2014. március 19., szerda

Tavaszköszöntő | smink

tavaszkoszonto smink 01

Az első tavaszi napok egyikén készítettem ezt a sminket. A körmeimen az A-England Dragon volt, hozzá igazítottam a színeket.

A Baolishi palettámat használtam, igazán gyönyörű árnyalatokat tartalmaz, de nagyon fényesek, így nem lett eléggé meghatározó, telt a tusvonal. Képet a palettáról itt találtok, a felső sor 3-4-5. színét választottam.

A mozgó szemhéjra a Storm paletta felső sorának 1. színét vittem fel, a mélyítő vonalba az alsó sor 1. színét.

tavaszkoszonto smink 02

tavaszkoszonto smink 03

Használt termékek:
Missha The Style Under Eye Brightener Concealer #2 Natural Beige
Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB krém #2
Bourjois Healthy Balance púder 56 Light Bronze
Bourjois pirosító 74 Rose Ambré
Avon Extra Lasting Enduring Wine
Avon kétvégű szemöldökceruza Dark Brown
Etude House Proof 10 szemhéjalapozó
Baolishi paletta felső/3-4-5
Sleek Storm paletta felső/1, alsó/1
NYX Propel My Eyes szempillaspirál

12 megjegyzés:

  1. Tök szép lett, a pilláidért meg... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked meg másod van, ami nekem nincs :P

      Törlés
  2. Gyönyörű smink, a pilláidból meg adhatnál nekem is egy keveset :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm; pedig itt nem is olyan szépek, sőt :/

      Törlés
  3. Gyönyörű smink! Jól áll neked! :D

    VálaszTörlés
  4. Hű ezek a pillák! Az első képen azt hittem, műszempilla van rajtad :-)
    A szádon mi van? A szemhéjalapozóról lesz teszt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehagytam?! Mindjárt javítom, amúgy az Avon Extra Lasting Enduring Wine, a kedvenc rúzsom :)

      Nem hiszem, hogy mostanában lesz teszt, mert ahhoz újra kéne venni, mert lekopott róla a felirat, és a doboza sincs meg, fotózni persze nem fotóztam be anno; viszont még van belőle. Meg vagyok vele egyébként elégedve, úgyhogy valószínű, hogy majd újravásárolom.

      Törlés
    2. Bár valószínűleg nekem sötét lesz ez a rúzs, azért utánanézek :)
      Egyébként egyre nagyobb a bizodalmam a koreai termékek iránt, ezért is kíváncsiskodtam, hogy mennyire vált be. Bár van még néhány elhasználandó szemhéjalapom (amiket ráadásul ritkán használok, mert sokszor a Maybelline CT az alap nálam), utánuk lehet kipróbálnék egy jól bevált koerait

      Törlés
    3. Már nem láttam a mostani katalógusban ezt a színt :/ Egyébként elég áttetsző árnyalat (ezért áll nekem jól, mert nem nyomja el az ajkaim saját színét), lehet, hogy neked is jól állna :)

      Törlés