2014. április 21., hétfő

Splash | nail art

splash 01

Én is azok közé a szerencsések közé tartozom, akik még időben írtak Petrának, a Pet’la Plate körömnyomda lemezek megálmodójának, hogy szeretnének a tesztelők sorába lépni :) Még választhattam is, így a Feathers nevű lemez érkezett hozzám.

A részletes véleményemről, tapasztalataimról majd egy külön bejegyzésben olvashattok, most a manikűrön van a hangsúly :)


splash 02

Ez az én húsvéti lakkozásom, talán kicsit szokatlan tőlem, hogy ennyire színes, de nekem nagyon tetszik. Eredetileg a freckled eggs jelenség inspirált (kép róla pl. itt), de aztán rájöttem, hogy illik a vödörrel/vízi pisztollyal/locsolócsővel/stb.-vel való locsolkodás koncepciójába is, innen a cím.

splash 03

Gyakorlatlan nyomdázó vagyok, igazából az essence lemezekkel való néhány reménytelen próbálkozáson kívül sosem nyomdáztam. Ez a 2. alkotásom a Pet’la Plate lemezzel, az elsőről még eldöntöm, közzétegyem-e külön bejegyzésben, mert nem lett valami szuper, nem is maga a nyomdázás, hanem inkább a koncepció az, ami nem tetszik.

splash 04

Mint a képeken is látszik, nem lett tökéletes az eredmény, főleg a középső ujjamon látszik, hogy “szellemnyomatos” lett, szerintem azért, mert picit elcsúszott a nyomdázó a körmöm felületén.

splash 05

A felhasznált lakkok, balról jobbra haladva: Avon Pro+ Inspire, Astor Perfect Stay Gel Shine Make a Splash (jéé, ezt csak most vettem észre), NYC Expert Last 011 Anise Green, Astor Perfect Stay Gel Shine Creamy Coral, Avon Pro+ Inspire. A nyomdázáshoz az Avon Pro+ Licorice lakkot használtam, végül a Golden Rose Gel Look Top Coat-tal zártam a lakkozást.

Még ki kell tapasztalnom a szabadban való fotózást, a képek nem lettek a legjobbak. A NYC lakk zöldebb, a korall Astor barackosabb, a sárga Avon pedig egy árnyalattal melegebb szín ennél.

15 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, szerintem eszméletlenül mutatós :)

    VálaszTörlés
  2. Szuperül fest, nagyon tetszik a manid! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki ez a minta! Szépek a színek, szép fényes a fedőlakk, összességében szuper :)

    VálaszTörlés
  4. egy ilyen mintát én is magamra nyomdáznék, a túlzott csiricsáré díszítések nem vonzanak. soha életemben nem gondoltam volna, h jól mutatnak együtt ezek az alapszínek, tetszik a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nagyon jól sikerül, és külön tetszik,hogy különböző alapra tetted fel a mintát!

    VálaszTörlés
  6. Eszméletlen jó lett, imádom ezeket a színeket :-)

    VálaszTörlés
  7. Szupi lett, olyan, mintha csoki darabkás lenne!

    VálaszTörlés
  8. Szuper lett! :) Jó, hogy ilyen változatos a minta, és a színek is tetszenek.

    VálaszTörlés