2014. április 15., kedd

Manikűrvadász #8

manikurvadasz 8 01

Ismét Manikűrvadász :)

Ezúttal Azrail blogjáról választhattam manikűrt, végül egy színes-csíkos festés mellett döntöttem:

manikurvadasz 8 02

Először hasonló színekben gondolkodtam, de a lakkos dobozkám átnézése közben a zöld árnyalataihoz támadt kedvem, ami amúgy is sokkal inkább az én világom, így hát a következő lakkokat használtam: Flormar Supermatte M103 (fehér), Avon Pro+ Licorice (fekete), Avon Pro+ Sea Breeze (vízzöld), NYC Expert Last 011 Anise Green (limezöld), Astor Lacque Deluxe 880 Forest Green (sötétzöld). Fedőlakkot csak a két mintázott körmömre használtam, méghozzá a Golden Rose Gel Look Top Coat-ot.

manikurvadasz 8 03

Egyáltalán nem nehéz elkészíteni, és élőben eszméletlen jól mutatott. Sajnos a fotókon látszik minden hiba, sokkal feltűnőbb, hogy nem teljesen egyenesek a vonalak. A gyűrűsujjam jó lett, de mire a középső ujjamhoz értem, szerintem elkezdtek száradni a lakkok, ezért lett ennyire csúnya. Pöttyöket szándékosan nem festettem az “üres” körmeimre, utólag pedig rájöttem, hogy a fekete “oldalcsíkok” nélkül jobban tetszett a minta.

manikurvadasz 8 04

Mindent összevetve nekem nagyon tetszik ez a minta, máskor is szeretném majd elkészíteni, és egészen elégedett is vagyok a munkámmal.

A többiek alkotásait itt találjátok:

34 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik , szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Tudtam, hogy ez a mani lesz a befutó :)
    Tetszenek a színek amiket használtál :) Tényleg jól sikerült a manikűr :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon esőerdős hatású ez a zöld kombó! Irtó jó lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az ötletet, már megvan, hogy milyen néven töltöm fel krémmániára ;) :)

      Törlés
  4. Egyszerűen imádnivaló, ahogyan a magad színere formálod a manikat, és mindig tökéletesek lesznek teljesen más színekkel. Ez is kedvenc lett nálam *.*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép!:) Szeretem a színeit!:)

    VálaszTörlés
  6. Megnyitottam, és csak ennyi tudta elhagyni a számat: Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű. Nagyon tetszik! :) Nagyon jól néznek ki együtt a színek! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, szuper ez a mintázat! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, zöld mániákus vagyok. :)

    VálaszTörlés
  9. Wow, nagyon szép lett, tetszenek a színek is :)

    VálaszTörlés
  10. terepminta újra értelmezve :) Nagyon jó lett! Tetszik nagyon

    VálaszTörlés
  11. Nagyon-nagyon tetszik, egyszerűen szuper ezekkel a színekkel! :)

    VálaszTörlés
  12. nem kedvelem a zöldet különösebben, de ez a manikűr fantasztikus lett! nagyon tetszik, az egyik kedvencem a mostani fordulóból! :)

    VálaszTörlés
  13. Tök jó ez a színkombó, olyan dzsungeles az egész. Nagyon tetszik, tök ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  14. Istenem mennyire jók ezek a színek *.* Nekem biztos, hogy ehhez nem lett volna türelmem... :D Gratula! :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó lett, pláne a zöld árnyalatokkal. Tetszik :)

    VálaszTörlés
  16. Csodaszép lett! Szívesen hordanám én is! A színválasztás is nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon jó lett! Nekem a zöld kombinációival kisit jobban is tetszik. :) Arra kérnélek meg, hogy legközelebb a kiválasztott manikűr bejegyzéséhez vezető linket is tedd közzé, mert szükségem van rá az összefoglaló elkészítésénél, sajnos nincs időm, hogy minden egyes manikűrnél 20-30 percet keresgéljek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A képre kattintva elvileg a bejegyzéshez jutsz, úgy állítottam be :)

      Törlés
  18. fúúú oda vagyok a maniért!! *-* beleszerettem, nagyon tetszik! : )

    VálaszTörlés
  19. hát ez baromi jó lett, sokkal jobban tetszik, mint az eredeti. :)

    VálaszTörlés