2014. április 4., péntek

Elfogyott! VI.

045

A legutóbbi elfogyott! posztban azt ígértem nektek, hogy a következő ilyen bejegyzésben sminktermék is szerepelni fog. Ez alatt a Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB krémet értettem, mert úgy gondoltam, hamarosan el fog fogyni. Hát, a hamarosanból majdnem 3 hónap lett, de sebaj, elkezdtem befotózni az üres flakonokat, tégelyeket. Persze rájöttem, hogy ennyi idő alatt rengeteg holmi halmozódott fel, így kétfelé osztottam őket: test- illetve hajápolás, és arcápolás illetve smink.

Csak a képek szerkesztése után eszméltem rá, hogy a test- és hajápolás kupac borítóképe kapta a kisebb sorszámot, így szánom-bánom, de ebben a bejegyzésben sem lesz sminktermék :D


068

Schauma Cotton Fresh zsírosodás elleni száraz sampon: Ez az első szárazsampon, amit próbáltam, és elégedett is vagyok vele, bár vannak kisebb hiányosságai. Ezek közül az egyik az volt, hogy használat közben hajlamos volt kifolyni a termék, ha nem tartottam teljesen függőlegesen. Miután elfogyott, újravásároltam, és ezzel a példánnyal nincs ilyen probléma, remélem csak kifogtam egy hibás darabot az előzővel. Tesztet itt olvashattok róla.
Újravenném? Igen, meg is tettem.

Schauma Fito-Koffein aktiváló sampon gyenge, vékonyszálú & elvékonyodott hajra: Nem egy rossz sampon, de nem tud semmi különlegeset, talán egy picit dúsabbnak tűnt a hajam hajmosás után, de erre sem vennék mérget.
Újravenném? Nem.

071

Balea dusche & creme kókusz-nektarin tusfürdő: Valami isteni az illata, és valóban krémes, ráadásul az ára is igen kedvező volt (279 Ft, azt hiszem, akciósan), nagyon szerettem.
Újravenném? Igen!

Avon Naturals fűszeres narancs és gyömbér tusfürdő: Kellemes volt az illata és nem szárított, de vannak ennél sokkal jobb tusfürdők is (pl. az előbbi Balea).
Újravenném? Nem.

075

Isana habfürdők, almás-vaníliás és “traumzeit”: Ugyanazt tudom ismételni, mint anno a szerzeményes posztban: flakonban nagyon finom illatuk van, használat közben viszont valahogy megbomlik a harmónia, és zavaró felhangjuk lesz. Továbbá nagyon sok kell belőlük, hogy rendesen habozzanak, úgyhogy hiába a nagy kiszerelés (750 ml) és az alacsony ár (599 Ft), végeredményben anyagilag sem jövünk ki jobban velük, mint pl. az avonos habfürdőkkel.
Újravenném? Nem.

Ezek voltak a közelmúltban elfogyott haj- és testápolási termékek, a következő, VII-es számú elfogyottas posztban viszont _tényleg_ lesz sminktermék is :D


8 megjegyzés:

  1. Én nem tudom, mikor jutok el odáig a Baleás száraz samponommal, hogy elfogyjon, mert inkább mosok hajat 2 naponta,mint hogy azt használjam... :( :D

    VálaszTörlés
  2. Na, nekem meg se a Balea, se az Avon tusija nem jött be, viszont a szárazsampont csekkolom majd :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebből a dusche&creme vonalból próbáltál te is?

      Törlés
    2. Ja, konkrétan ez az illat nem jött be, a legutóbbi videómban ki is fejtem ezt, de ez szerintem csak egyéni ízlés kérdése. Amúgy viszont Balea-rajongó vagyok, és nagyon sok kedvencem volt már tőlük :-)

      Törlés
    3. Mostanában nem nagyon van időm videókra, még bejegyzésekre sem nagyon, ezért maradtam le róla :/ Tény amúgy, hogy eléggé erős illat, de nekem tetszett, mondjuk lehet, hogy nem ebben az illatban veszem újra.

      Törlés
    4. Ó, a limitált illatoknak hála az ember mindig talál valami figyelemre méltót, az biztos, de hát az illatok kérdése tényleg eléggé szubjektív. Amúgy én is most pótolom be egyhónapnyi blogolvasási lemaradásomat, két napja folyamatosan nézelődöm, és még mindig hátravan másfél hét, szóval abszolút átérzem az időhiány problémáját :-)

      Törlés
    5. Igen, feltűnt, hogy szépen sorban kommentelsz a bejegyzésekhez :D

      Törlés