2014. április 7., hétfő

Dermacol Lip Seduction rúzs No. 12 | teszt

dermacol seduction nr 12 01
Ezt a rúzst az iparfumeria kínálatából választottam tesztelésre, köszönöm a lehetőséget az áruháznak!

A webshopban nem sok információ szerepel a termékről, a márka honlapján (többek között) angol nyelvű leírást találunk (itt), röviden összefoglalva erős fedést, gazdag színeket, magas fényt, valamint hidratálást ígér a gyártó.


dermacol seduction nr 12 02

Csomagolás: A rúzs tokja jó értelemben vett masszív darab, ugyan műanyag, de nagyon igényes kialakítású, 4.8 gramm terméket tartalmaz. Fényes, sötétkék háttéren arany felirat, az összképen egy picit ront az aljára hanyagul (nem középre) festett árnyalatnév és kinyitási mód: be kell nyomni a tok alját, majd egy kattanás után kibukkan egy akkora rész a magát a rúzst körülvevő tokból, hogy ki lehessen húzni. Elsőre elég merésznek tűnik ez a kialakítás, de nem csúszik ki magától a kattanás után sem, így még az is lehet, hogy táskabiztos, bár nem teszteltem. A ragacs, amit a képen láthattok, a forgalmazó által ragasztott matrica maradványa, ezen szerepelt némi magyar nyelvű infó. 5/5

dermacol seduction nr 12 03


Szín, pigmentáltság: A termék 12 árnyalatban elérhető, főként rózsaszínek és mályvás árnyalatokat találunk, hiányolok pár narancsos, barackos színt, és egy kicsivel több pirosat-vöröset.

dermacol seduction nr 12 04

Én a 12-es árnyalatot választottam, ez egy sötét mályva, rózsás beütéssel; rajtam valami furcsaság folytán sokkal inkább rózsaszínes, mint a swatchon. Azért sem értem, mert az eredeti szájszínem is elég sötét, és szintén inkább mályvás, mint rózsaszínes. Ahogy a képeken láthatjátok, tartalmaz némi csillámot, de ez élőben egyáltalán nem észrevehető, számomra is csak a fotók láttán derült ki. A finishe krémes, enyhén fényes.

A pigmentáltság kiváló, a lenti minta egyetlen húzással készült. A színskála miatt 4,5/5.

dermacol seduction nr 12 06

Használat, hatás: A rúzs fejének kialakítása miatt ecset nélkül is szépen lehet vele dolgozni. Az állaga valóban krémes, jól siklik az ajkakon, de akkor igazán szép az eredmény, ha ajakápolóval előkészítem a terepet, majd rúzsozás után az ajkaim összenyomásával, -dörzsölésével összedolgozom a két terméket. Ez az állag miatt szükséges, én jobban kedvelem a “lazább” rúzsokat, de egyenletesen fed enélkül is. Mint írtam, nagyon jól pigmentált, egy-egy húzást szoktam használni az alsó- és felső ajkamra.

dermacol seduction nr 12 05

Az ígért hidratálást nem teljesíti, semmit nem vettem észre belőle. Mivel azonban úgy gondolom, hogy egy rúzs elsődleges feladata a fedés, nem pedig a hidratálás, ezért csak egy pontot vonok le miatta. 4/5

Tartósság: Igazán jó állapotban 1-2 órát bír, ezután elkezd kopni, majd 3-4 óra elteltével csúnyába fordul a látvány, mert az ajkak ráncaiban megmarad a szín, a többi részről viszont eltűnik. Evés, ivás során nyomot hagy (éljen a rózsaszín szendvics), de egész jól kitart, inkább az időt mondanám az ellenségének. Ennél többet vártam, így 3/5.

dermacol seduction nr 12 07

Ár-érték arány: Az iparfumeria webshopjában 1760 Ft-ért kapható (itt találjátok), egy kicsit túlárazottnak gondolom, mert bár megjelenésében valóban igényes, a beltartalom lehetne jobb. 4/5

Összességében: Nem szerettem meg ezt a rúzst, mert hétköznapokra nekem túl erős a fedése, illetve ha egy szájra való termék nem túl tartós, akkor azt szeretem, ha szépen kopik, nyomtalanul tűnik el, ez pedig nem igaz rá, és az ígért hidratálásból sem teljesít semmit; ehhez képest viszont magasnak találom az árát. Azoknak tudom ajánlani, akik a magas fedésű rúzsokat kedvelik, illetve van kedvük és lehetőségük viszonylag gyakran megigazítani hordás során. 3/5

8 megjegyzés:

  1. hú, nagyon jól néz ki! kedvenc rúzs színem a vörös!
    :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon régóta keresem A vörös rúzst, nagyon nehéz olyat találni, ami jól áll nekem :/

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szép, csak magamon picit furcsának találom :)

      Törlés
  3. Gyönyörű színe van! Nagyon szépen mutat rajtad. :)

    VálaszTörlés
  4. Óóóó pedig a swatchon milyen szép volt, a szádon tényleg tök más színe van :S

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik, és az ajkaidon is jól mutat. Talán csak szokni kell. :)

    VálaszTörlés