2014. április 28., hétfő

Barry M Nail Paint | Navy

barry m navy 01

Még szülinapomra kaptam ezt a csodás színű lakkot, azóta várja, hogy kikerüljön a blogra. Ez egyébként a második darabom a márkától; az első a Copper volt, amelynek elképesztően gyönyörű a színe, de sajnos a minőségével nem voltam maradéktalanul elégedett.

barry m navy 02

Odilnál szerettem bele egyébként, gyönyörű a képein, és csupa jót írt róla. A fenti képen próbáltam elkapni a lakk “izzását”; üvegben sokkal jobban érvényesül ez a hatás, mint körmön, de úgy is nagyon szép.

barry m navy 03

Két vékonyabb rétegben használtam; működhet egy vastag rétegben is, de személy szerint én jobban boldogulok vékonyabbakkal. Az állaga ideális, se nem sűrű, se nem híg, szépen terül, nem folyik meg a körömágy felé.

barry m navy 04

Szép fényesre szárad, átlagos sebességgel; nagyon “minőségi” érzetet kelt, egyrészt a fény miatt, másrészt pedig valahogy szokatlanul sima, egyenletes a felülete. Az ember nem is szívesen tenne rá fedőlakkot, pedig érdemes, mert pár nap múlva elég sokat veszít a fényéből.

barry m navy 05

Nem mernék megesküdni, de úgy emlékszem, átlagosnak tapasztaltam a tartósságát (fedőlakk nélkül), ami nálam 3-4 napot jelent.

Sötétkék színű, talán egy kis indigós beütéssel. Mély, telt árnyalat, ennek ellenére sosem hajlik feketébe, nem volt gondom a fotózásával sem. Főleg az üvegben kapható el egy világosabb, középkék "izzás", ez körmön ritkábban látszik, de időnként részesülünk azért e kegyben.

barry m navy 06

Magyarországról legegyszerűbben a Nailland-nél szerezhetjük be 1590 Ft-s áron, de aki nem ódzkodik a külföldről való rendeléstől, annak több lehetőség áll rendelkezésére, pl. a Barry M vagy az ASOS oldala, ezekkel kapcsolatban sajnos nem tudok segíteni, nincs velük tapasztalatom.

Gyönyörű szín, az árnak megfelelő minőség: igen elégedett vagyok ezzel a lakkal :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, ha teljesen krém finise lenne akkor be is neveznék rá :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Krém kékből tudom ajánlani a China Glaze First Mate-et, igaz, ez világosabb, inkább tengerészkék, de gyönyörű, és a minősége is csodás.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a szín, szeretem az ilyesmiket, de nem szerzem be, mert van már elég hasonlóm :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére hasonlóm nincsen :D Sötétkék lakkom persze van, de mindegyik máááás :D

      Törlés
  3. A szín tényleg gyönyörű, de nem is tudom miért, én nagyon nem tudom elviselni magamon a sötétkék, sötétzöld színeket. De ha egyszer ez megváltozik, megvenném szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én pont, hogy az ilyen sötét, mély színeket kedvelem leginkább magamon, a sötétkék pedig amúgy is a(z egyik) kedvenc lakkszínem :)

      Törlés
  4. Gyönyörű és nagyon igényes a lakkozás módja is. Sajna nekem a sötét lakkokkal még gyakorolnom kell, nem mindegyik ecsettel tudom kifesteni hibátlanul a körmeimet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Azért a legtöbbször nálam is igényel némi utólagos javítást a dolog, lemosóba mártott ferde végű ecsettel szoktam dolgozni a körömágynál.

      Törlés