlés
  3. A Sleek paletták szuperek! :-)
    (ez a színösszeállítás ugyan nem nekem való, de a többit nagyon kedvelem)
    A körömnyomdalemezre nagyon kíváncsi vagyok, várom a bejegyzést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is amiatt nem használtam, mert túl színesnek éreztem magamhoz. De ha csak 1-1 élénkebb színt használok, akkor nem érzem kirívónak, és szívesen viselem :)

      Törlés
  4. Nagyon szép minták vannak azon a körömnyomdán, már várom vele a manikűröket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyet már láthattatok is, csak elfelejtettem linkelni, itt látható: http://biablogol.blogspot.hu/2014/04/splash-nail-art.html :)

      Törlés
  5. Úgy örülök, hogy benne van a lakk is :P

    VálaszTörlés
  6. Sleek Monaco <3 Nálam örök kedvenc, télen is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még most is némi önnoszogatásba került, hogy elkezdjem használni, annyira idegenkedek alapesetben az ennyire színes festékektől :)

      Törlés
  7. a pirosító és a körömlakk tetszik leginkább. szép a színük!

    VálaszTörlés