2014. április 24., csütörtök

Rimmel Stay Matte púder | teszt

rimmel stay matte powder 01

Mivel a Bourjois Healthy Balance púder nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet (teszt itt), tovább kellett keresgélnem púder-fronton. Hosszú ideig bújtam a krémmániát, mígnem eldöntöttem, hogy a Rimmel Stay Matte púderrel fogok próbát tenni, így a legközelebbi alkalommal többek között őt választottam tesztelésre az iparfumeriától, köszönöm nekik a lehetőséget.

Csomagolás: Az egyik legközismertebb dolog erről a púderről a borzasztó csomagolása. Egyszerű kis műanyag tégely, ami 14 gramm terméket tartalmaz. A teteje átlátszó, menete nincs, pusztán rá kell tenni az aljra, 4 kis műanyag pöcök gondoskodik csupán az ottmaradásáról, ezek feszítik, hogy ne essen le olyan könnyen. Valószínűleg ennek köszönhetően több helyen megrepedezett körben a tető, sőt, az alj is, pedig a sminkelést leszámítva a fiókomban tartom, és sosem ejtettem le. 2/5

rimmel stay matte powder 02

Használat, állag, szín: Én a 005 Silky Beige árnyalatot választottam, ez egy se nem világos, se nem sötét szín, az én bőröm mellett egy kicsit rózsaszínes, de egyébként semlegesnek mondanám. Összesen 8 árnyalatban kapható, legalábbis az iparfumerián, drogériában 3-4 változatot szoktam belőle látni.
Az állagát egy picit porosnak mondanám, legalábbis a fentebb említett Bourjois púderhez képest, és porol is egy kicsit használat közben, de nem vészes. 4/5

rimmel stay matte powder 03

Hatás: Fedése egyáltalán nincs, így valószínűleg a 001 Transparent árnyalat mindenkinek jó lehet, aki a világos-normál skálán mozog bőrszínügyileg, én nem mertem ezt rendelni, mert engem általában sápasztanak a transzparens púderek.

Kezdetben egy kicsit poros hatású, az állagából fakadóan, de egy idő után belesimul a bőrbe, illetve nálam ezen leginkább a bőröm visszazsírosodása segít, de erről majd később.

Felvitelkor matt hatást biztosít, hogy ezt mennyi ideig tartja, a következő pontban írok. 4/5

Szerettem volna illusztrálni a hatását, de a képeken semmi, de semmi különbség nem látszott, akár közeli, akár egész arcos képeket készítettem, így be kell érnetek az írásbeli véleményemmel.

Tartósság: Az iparfumeriás leírás akár 12 órás matt hatást ír – hah, kacagnom kell, nyugodtan osszuk el ezt a számot hattal. Tény, hogy nekem nagyon gyorsan átfénylik a bőröm, még a 3W Clinic púderrel is csak 4-5 órát bírt a T-zónám, de ez a púder csupán 1-2 órán át tartja magát rajtam itt, ezután átfénylik. Igaz, ekkor még nem csúnya a látvány, és inkább a bőröm olajos tapintása zavar, de fél-1 óra elteltével már szemmel láthatóan fényes, és ráadásul az arcom két oldalán is kezdi megadni magát, pedig ezzel a területtel szinte sosincs gondom, a Bourjois púder 4-5 órát bírt itt, a 3W Clinicről ne is beszéljünk. 2/5

Ár-érték arány: Az iparfumerián 950 Ft-ba kerül, itt találjátok a webshopban, drogériákban ennél jóval drágábban, 1600-2000 Ft körül láttam. Az iparfumeriás árával a legolcsóbb púderek közé tartozik, ezt meg is éri szerintem, mert bár nekem nem vált be, krémmánián rengeteg jó vélemény van róla és 4,03/5 a pontszáma, így arra következtetek, hogy csak én vagyok ennyire szerencsétlen púderek terén. A drogériás ára miatt 4/5.

Összességében: Nekem sajnos nem vált be, így nem tudom jó szívvel ajánlani, de ha érdekel titeket ez a púder, azt ajánlom, hogy böngésszétek át krémmánián a véleményeket (itt találjátok), és azzal együtt döntsetek. 3/5

10 megjegyzés:

  1. Én is kipróbáltam ezt a púdert,a BB krémmel együtt nagyon szép volt az eredmény, viszont hamarabb átfényesedett a bőröm, mint a Catrice púderemmel. Plusz mikor használtam azt vettem észre, hogy apró pattanásszerűségek jöttek ki az orcámon és az arccsontom körül :S Szóval ott porosodik a fürdőszobában szegényke :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy neked sem vált be, az én bőrömet legalább nem ütötte ki :(

      Törlés
  2. Ezen a púderen már én is gondolkodtam, de inkább a régi nagy kedvencemet vettem újra. Ezek szerint jól tettem. Nem igazán jellemző rám, hogy gyorsan kifényesedjen a bőröm, de lehet csak mert eddig mindig szerencsém volt a púderekkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem jellemző nálad a fényesedés, akkor alapesetben azt ajánlanám, tegyél vele egy próbát, de így, hogy van bevált kedvenced, inkább ne :)

      Törlés
  3. Már majdnem elhasználtam teljesen egy ilyen púdert, de nem vagyok vele én sem megelégedve.
    Az én termékemen azt olvastam, 4 órás matt hatást ígér, de nálam is félidőnél elbukik a dolog. Viszont nagyon sokan nagyon szeretik, nem is értem miért. Az Essence mattító púdere is sokkal jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem, nekem a terméken 5 óra szerepel :D Igazán eldönthetnék...
      Melyik essence púderre gondolsz? Én a "pattanástalanító kompakt púder" fedőnevűt próbáltam egyszer, de túl is adtam rajta hamar, ne igazán vált be.

      Törlés
    2. Az All About Matt púder, préselt és loose változatban is szuper. De a Müller saját márkás CV 2in1 púdere is jó. Mindkettő olcsóbb, mint a Rimmel. :)

      Törlés
    3. Hm, KM szerint a loose változatot már nem is gyártják. A préselt változatot majdnem megvettem kiárusításkor, mert valaki jól bepakolta az akciósak közé, aztán a pénztárnál derült ki, hogy teljes áras (999 Ft amúgy), úgyhogy nem kértem, mert akkor még javában ezt a Rimmelt teszteltem, így nem volt rá szükségem, de 350 Ft-ért azért kipróbáltam volna.
      A CV púdert többször néztem, de nincs belőlük teszter, és panben számomra riasztó a színük, így nem merem megvenni.
      A Bourjois púderes tesztnél ketten is ajánlották a NYC loose púderét, illetve most te az essence-eket, de nekem valahogy egyik sem szimpatikus :/ A Paese Bamboo púderén gondolkozom, lehet, hogy az lesz a következő.

      Törlés
  4. Nagyon sokáig ezt használtam, mert jó a színe és az ára. Aztán elhagytam és szebb lett tőle a bőröm. Valami van benne, ami miatt ragyásodtam. Én is a CV púderét használom, ami ad kis színt, fedést és nem irritál. A legvilágosabb árnyalat jó nekem, de hófehér bőrre szerintem még az is sötét lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem fehér a bőröm, sőt, de ezek a CV púderek tényleg ijesztőnek tűnnek nekem :D

      Törlés